• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 20:57 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    OH, FIJN. Nu is er hier weer iemand neergeschoten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Oh great. Ik had me net zo op dat interrailen verheugd en jullie hadden er ook zin in, en nu denken jullie ineens dat het een slecht idee is. Wonderful.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hell zeg, waarom ben je nu weer boos? Het schijnt alsof je enkel die emotie hebt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik haat je. Eerst ga je me slaan en nu ga je weer mijn vrije dagen verpesten en me uitschelden op elke manier mogelijk. Je kent me niet eens voor één vierde. Ga iemand anders terroriseren, stomme koe.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oh, fucking hell. Waarom moet die gozer onder ons telkens om 6 a 7 uur beginnen met boren en shit? Het maakt me wakker, klootzak. Anders douw ik die boor in je reet, zodat je daar verder kan met boren. Urgh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    GADVER!! Ik wil niet weten of jullie aan bejaardenseks doen! >.< dat beeld krijg ik nooit meer van mijn netvlies.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ja, jij hebt makkelijk praten. Pffft


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Misschien is het gewoon beter dat we afstand van elkaar houden.


    Take me to wonderland

    XD kunnen ze die cv ketel dan niet in 1 keer maken ipv 5 x half XD


    Schrijven; een manier van dagdromen waarbij je elke letter op papier zet die je voor je ziet !

    En nu ga ik m'n laptop dichtklappen en leren. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Jezus, wat een roddelstad is dit. Zeg het gewoon recht in m'n gezicht als je me niet mag, niet in dat van je vriendin.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Gelukkig een voldoende voor gespreksvoering. Pff. Daar zat ook zo veel werk in.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Fuckzooi mijn project niet gehaald. Ik kan wel janken.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Die vrouw is enorm sympathiek!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Klapperende eierstokken. Zeldzaam dezer dagen.


    "I shut my eyes in order to see.'