• Ergens in een bos in Scandinavië staat een huis waar jongeren en twee volwassenen de mogelijkheid krijgen tot zichzelf te komen, andere mensen te ontmoeten of te gekke activiteiten te doen. Niemand weet eigenlijk écht wat er nu de bedoeling van is. De twee volwassenen krijgen een routebeschrijving thuisgestuurd wanneer ze zich opgeven en blijken de hele trip te moeten organiseren. Ver weg van de moderne samenleving ontstaat zo een hechte groep van mensen. Vriendschappen, liefdes en ruzies ontstaan.

    *Titel gaat nog veranderd kunnen worden.

    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels

    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen.
    -Géén ruzie in deze RPG!


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Dit is een RPG die lang gaat duren. Bedenk je dus goed voordat je gaat meedoen!
    Als je twijfelt, zet het in mijn topics en dan kun je je later alsnog bedenken. Je hoeft hier niet veel tijd in te steken. En als je even een drukke tijd hebt, laat je je personage slapen of je reageert af en toe met een oneliner, maar blijf aub reageren.

    Het huis en indeling
    Derde verdieping/zolder
    Slaapkamer groepsleiding.
    *Gregory McEwan
    *Anna Sharp
    Badkamer groepsleiding.

    Tweede verdieping
    Dorm 4 (8)
    *Melody Black
    *Sarah-Jane Black
    *Abigail Pierce
    Dorm 3 (4)
    *Damien Morrisson
    *James Black
    *James Flanagan
    *Jeremy Devoné
    Kleine woonkamer

    Eerste verdieping
    Dorm 2 (6)
    Dorm 1 (4)
    *Delilah Gerson
    *Lizzy Franklin
    *Laurinda Pearl
    *Rose Black
    Kleine woonkamer

    Begane grond
    Keuken
    Eetplek
    Grote woonkamer
    Bibliotheek. Bovenkant ook op de eerste verdieping
    Klein zwembad. In de veranda
    Badkamer. Centrale badkamer voor iedereen, grenst aan het zwembad.

    Omgeving
    Riviertje een stukje achter het huis.
    Deze mondt uit op dit meertje.
    Ander meertje in de buurt.
    Het bos waarin ze zitten.


    Personages max. 22 +2 Er zijn nog plaatsen vrij, inspringen kan altijd.
    Leiding: (2/2)
    -Gregory McEWan - KLAINEISBACK
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongeren: (11/22)
    Meisjes
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Delilah Gerson - KLAINEISBACK
    -Elisabeth 'Lizzy' Franklin - AbbySciuto
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Melody Black - AbbySciuto
    -Rose Black - Patholoog
    -Sarah-Jane Black - Patholoog

    Jongens
    -Damien Morrisson - KLAINEISBACK
    -James Black - Patholoog
    -James Flanagan - AbbySciuto
    -Jeremy Devoné Appelboompje

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 17:43 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Appelboompje schreef:
    Gregje mag wel bij ons damesgroepje slapen :3 *kwijlkwijl*

    XD


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    they dont mind :3 really they dont

    wacht maar ff, komt wel goed.

    Laurinda Pearl
    We hadden een vierpersoons kamer gevonden en onze spullen neergezet, mijn tas gooi ik op een van de bedden waarna ik de meiden met een grijns aankijk. "Da's mijn bed" en ik kijk naar Delilah en haar nieuwe lover. "Het tortelduifjes ik zal de kamer verlaten dan kunnen jullie doorgaan" lach ik waarna ik de kamer uitloop en de deur achter me dicht doe Lizzy, delilah en de onbekende jongen achterlatend. Ik loop de trap af naar beneden, we zaten op de eerste verdieping dus dat scheelde al weer. In de woonkamer zie ik Gregory zijn koffers naast de bank zetten en ik kijk hem lachend aan. "Ahw arme Greggy op de bank? Wij hebben nog wel een bed over" vertel ik hem lachend, en nieuwsschierig naar zijn antwoord.
    Niet dat ik het erg zou vinden, hij was ouder dan wij, dat wel. Maar daarom zag hij er wel goed uit, en daar buiten, die opmerking met die knipoog... Dat was toch echt een flirt.

    Abigail Pierce

    Het meisje komt naast me staat en oppert direct om samen een kamer te nemen.. Ach als we dan toch op gedeelde kamers zouden moeten dan beter met iemand die ik nu al een beetje ken niet waar? Ondanks dat ik de aanwezigheid van andere mensen nooit echt gewaardeerd heb leek dit meisje wel een poging te willen doen dus waarom niet? "Sure, zoek maar een kamer, ik volg jou. " glimlach ik waarna ik mijn tas over mijn schouder heis omdat hij daar makkelijker te tillen was dan in de hand.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Gregory McEwan
    "Thnx Laurinda, ik zal erover nadenken." knik ik haar vriendelijk toe, het was aardig dat ze het voorstelde, maar ja wat zou Anna ervan denken?
    Ik zuchtte en wachtte tOT iedereen beneden was voor de voorstellingsronde.

    Delilah Gerson
    Laurinda verbrak de stilte en de illusie dat Damien en ik alleen waren, toen ze de kamer uit was trok ik me blozend terug uit zijn armen.
    "Uhm... Bedankt. " zei ik nog eens, plots weer overspoeld door mijn verlegenheid.

    Damien Morrisson
    En bedankt meisje dat ik niet ken. Ze verpestte het moment en Delilah trok zich blozend terug, waarna ze me nog een keer bedankte.
    "graag gedaan. " glimlachte ik, waarna ik zelf mijn spullen ging zoeken en op zoek ging naar een kamer.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Laurinda Pearl
    Ik zucht een keer en kijk hem aan. 'Er over nadenken he? wat houd je tegen Gregory... Je kunt moeilijk een hele vakantie op de bank slapen?" Het was nou eenmaal zo dat zou hij 2... misschien 3 nachten volhouden. "Het is vakantie, je wilt geen last van je rug toch, daar worden het zware dagen van..." Anders masseer ik je wel..... en ik leun op de rugleuning van de bank.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Gregory McEwan
    "Laurinda, je begrijpt het denk ik niet helemaal. Het is ongepast om als begeleider in dezelfde kamer te slapen met jullie, en al helemaal aangezien ik een jongen ben, en het zou een deel van jullie vrijheid en privacy wegnemen en dat wil ik niet snap je? " Ik keek haar aan, ze leunde op de armleuning van de bank.
    "En ja 't gaat misschien pijn doen aan mijn rug dus die massages zijn dan weer wel welkom. " lachte ik vriendelijk, zolang ze niet te tja...intiem ging doen konden massages geen kwaad toch?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Zouden Rose en Melody niet bij de meisjes op de kamer slapen?]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    dat zou kunnen, maar deze 3 liepen appart en hebben zo random deze kamer gepakt :3

    als je ze allemaal bij elkaar wil (includes ook abby en sara of die moeten appart willen ergens) dan zul je dat zelf moeten regelen :3

    maar ik ga voor nu greggy in bed regelen

    Lauinda Pearl
    "Die massage mag je ook komen halen hoor, maar ik ben blond, maar niet achterlijk Greg.... natuurlijk snappen we dat, maar we bieden het zelf aan remember. Welke andere kamer je ook pakt en zullen zoiezo meiden bij slapen, wat zoveel jongens zijn er niet die nemen de andere dorm van 4 in beslag denk ik zo" tsja 4 jongens, en een kamer van 4, waarom zouden ze niet. Wij hadden met ons 3 een kamer van 4 gepakt. "Ik dacht dat Anna de saaie serieuze was, en jij het feestje in huis, maar het blijkt dat jij de saaie van de twee bent" grinnik ik.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Gregory McEwan
    Ik lachte even bij haar opmerking over de massage halen en ze begon weer over de kamer.
    " Dat ik erover nadenk is gewoon uit principe Laurinda," En mijn gevoelens voor Anna. Dacht ik er nog achteraan, maar dat hoefde zij niet te weten," je bent slim genoeg om dat te snappen. "
    "En ik mag ook blond zijn, ik ben ook niet achterlijk. " verzekerde ik haar. Zodat ze zich niets in zou beelden, mijn hart lag bij Anna en ik had geen intresse in andere meisjes eigenlijk.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Laurinda Pearl
    Ik zucht nog eens en kijk hem aan terwijl ik met mijn ogen rol. "Ik weet al wat er aan de hand is maar no worry ik zal je uit die droom helpen, Anna hoeft je niet, anders had ze je hier niet laten slapen. En ik ben op die manier niet in jou geïnteresseert" Oke hij zag er goed uit, maar hij was minstens 25.. Blijkbaar ben jij blond en hartstikke achterlijk... "Ik bied je enkel een slaapplaats aan. We hebben al die jaren niks anders gedaan dan leren leren leren, vooral de laatste tijd. We zijn geslaagd, we zijn klaar we willen allemaal wat plezier. That's all." vertel ik hem. "En geen gezeur van een Gregory met een zere rug" voeg ik er sarcastisch achteraan.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Gregory McEwan
    Het kwetste me wat ze zei, vooral over Anna.
    Ik dacht even na wat ik hierop kon antwoorden,
    "Ik ben niet achterlijk Laurinda en aan de manier waarop je deed gaf je verkeerde signalen. " zei ik kalm, waarna ik opstond en de deur uitliep, ik liep naar het riviertje en wreef bruusk de tranen die uit mijn ogen kwamen af.
    Zou Anna echt geen intresse hebben in me?
    Dat zou wel verklaren waarom ze zo deed in de kamer, ik besloot hier nog even te blijven zitten zodat niemand me zou zien terwijl ik huilde of net gehuild had

    ( ik ga naar de film! Tot strax! XX)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Laurinda Pearl
    Gregory staat op en loopt de deur uit waarna ik hem naar buiten zie lopen.. Was ik te hard geweest? Het was toch gewoon de waarheid, je laat je liefde niet kil beneden op de bank slapen. Hij had zijn slaapplek op geofferd voor Anna, omdat hij haar leuk vond. Maar als Anna ook maar enigesinds iets voor hem voelde had ze hem niet zo in de kou gelaten, Ik loop om de bank heen en laat me er met een plof opzakken. Ik ging strakjes mijn excuses wel aanbieden,


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Anna Sharp
    Gregor pakte mijn spullen af en bracht ze naar boven. O nee, dit ging niet gebeuren. Stijf bleef ik staan op de trap. Wat was ik hier aan het doen? Waarom ging ik niet gewoon naar huis. Dit was nog erger dan met hem alleen achter blijven als de rest al naar huis was. Langzaam liep ik naar onderen om in de keuken een glas water te nemen. Toen zag ik een meisje met hem staan te flirten en Gregor die naar buiten liep. Ik liep naar onderen, deed mijn wandelschoenen aan en liep in de richting waarvan ik dacht dat ik hem had horen gaan. Plotseling zag ik hem zitten bij een riviertje met zijn rug naar mij toe. 'Gregor?'

    [Ergens in mijn posts staat dat ze samen met hen een kamer gingen zoeken, maar goed, zo kan het ook.]

    Rose Black
    De hele reis was ontzettend gezellig geweest. We hadden kennis gemaakt met Laurinda, Lizzy en Delilah. Het leken ontzettend leuke meisjes. Ik liep achter hen aan. 'You guys,' riep ik vrolijk. 'Mag ik erbij?' Ik hoopte dat het mocht. Ik zou het vervelend vinden als zij ons nu gingen buitensluiten. Dat zou onaardig zijn, en ik mocht onaardige mensen niet.

    Rose Black
    De drie meiden hadden samen een slaapkamer voor vier personen uitgezocht. Dit was een goede gelegenheid om vrienden te maken. Iedereen zei dat ik teveel met Melody om ging. 'Hey,' zei ik tegen hen. 'Mag ik bij jullie komen slapen?'

    Dit had ik ook eerder geschreven:

    James Black
    Ik parkeerde de auto en stapte uit. Een jongen liep op een andere jongen af die bij mij in de auto had gezeten. 'Hey guys,' zei ik vrolijk tegen hen. Sarah-Jane had me gisteren gezegd dat ik ook eens moest proberen zelf vrienden te maken en niet alleen bij haar te blijven hangen. 'Hoe gaat het? Ik ben James,' stelde ik mezelf voor.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    Ik gooide wat steentjes in het water en liet mijn hoofd op mijn knieën rusten, lekker kalm hier.
    Het was ontspannend en ik kon mijn gedachten even op een rijtje zetten.
    Ik hoorde voetstappen, damn, nee toch? Ik veegde de tranen weg en keek wie het was, het was dus Anna, verdomme!
    "Hi. " zei ik zacht.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Anna Sharp
    Ik zakte naast Gregor neer. 'Hey,' antwoordde ik zacht. Ik legde mijn hoofd op zijn schouder. 'Het valt voor jou dus ook niet mee?' vroeg ik hem. Ook al vroeg ik me wel af wat zijn reden was. Ik bedoel, het was vrijwel zeker dat hij niet hetzelfde probleem als mij zou hebben. Dat zou gewoon te erg voor woorden zijn. Hoe kon het zover gekomen zijn dat ik hier met mijn crush zat in het midden van een of ander bos, in de buurt van een huis waar we voor een onbepaalde tijd zaten zonder vrienden. Oh, dat liet me eraan denken.. Ik ging weer rechtzitten, pakte mijn mobiel en sms'te Lily dat we aangekomen waren en dat alles goed was. Toen liet ik mijn hoofd weer op Gregor's gespierde schouders vallen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gregory McEwan
    "Hey." antwoordde ze , en legde haar hoofd op mijn schouder.
    "Het valt voor jou dus ook niet mee? " vroeg ze.
    "Hmm hmm. " zei ik, ik kon het haar niet vertellen, Anna smste, waarschijnlijk naar Lily, daarna kwam ze weer met haar hoofd op mijn schouder en ik moest onwillekeurig glimlachen.
    Ach zolang we maar vrienden konden zijn, moest ik de pijn maar verbijten.
    "En is het voor jou ook niet gemakkelijk dus? " vroeg ik haar.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing