• Hooi! (:

    Toen ik vanmorgen wakker werd lag er een pak sneeuw voor de deur. Een leuk cadeautje van boven. Ik had niet verwacht dat er nog sneeuw zou komen, omdat het voor de tijd van het jaar best warm was en het nog steeds niet gesneeuwd had. Maar toch ligt er een beetje sneeuw! En natuurlijk heb ik even een paar foto's gemaakt van hoe het uitzicht er vanuit onze woonkamer uitziet. Stiekem ben ik wel blij dat ik nu niet naar buiten hoef. Ik vind het veel mooier vanachter het glas, hahaha.


    Edit:
    De sneeuw is inmiddels alweer weg. Het was maar van korte duur, jammer genoeg. Maar het was er tenminste eventjes. :3









    Is er bij jullie ook sneeuw gevallen? Plaats hier jullie sneeuwfoto's! ^^

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 13:54 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hier heeft het tot nu toe niet gesneeuwd en hopelijk blijft het zo.
    Ik neem voor een week de ochtendkrant over en die is toch een stuk beter te doen als de grond sneeuwvrij is. (:


    Tell me about it, stud.

    Huh waaat,
    bij ons nog geen sneeuw gevallen, nu zelfs een heeeerlijk zonnetje.
    Laat die sneeuw maar zitten dit jaar :D

    Serieus?! Hier schijnt de zon, net alsof het zomer is (maar dan zonder de 30 graden)


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Nee, thank god is het hier nog geen sneeuw gevallen.

    Alptraum schreef:
    Serieus?! Hier schijnt de zon, net alsof het zomer is (maar dan zonder de 30 graden).

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 14:52 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Er is de afgelopen jaren wel genoeg sneeuw gevallen, ik hoop dat de sneeuw dit jaar een jaartje overslaat.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...