• Hooi! (:

    Toen ik vanmorgen wakker werd lag er een pak sneeuw voor de deur. Een leuk cadeautje van boven. Ik had niet verwacht dat er nog sneeuw zou komen, omdat het voor de tijd van het jaar best warm was en het nog steeds niet gesneeuwd had. Maar toch ligt er een beetje sneeuw! En natuurlijk heb ik even een paar foto's gemaakt van hoe het uitzicht er vanuit onze woonkamer uitziet. Stiekem ben ik wel blij dat ik nu niet naar buiten hoef. Ik vind het veel mooier vanachter het glas, hahaha.


    Edit:
    De sneeuw is inmiddels alweer weg. Het was maar van korte duur, jammer genoeg. Maar het was er tenminste eventjes. :3









    Is er bij jullie ook sneeuw gevallen? Plaats hier jullie sneeuwfoto's! ^^

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 13:54 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Capricious schreef:
    Hier is tot nu toe nog geen sneeuw gevallen. Ik ben benieuwd voor hoe lang dat zo blijft. :3


    Exactly.


    26 - 02 - '16

    Geen sneeuw, alleen maar regen en hevige windstoten. Dan heb ik nog liever sneeuw :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Hier regent het :(


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    - dubbelpost -

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 20:28 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    - driedubbelpost -

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 20:28 ]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Geen sneeuw hier. Thank God.
    Wel regen.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 20:41 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nee, helaas geen sneeuw. Wel harde windstoten en regen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gelukkig niet, ik heb echt z'n grote hekel aan sneeuw!!!


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Geen sneeuw in Enschede. Niet dat ik het erg zou vinden. Ik heb liever sneeuw dan regen :Y)

    [ bericht aangepast op 28 jan 2014 - 9:36 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is eindelijk weg *O*


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Geen sneeuw and I'm kinda glad want anders komt mijn familie zondag misschien niet D:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hier is het helaas ook weg :(


    I am an idiot, I move.

    Hier is het ook alweer aan het wegvagen. Wel jammer dat het maar van korte duur was.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bij mij schijnt de zon volop! ;D
    Er zal geen sneeuw meer komen, denk ik.


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Bij mij schijnt de zon volop! ;D
    Er zal geen sneeuw meer komen, denk ik.


    Nee, dat denk ik ook niet. Hier schijnt de zon ook hevig. Maar het was leuk voor zolang het duurde. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •