• Hooi! (:

    Toen ik vanmorgen wakker werd lag er een pak sneeuw voor de deur. Een leuk cadeautje van boven. Ik had niet verwacht dat er nog sneeuw zou komen, omdat het voor de tijd van het jaar best warm was en het nog steeds niet gesneeuwd had. Maar toch ligt er een beetje sneeuw! En natuurlijk heb ik even een paar foto's gemaakt van hoe het uitzicht er vanuit onze woonkamer uitziet. Stiekem ben ik wel blij dat ik nu niet naar buiten hoef. Ik vind het veel mooier vanachter het glas, hahaha.


    Edit:
    De sneeuw is inmiddels alweer weg. Het was maar van korte duur, jammer genoeg. Maar het was er tenminste eventjes. :3









    Is er bij jullie ook sneeuw gevallen? Plaats hier jullie sneeuwfoto's! ^^

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 13:54 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nami schreef:
    Wij hebben gisteren eerder een storm gehad. Waar woon jij dan?


    Ik woon in Roswinkel. Dat ligt 15km richting de Duitse grens van Emmen vandaan. (: En jij?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Ik woon in Roswinkel. Dat ligt 15km richting de Duitse grens van Emmen vandaan. (: En jij?
    West-Vlaanderen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    (...)West-Vlaanderen.


    Een eindje weg. :p hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nami schreef:
    (...)West-Vlaanderen.


    Same here :'3. Het is een wonder dat er niets bij ons is weggewaaid, 3 dorpjes van ons zijn daken weggevlogen en muren ingestort :x Maar helaas geen één sneeuwvlokje gevallen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oh wauw, dat ziet er altijd zo mooi uit!
    Allee nbij mij is nog niets gevallen. ;p


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Leuk hoor ^^ Hier alleen regen.. ik ben wel altijd blij dat er geen sneeuw ligt als ik ergens heen moet.. sneeuw is vaak ook glad als het gevroren heeft.

    Hier ligt gelukkig helemaal niks en dat mag van mij wel zo blijven.


    Take risks and conquer your fears.

    Bij mij ligt er ook sneeuw en is het vooral vet glad.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Nope, nog geen enkele sneeuw gezien.
    Ze hadden wel voorspelt dat het afgelopen donderdag zou sneeuwen, maar daar is niks van gekomen. En daar ben ik blij om.


    Do what people say you can't.

    Ja, hier in Groningen hebben we ook een mooie laag sneeuw. Gisteravond om elf uur heb ik nog met mijn hele familie een wandeling gemaakt omdat het had gesneeuwd, haha. :3
    En stiekem hoop ik dat de weerman het mis heeft en er nog veel meer valt, want ik wil sneeuwvrij morgen. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Aaaaahh!! Ik wil ook sneeuw! (huil)
    Bij ons is de straat alleen in een rivier veranderd! (waterleiding is gesprongen)
    Geen sneeuw (huil).


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Thank God for no snow here, because I hate it. D:
    Wel mooie foto's c:

    Hier in Belgisch Limburg geen sneeuw, nee. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ah, wat leuk!
    Hier ligt helaas geen sneeuw.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    O.O
    Even een schietgebedje dat het hier niet komt!
    Veels te koud!


    nothing is true, everything is permitted.