• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 20:57 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Zo jammer hoe dit is geëindigd. Is het wel geëindigd? Ik heb het weer verpest, denk ik. Zoals gewoonlijk.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    kijk, dat bedoel ik nou!
    gister avond had ik echt geniale ideeën voor mijn hoofdstukjes... En nu wil ik het uit typen om vier uur in de middag.
    Ben ik het allemaal kwijt (cat)

    *Karma is a bitch*


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    A part of me is dying right now.


    You are beautiful, you are love.

    Doe normaal. Please. (cat)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Eindelijk weer eens een leuke dag gehad. Eerst te horen gekregen dat de McDonald's me wel extra hulp aan wil bieden en daarna contractverlenging gekregen. Mijn dag kan niet meer stuk! ;D

    [ bericht aangepast op 22 jan 2014 - 16:13 ]


    26 - 02 - '16

    Het voelt zo ingewikkeld aan, terwijl het eigenlijk heel simpel kan zijn..


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Sommige mensen.. *facepalm*


    :)

    Blij dat ik mijn huiswerk af heb. Hmm... fitness maar naar morgen verplaatsen. Heb nu wel rust verdient. :')

    Eerst naar mac en dan naar open avond van Regio college Zaandam ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Awh, mijn longeen (no_chears) Why oh why moest ik ziek worden?


    -

    Bayard schreef:
    Sommige mensen.. *facepalm*


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    lnfinity schreef:
    Awh, mijn longeen (no_chears) Why oh why moest ik ziek worden?

    Beterschaaap! ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RapunzeI schreef:
    Eindelijk weer eens een leuke dag gehad. Eerst te horen gekregen dat de McDonald's me wel extra hulp aan wil bieden en daarna contractverlenging gekregen. Mijn dag kan niet meer stuk! ;D

    Geweldig voor je! Echt verdiend. (flower)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Geweldig voor je! Echt verdiend. (flower)


    Thanks <3


    26 - 02 - '16

    Ik wil echt helemaal nooit meer naar school
    Kan ik niet gewoon met 2 mensen naar een onbewoond eiland verhuizen? Ik woon nu wel op een eiland, maar erg onbewoond is het niet :c


    It's very important for you to believe that you are the one