• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 20:57 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Het universum is gewoon één groot brein.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ga zo meteen helemaal flippen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Orchard schreef:
    Het universum is gewoon één groot brein.

    The universe is a brain inside a brain, which is inside a brain. Brainception!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Je kunt ook gewoon zeggen: Bedankt.


    Tijd voor koffie.

    Barnabas schreef:
    (...)
    The universe is a brain inside a brain, which is inside a brain. Brainception!

    Brain, brain, brain, brain.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Quizlet bestaat hoofdzakelijk uit deskundigen. Géén vakgebied te gek.


    "I shut my eyes in order to see.'

    School, give me a break. Ik wil weer verder schrijven. (no_chears)

    Waar o waar ben je, toetsenbord? Wilt het universum soms niet dat ik ga schrijven? (cat)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Altijd leuk als mensen over je post heen lezen. (cat)


    26 - 02 - '16

    Asdflkasjdf waarom heb ik soms zoveel obsessies. Ergens is het gewoon frustrerend.

    Dus omdat mijn leefstijl jullie niet bevalt word ik nu gechanteerd door het innemen van mijn zakgeld en het blokkeren van mijn OV? Best, dan mag jij uitleggen waarom ik niet op school ben.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Maybe I don't wanna talk about it? Maybe I don't want you to call me cute, maybe i don't even wanna have this boring phonecall?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Profiel eindelijk aangepast ben er tevreden mee c:
    Toch weer iets leuks gedaan de afgelopen dagen


    It's very important for you to believe that you are the one

    Gosh, I love my relationship. It's so goddarn complicated, but I learn a lot from the great guy.


    You are beautiful, you are love.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."