• Okay. Ik kan niet de enige zijn in dit fandom toch?

    WAT VINDEN JULLIE VAN DE TRAILER?



    Ik ben al helemaal verkocht! Volgensmij wordt de film net zo goed als het boek!
    (en dat wil wat zeggen als je de gemiddelde boekverfilming ziet)


    If my velocity starts to make you sweat then never let go - My Chemical Romance

    Ik heb het boek momenteel in mijn bezit, en ga hem ook voor Engels lezen. ^^ Het origineel heb ik. c;

    Ik heb het boek gelezen en ik was gelijk helemaal ondersteboven. De trailer heb ik natuurlijk ook gelijk gekeken toen ik die voorbij zag komen. Wat een impact gaat die film hebben als hij zo goed is als de trailer en het boek doen denken... Hij staat zeker bovenaan mn lijstje van films om te kijken dit jaar.


    Hamartia

    Ik heb vrijdag Divergent gezien en ze acteerde beiden heel goed, dus ik ben echt benieuwd hoe ze het in deze film zullen doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben héél benieuwd, maar het is een moeilijk boek om te overtreffen.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Scurrilous schreef:
    Ik schaam me dit te zeggen, maar ik heb het boek nog niet gelezen. xd Weet niet of ik de film wil zien als ik het boek nog niet gelezen heb. Vind die actrice wel goed, en zo heerlijk puur natuur. Zo was ze ook in 'the spectaculair now'.


    Dit heb ik dus ook :') Maar het lijkt me in ieder geval echt een hele mooie film ;'3

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 20:50 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik vond het boek heel mooi, maar ik vind persoonlijk Will Grayson, Will Grayson en Looking for Alaska veel betere boeken van john Green


    “One time, Morrissey was being a little bitch, so I put toothpaste in his oreos. He cried. -Johnny Ma

    Ik vond het echt een geweldig, prachtig boek en ik kijk enorm uit naar de film!
    Ik ben wel bang dat het tegen gaat vallen, want dat vind ik al snel van boekverfilmingen, maar John Green zelf vind de film heel erg goed dus ik vertrouw hem maar.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    aahhh ik heb het boek like.. 4 weken geleden uitgelezen. =[ kan niet wachten tot de film! vind de trailer echt geweldig


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik moest niet huilen bij 't boek
    Ga ook niet naar de film denk ik (cat)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Divergency schreef:
    Ik heb vrijdag Divergent gezien en ze acteerde beiden heel goed, dus ik ben echt benieuwd hoe ze het in deze film zullen doen.


    Ja, totally agree.
    Maar vind het wel lastig om haar na haar rol als Tris nu weer te zien als Hazel. Zo anders.
    Maar ik ben razend benieuwd.

    Als je heen gaat naar de film met geen hoge verwachtingen kan het ook niet tegenvallen (;

    [ bericht aangepast op 18 april 2014 - 17:07 ]


    Like a phoenix rising from the ashes

    Ik blijf dat 'cigarette metaphor' gedoe raar vinden, en het is al zeker raar om zoiets op beeld te zien, vind ik..
    Maar ik denk wel dat de film goed gaat worden hoor, ik vond het boek in ieder geval al super.

    [ bericht aangepast op 20 april 2014 - 17:15 ]


    Be careful when a naked person offers you a shirt.

    Ik ga het boek deze week lezen, zodra hij is toegekomen ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ow god , ik MOET hem zieewn


    you're cold and I burn, I guess I'll never learn