• Hooi! (:

    Toen ik vanmorgen wakker werd lag er een pak sneeuw voor de deur. Een leuk cadeautje van boven. Ik had niet verwacht dat er nog sneeuw zou komen, omdat het voor de tijd van het jaar best warm was en het nog steeds niet gesneeuwd had. Maar toch ligt er een beetje sneeuw! En natuurlijk heb ik even een paar foto's gemaakt van hoe het uitzicht er vanuit onze woonkamer uitziet. Stiekem ben ik wel blij dat ik nu niet naar buiten hoef. Ik vind het veel mooier vanachter het glas, hahaha.


    Edit:
    De sneeuw is inmiddels alweer weg. Het was maar van korte duur, jammer genoeg. Maar het was er tenminste eventjes. :3









    Is er bij jullie ook sneeuw gevallen? Plaats hier jullie sneeuwfoto's! ^^

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 13:54 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ah ik wil ook sneeuw. Maar ik denk dat het dan toch maar beter weg kan blijven aangezien aankomende week toetsweek is en ik wel optijd wil zijn. Aangezien NS met één sneeuwvlokje de boel al plat legt.

    Lucrezia schreef:
    Hier nog steeds niets...En daar ben ik blij om.

    *klopt dit af*


    Deep inside, I've never felt alive

    Hier ook niets. ):


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Raccoon schreef:
    (...)

    Same here :'3. Het is een wonder dat er niets bij ons is weggewaaid, 3 dorpjes van ons zijn daken weggevlogen en muren ingestort :x Maar helaas geen één sneeuwvlokje gevallen.
    Foto's van het huis van de buren van een maat van mij Geloof me, sneeuw moest er voor mij gisteren niet bij. Twas zo al erg genoeg.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    (...)Foto's van het huis van de buren van een maat van mij Geloof me, sneeuw moest er voor mij gisteren niet bij. Twas zo al erg genoeg.


    Pfoe, jeetje Dat is niet niets. Wat vreselijk! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hier ligt jammergenoeg nog niks (no_chears)
    Ik hoop wel dat het binnenkort komt want ik vind het altijd geweldig dat mensen die tien minuten lopen van school weg wonen gaan praten over dat de bus vertraging had en zulke dingen. Ik kom naar jou denk ^^


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Emrys schreef:
    Hier ligt jammergenoeg nog niks (no_chears)
    Ik hoop wel dat het binnenkort komt want ik vind het altijd geweldig dat mensen die tien minuten lopen van school weg wonen gaan praten over dat de bus vertraging had en zulke dingen. Ik kom naar jou denk ^^


    Kom dan! ;D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    (...)

    Kom dan! ;D

    Mweh dan weet ik zeker dat ik morgen te laat op school en men werk ben D: anders was ik zeker gekomen


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Stop, stop, stop. Dit is niet aardig, Yolanda.
    Ik wil ooook sneeuw! Maar hier in de heuvels is nog geen enkel vlokje sneeuw gevallen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hier niets te bekennen... Al kan ik het niet laten om toch even naar het raam te lopen om het te controleren. :/


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Patholoog schreef:
    Stop, stop, stop. Dit is niet aardig, Yolanda.
    Ik wil ooook sneeuw! Maar hier in de heuvels is nog geen enkel vlokje sneeuw gevallen.


    Als je langskomt kun je ook genieten van de sneeuw? (A)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    gelukkig niets hier in het zuiden van nederland


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hier is echt niks gevallen, helaas. =)

    Hier ligt best veel en las dat er vanavond nog 5 tot 10 cm er bijkomt :)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Onze autodeur zit vastgevroren, lol. :')


    :)