• Exact 25 jaar later breken er opnieuw rellen uit in Panem. Het land dat eerst opnieuw in vrede, rijkdom en geluk kon leven, werd opnieuw aangevallen door het Capitool. Azélia Snow, de kleindochter van de man wie ooit President was van Panem en later stierf door zijn eigen vergiftiging.Was terug om op te eisen wat van haar hoorde te zijn. Met een leger van jonge rekruten, wiens allemaal rijkdom en macht beloofd was streed ze tegen de inwoner. Haar eigen volk. Ondanks dat de rebellen met velen meer waren, maar niet meer zo sterk, overwon Azélia en kroonde ze zich tot nieuwe President. Haar eerste opdracht was de leidster van de rebellen uitschakelen. Katniss Everdeen, die nu ergens in de duisternis verdwenen is. Haar tweede missie was alle mockinjays uitroeien. Ze wilde nergens nog een teken van de hoop zien. En haar derde en laatste taak. De mensen opnieuw straffen voor hun fouten.

    "Welcome, wellcome to the new annual Hungergames. The odds are never in your favor. "
    "Let us restart the new 75th hungergames. The same arena, only better, dangerouser and undestroyeble than before. "


    26 jongeren, die twee jongeren voor elk van de 13 districten symbool staan moeten de arena in. 25 doden en maar 1 winnaar zal overblijven. Als aandenken van de laatste gruwelijke games, besloot Presidente Snow opnieuw in dezelfde arena te beginnen, allen veel sterker gebouwd en veel gevaarlijker. Ondanks dat de mensen niet meer in 'districten' wonen, zullen de kinderen toch ingedeeld worden per district zoals vroeger. Dit zijn de kinderen van rebellen. Misschien zijn ze zelf ook rebels ingesteld of zijn ze totaal onschuldig. Elk zijn ze anders en ieder heeft zijn eigen verhaal. De leeftijd is enkel ietsje opgeschoven dus kinderen van 15-21 jaar worden ingedeeld. Niet met loodjes, maar ze worden persoonlijk aangewezen door Presidente Snow. Vooral de sterksten zullen overleven, maar ook zwakke kinderen kunnen met een sterke strategie deze games winnen.



    # Vol !

    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    - Silk Daria Wintercrest || MinnieMouseX
    *

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    - Jaylee Hazelle Hawthorne ||Jafar
    - Akeem Underwood ||WenseKronik

    District 3 - Technologie
    *
    - David "Dave" Irons || Grohl

    District 4 - Visserij
    - Ona Elizabeth Odair ||Grohl
    -Atlas Hale || Castor

    District 5 - Medisch onderzoek
    - Emily Roselynn Swann ||CrazyGirlxx
    *

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties
    - Katie Mia Grice || Louella
    -Mikah David Stuart || Nod

    District 7 - Hout
    - Lene Maylinn Cambridge || Lorum
    - Markus Elijah Creeds || Raccoon

    District 8 - Textiel
    - Olivia "Liv" Rue Broadfield|| AnnaxElsa
    *

    District 9 - Graan
    *
    - Chase Jaxon Nolan || Intouchables

    District 10 - Vee
    *
    - Derek Wintercrest || WenseKronik
    District 11 - Landbouw
    *
    - Alec Valentino Booth || Raccoon


    District 12 -Steenkool
    -Scarlett Mellark || xxjiggerxx
    *

    District 13 Kern energie
    *
    -Ozias Tobiah Caverly || Castor



    Regels

    #1 Heb plezier ^^ , het heeft geen nut om met tegenzin te Rpg'en
    #2 Denk goed na voordat je meedoet, ik wil niet dat je na een dag/week stopt
    #3 Je moet minstens 200 woorden schrijven, dit is makkelijk haalbaar
    #4 Wees origineel (bv; geen 3 wezen, bijna vermoord, etc)
    #5 Bestuur de andere personages niet, dit vind niemand fijn. (mag wel als dit effectief gevraagd is aan je medespeler)
    #6 Probeer minstens 2 keer per week te posten
    #7 Naamverandering doorgeven + gelieve ook te melden als je een tijdje niet kunt posten of niet meer mee wilt doen (Wie dit niet doet en/of mij meer dan een week negeert, word zonder pardon uit de rpg geschopt.
    #8 Alleen ik maak de topics
    #9 Geen ruzie alleen IC
    #10 Dingen worden besproken in het rollen of praattopic
    #11 Vragen mogen altijd gevraagd worden
    #12 Sluit niemand uit!
    #13 Maximum 2 personages per persoon
    #14 Verwond niemand zonder toestemming van die persoon.
    # 15 Ik loot iedere zondag, ik trek niemand voor ook niet mijn eigen personages

    * Als je meerdere keren de regels overtreed stuur ik je een waarschuwing, doe je het daarna weer dan vlieg je uit de rpg



    # Geen Mary of Gary stue's
    # reservaties blijven maximum 3 dagen staan
    # Geen kinderen meer van bekende winnaars/rebellen er zijn er nu wel genoeg.
    # Wees origineel, ook wil ik niet allemaal 18 jarigen, jongeren liefst ook.

    Naam:
    District:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis
    Familie
    Extra

    Praattopic

    Vragen mogen altijd gesteld worden :3

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 18:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    WenseKronik schreef:
    Btw misschien idee voor mensen die in het bloedbad dood gaan daar even namen voor neer te zetten en dan kies jij mensen aan die hen mogen vermoorden want anders wilt iedereen iemand vermoorden - denk ik - ligt aan je personage zoals Akeem die alleen mensen dood als hij zelf in gevaar zou zijn... Maar dat is een idee? Zodat we weten wie er dood mag en uit welk district, indien een plaatje zodat we een beeld erbij hebben?


    Net als de wapens, zal ik de doden uit loten. Wie iemand wilt vermoorden, moet dat straks in het praattopic melden en die zet ik op de lijst. Zo gaat het niet om wie de eerste is, maar is het eerlijk verdeeld.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb al meer dan 1300 woorden en moet haar innerlijk nog 0.0 en dan te bedenken dat ze over een week of zo misschien al dood moet :') Btw, ik ben haar dus aan het afmaken.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 14:14 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Ik heb al meer dan 1300 woorden en moet haar innerlijk nog 0.0 en dan te bedenken dat ze over een week of zo misschien al dood moet :') Btw, ik ben haar dus aan het afmaken.


    Woah ik vond mijn 1000 woorden al veel :')

    Jafar schreef:
    Naam: Jaylee Hazelle Hawthorne
    Dat ze deze naam draagt, is eigenlijk best logisch. Haar eerste naam, met de betekenis “vogel in het veld” is voortgekomen uit het onvermogen van haar vader zijn beste vriendin en grote liefde, Katniss Everdeen, The Mockingjay, te vergeten. Hazelle, haar tweede naam, is ook de naam van haar oma.

    District: 2, Wapens en vredesbewakers
    Gale, Jays vader, is hier gaan wonen en werken, nadat president Snow was verslagen en de rebellen de macht in handen hadden genomen. Hij is hier nooit meer vandaan gegaan en hij en zijn dochter wonen hier dus nog steeds.

    Leeftijd: 19, geboren op 15 Oktober
    De herfst is Jays favoriete seizoen, vooral omdat ze de kleuren van de bomen dan altijd zo prachtig vindt. Ze heeft er dan ook totaal geen moeite mee, dat ze in dit seizoen is geboren. De wind en de regen deert haar niet.

    Innerlijk: Jaylee is een vurige jongedame, hoewel je dit niet zo van de buitenkant zou zeggen. Ze straalt namelijk altijd een soort norsheid uit en is graag alleen, maar binnen in haar hoofdje gebeurd van alles. Ze denkt veel na over hoe het allemaal is en volgens haar zou moeten zijn. Ze is dan ook een idealist en dit maakt haar aan de ene kant een echte vechter. Ze wil de dingen graag zo voor elkaar hebben zoals zij goed acht en werkt er ook altijd hard voor om dit voor elkaar te krijgen. Ze is niet bang voor de consequenties en doet wat nodig is. Ze is dapper en zolang het niet onweert haast onverschrokken te noemen. Het maakt haar wel eigenzinnig, koppig en eigenwijs en vaak vergeet ze ook aan andere mensen behalve zichzelf en haar familie te denken, waardoor sommige mensen haar egoïstisch noemen. Dit komt echter alleen maar omdat er vrij weinig mensen zijn in haar omgeving waar ze om geeft en dus ook iets voor over heeft. Jaylee is namelijk erg wantrouwig. Eigenlijk vertrouwt ze alleen haar familie en verder vrijwel niemand. De vele verhalen van haar ouders hebben dit misschien wel een beetje uitgelokt, maar net zoals haar moeder is ze gewoon wantrouwig van aard. Ze wil altijd alles tot in de puntjes weten en meteen opzoeken, zodat ze er echt zeker van kan zijn dat alles klopt. Ze moet iets dan ook altijd zien met haar eigen ogen en dan pas zal ze iemand gelijk geven. Eerst zien, dan geloven.
    Jaylee is zeer perfectionistisch. Ze wil dat alles perfect gaat en denkt dan ook vaak wel na voor ze iets doet. Haar denkwerk gaat echter zo snel, dat het vrij slecht bij te houden is voor anderen. Ze is zeker niet dom en heeft een zeer goed strategisch inzicht. Haar conclusies lijken snel getrokken, maar zijn vrijwel altijd op feiten gebaseerd en komen dus niet zomaar uit de lucht vallen. Dit is samen met haar eigenwijze karakter de reden dat ze moeilijk van haar ideeën af te brengen is en ze wil het liefst ook altijd gelijk hebben. Ze kan er niet echt tegen als dit niet zo is en dan wordt ze chagrijnig en bromt ze eigenlijk meer dan ze praat.
    Ze is over het algemeen liever alleen dan met anderen. Ze houdt van de rust en stilte die haar de mogelijkheid geeft om goed na te denken. Bovendien is het dan veel makkelijker om te doen wat ze wil zonder meteen gezeur te krijgen met anderen. Toch vindt ze het ook belangrijk om in ieder geval wel wat mensen te hebben die om haar geven en omgekeerd. Ze heeft echter altijd genoeg gehad aan haar familie en daardoor eigenlijk nooit echt een reden gehad om vrienden te maken. Ze is dus in het dagelijks leven alleen sociaal en lacherig als ze met familie is. Haar humor is dan redelijk droog en sarcastisch en ze vindt het net als haar vader super leuk om mensen te imiteren en op die manier grapjes te maken. Dit doen de twee dus vaak samen. In The Hunger Games heeft ze haar familie echter niet en in haar planning staat dan ook het vinden van minimaal één bondgenoot die ze nog wel redelijk kan vertrouwen.
    De misschien wel slechtste eigenschap van Jaylee is dat ze snel op haar teentjes is getrapt. Ze voelt zich redelijk snel aangevallen en heeft snel het idee dat mensen de dingen die ze doet of heeft gedaan fout vinden. Dan gaat ze ook meteen in de tegenaanval en zal ze eigenlijk zonder grote aanleiding de desbetreffende persoon bedelven onder de verwijten, argumenten en niet bepaald aardige woorden. Vergeven is moeilijk voor Jay. Daarbij is ze iemand die zich snel beperkt voelt in haar vrijheid en daar gaat ze ook graag tegenin. Ze heeft haar zegje snel klaar en laat graag van zich horen. Wat dat betreft is ze dus niet van plan om zich gewonnen te geven. Ze zal hoe dan ook die arena uit komen en het liefst op een manier waar de nieuwe presidente het niet mee eens is, gewoon om haar standpunt te maken. Wat dat betreft lijkt ze dus zeer veel op haar vader.

    Uiterlijk: Op de donkere haren en zijn huidskleur na, heeft Jaylee wat betreft uiterlijk vrij weinig met haar vader gemeen. Haar ogen hebben net zoals die van haar moeder een bruingroenige kleur en ze is 1,60 lang. Ze is redelijk slank gebouwd en is daardoor ook sneller en soepeler dan dat ze gespierd is. Haar vrouwelijke vormen zijn niet super vol, maar dat compenseert ze weer met haar lange dunne benen.
    Jaylee is iemand die over het algemeen een teruggetrokken houding heeft en meestal ook een wat norsere gezichtsuitdrukking heeft. Als haar lach tevoorschijn komt, ziet deze er meestal geforceerd uit. Echt stralend ziet ze er in het dagelijks leven dus niet echt uit en zij en haar uitdrukking doet snel denken aan haar vader, waardoor ze dan plots een stuk meer op hem kan lijken.
    Jaylee heeft over het algemeen wat donkerdere kleren aan. Vooral bordeauxrood en bruin vindt ze erg mooie kleuren en deze draagt ze dus ook graag. Make-up vindt ze geld en tijdverspilling. Ze heeft wel belangrijkere dingen aan haar hoofd. Bovendien moeten haar kleren altijd zo zitten, dat ze zich makkelijk kan bewegen, zonder zich daar zorgen over hoeft te maken. Echt veel aan haar uiterlijk doet ze dus niet. Ze verzorgt zich gewoon en dan vindt ze het wel weer genoeg.

    Emma Roberts



    Geschiedenis: Op een regenachtige herfstdag ongeveer vijf jaar en drie maanden voor de breuk tussen haar ouders, werd een meisje genaamd Jaylee Hazelle Hawthorne geboren. Ondanks de ruzies tussen haar vader, die vaak op zijn werk was, veel praatte over vroeger en alle overige aandacht aan zijn Little Jay schonk en haar moeder die in ontevredenheid leek te leven, had Jaylee een rederijk fijne jeugd. Iedere avond vertelde haar vader mooie verhalen over de tijd die hij doorbracht in de bossen rondom district 12. In de weekenden nam hij haar altijd mee uit wandelen, wat langzamerhand steeds meer veranderde in jagen, gezien hij dit in de jaren hiervoor toch miste en door de weeks was ze dikwijls welkom op zijn werk. Ze heeft hier voor het eerst kennis gemaakt met wapens, maar haar vader heeft haar tot haar achtste toch zo veel mogelijk uit de buurt gehouden van de gevaarlijke voorwerpen. Ze mocht alleen met een ongevaarlijke boemerang spelen. Dit is nu echter wel anders, hoewel de pijl en boog nog steeds verboden terrein zijn. Haar vader heeft daar teveel slechte herinneringen aan, met als belangrijkste moment het verlies van zijn grote liefde, Katniss Everdeen. Jay is er heilig van overtuigd dat zij de reden is dat het huwelijk tussen haar ouders (buiten het grote verschil tussen de twee) gedoemd was om te mislukken.
    Jaylee heeft na de scheiding eigenlijk meer bij haar vader gewoond dan bij haar moeder. Hij leeft dan misschien in zijn gedachten meer in het verleden, bij zijn grote liefde, maar dat is volgens Jay beter dan wonen bij haar meisjesachtige aandacht verslaafde moeder. Ze heeft gewoon veel meer gemeen met haar vader. Jay moet meestal zelf koken en is vaak alleen thuis, broertjes of zusjes heeft ze niet. Dit vindt ze echter niet erg, want ze is graag op zichzelf.
    Jay en haar vader hadden al verwacht dat ze in de spelen terecht zou komen en ze is vastbesloten levend uit die arena te komen. Het maakt haar niet echt uit wat ze daarvoor moet doen en zal dus ook zonder problemen gebruik maken van haar strategische kennis en wapen kennis, hoewel ze natuurlijk wel minder ervaring heeft dan de beroeps van vroeger.

    Familie Jaylee is de enige dochter die is voortgekomen in het niet erg lange huwelijk tussen Gale en Domitia. Haar vader was een bekende rebel en bovendien de beste vriend van the Mockingjay. Domitia heeft haar hele leven gewoond in district twee en was al even begonnen trainen voor the hunger games. Ze heeft hier echter tot haar opluchting niet aan mee hoeven doen en heeft zich er na de revolutie zo min mogelijk mee bezig gehouden. Nu jaar ouders gescheiden zijn, heeft Jay eigenlijk vooral contact met de Hawthores. Ze kan het zeer goed vinden met haar oma, drie ooms en tantes en nichtjes en neefjes. Haar familie is haar alles en het zijn toch wel die mensen waarom ze het meeste geeft. Met anderen gaat ze maar weinig om, terwijl ze bij haar familie juist zo sociaal lijkt. Waarschijnlijk omdat het de enige mensen zijn die ze vertrouwt.

    Extra Jaylee heeft toch wel wat handige kennis tot haar beschikking. Ze is ontzettend handig met een boemerang, waar ze al van jongs af aan mee omgaat. Ze weet precies hoe ze hem moet gooien om iets op het juiste moment op de juiste plek te raken en vaak weet ze hem ook zo te gooien, dat het geheel onverwachts aankomt. Natuurlijk is het niet zo handig als messen of een pijl en boog, maar ze kan er wel iemand mee knock-out krijgen en als hij scherp is aan de punten, is het een prima moordwapen. Ze kan ze gelukkig zelf maken uit hout, want de kans dat er toevallig eentje bij de hoorn te vinden is, acht ze zeer klein. Jaylee heeft van haar vader een buitengewoon strategisch inzicht geërfd en is goed in het plaatsen van vallen en het uitdenken van aanvalsplannen. Haar denkwerk gaat even snel als de vlugheid van haar vingers en dit maakt dat ze dit goed kan gebruiken om eten te vangen en om andere tributen uit te schakelen. Daarbij heeft ze veel theoretische kennis over bommen, maar haar vader vond het te gevaarlijk om ermee te werken, dus is ze onervaren wat betreft praktijk.
    Met speren, pijl en boog, bijlen en messen heeft Jaylee niet echt goed om leren gaan. Ze is echter wel handig met zwaarden en soortgelijke voorwerpen, wat ook deels komt door haar snelle denkwerk en strategisch inzicht. Ze is lenig, klein en snel gebouwd en is dus moeilijk te raken, hoewel haar klappen hierdoor wel minder hard aankomen. Ze moet het meer van haar slimheid hebben dan van haar kracht. Ze heeft deze wapens dikwijls moeten testen, toen haar talent werd ontdekt en ze adviseerde ook langzamerhand steeds meer bij het perfectioneren van de wapens. Als ze niet in the Hunger Games terecht zou zijn gekomen, was ze waarschijnlijk binnenkort officieel aangenomen op deze afdeling. Haar kennis was de nieuwe presidente blijkbaar minder waard dan haar, dochter van Gale Hawthorne, te zien sterven in de Games.
    Jaylee haar grootste minpunt in de spelen is dat ze ontzettend bang is voor onweer. Ze kan dan nog amper helder nadenken en kruipt dan het liefst veilig weg in een donker hoekje. Ook haar plantenkennis is niet zo best, maar hier heeft ze tijdens de trainingen hard op geoefend. Zwemmen kan Jaylee op zich wel, maar ze vindt het niet bepaald fijn en moet zichzelf altijd eerst over een aardig grote drempel zetten, voor ze het water in durft te gaan. Ze heeft liever vaste grond onder haar voeten of bevind zich hoog in de bomen. Verder is ze niet in staat om grote of zware voorwerpen op te tillen, is ze wel stil maar slecht in camouflage en is ze gewend iedere dag gewoon te eten, waardoor ze dit in The Hunger Games ook wel nodig heeft.
    Iets wat haar vader opvallend is, is dat Jay redelijk goed kan zingen. Ze kent niet heel veel liedjes, maar als ze alleen is en vooral haar vader nergens te bekennen is, zingt ze graag. Het helpt haar denken en bovendien onthoud ze dingen beter als ze ze zingt. Ze is haar naam dan ook zeker waardig.
    Haar vader heeft haar een ketting gegeven en gezegd deze tijdens de Games onder haar kleren te dragen, om deze op het juiste moment in beeld te brengen. Ze heeft weinig hoop dat hij door de controle komt, maar heeft toch een poging gewaagd.



    Tadaaaaa. Ik vind ongeveer 2000 woorden wel genoeg, dus ze is af :Y) De beslissing over dat laatste stukje laat ik aan jou over, Raccoon, maar ik vond het wel echt iets voor Gale om het iig te proberen. Als er verder nog iets niet goed is, moet je het maar even zeggen. Dan pas ik het aan.

    Edit: Als je er spelfouten of andere fouten in ziet, ik heb een groot stuk op mijn mobiel gedaan en ben ze nu (op pagina 2) aan het verbeteren.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 15:31 ]


    Happy Birthday my Potter!

    I like her! Worden zij en Ozias ook bondgenoten of vindt ze hem alleen als hij al op sterven ligt o.i.d.? (Als ze langer leeft dan hem natuurlijk.)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 15:35 ]

    Castor schreef:
    I like her! Worden zij en Ozias ook bondgenoten of vindt ze hem alleen als hij al op sterven ligt o.i.d.? (Als ze langer leeft dan hem natuurlijk.)


    Ik stem voor bondgenoten ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    (...)

    Ik stem voor bondgenoten ^^


    Top, ik ook (:

    Naam:
    Lene Maylinn Cambridge
    District:
    7
    Leeftijd:
    16
    Innerlijk:
    Uiterlijk:


    Geschiedenis:
    Lene is zestien jaar geleden op het land gekomen op een regenachtige avond in November. Namelijk drieëntwintig november om kwart voor tien. Een jaar en een maand later kwam haar zusje Tamara op de wereld. Toen Lene vier was en Tamara drie heeft haar moeder hun verlaten. Micha was destijds al zes jaar oud. Haar vader heeft na het vertrek van haar moeder een tijd lang niks gedaan, waardoor Tamara, Lene en Micha een tijd lang het zwaar hebben gehad. Na enkele weken begon hun vader weer wat meer te doen. Ze hebben vanaf het begin al bij de rebellen gezeten.
    Lene's wereld brak in tweeën toen ze hoorde dat haar vader was omgekomen. Ze kwam haar kamer wekenlang niet meer uit en wilde met niemand praten. Ze at niet, negeerde alle bevelen. Lene was er kapot van. Nu is het nog altijd zo dat Lene er niet overheen is, maar ze praat alweer met andere en wordt weer wat socialer. Niet meer zo geïsoleerd als dat ze destijds was.
    Familie:
    • Vader, is overleden tijdens een rebellenactie.
    • Moeder, haar heeft ze niet meer gezien toen ze nog een kind was.
    • Broer, is een rebel, zijn naam is Micha en hij is 22. Hij zorgt als ware voor zijn twee jongere zusjes.
    • Zusje, haar naam is Tamara en zij is 15.
    Lene komt dus uit een familie van vijf, waar er nu nog maar drie van over zijn. Haar vader is enkele maanden geleden omgekomen bij een rebellenactie in het capitol. Hij is in een val getrapt en opgeblazen door een landmijn. Haar moeder heeft hun toen Lene drie á vier jaar was verlaten voor iemand anders. Haar broer waakt nu over haar en haar zusje, want niemand anders kan het doen. Lene houdt zielsveel van haar broer en zusje en wil ze voor geen goud verliezen, het was vreselijk om te moeten horen dat zij de arena in moest.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 23:18 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Oh kut. Ben m'n hele rol kwijt wegens slecht internet (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Praattopic ! :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: David "Dave" Irons
    District: 3
    Leeftijd: 19
    Innerlijk: Dave is iemand die veel lacht. Iemand die altijd al veel gelachen heeft.
    Met die positieve ingesteldheid heeft hij in zijn eigen district veel vrienden gemaakt, hij was namelijk erg geliefd in Drie. Hij had het hele district te vriend, zelfs sommige vredesbewakers. Een uit deze laatste groep was zelfs zijn beste vriendin. Ana, de vredesbewaker, en Dave kennen elkaar al van toen hij 9 was, dat is het moment dat Ana toegekomen is vanuit Twee in Drie.
    Dave is altijd bereid mensen te helpen, en is ook verschrikkelijk naïef wat vertrouwen betreft. Je hoeft bij wijze van spreken nog maar te zéggen dat je te vertrouwen bent, en hij zal je geloven en te vriend nemen.
    Daartegenover staat wel dat hij niet zwak is. Als je hem probeert te vermoorden, maakt hij nog een kans met zijn vuisten en grepen in een man-tegen-man gevecht. Hij kan echter met geen enkel wapen omgaan als hij van op afstand vecht, het beste wat hij zou kunnen doen is een zeer pijnlijke wonde maken met een mes.
    Dave is echter niet dom, in tegenstelling, hij is fantastisch slim. Omdat hij uit Drie komt, weet hij heel goed hoe hij mensen moet elektrocuteren of hoe hij dingen moet activeren (zoals mijnen, etc..). Maar zijn brein houdt daar niet op.
    Geschiedenis: Dave heeft zijn hele leven in District 3 gewoond. Van toen hij geboren werd, tot hij de trein instapte, heeft hij nooit iets anders gezien. Dat levert hem vele goede dingen op, maar ook enkele slechte. Zo zal hij geen giftige planten herkennen, niet weten hoe je iemand deftig moet vermoorden, en ga zo maar door.
    Hij heeft altijd goed om kunnen gaan met vredesbewakers, één van hen was -zoals eerder gezegd-, zelfs zijn beste vriendin. Ana en hij kennen elkaar al tien jaar, en hun band is sterker dan ze ooit hadden durven dromen.
    Familie: Dave is de zoon van Tris, de leidster van de rebellen uit district 3. Zijn vader betekende niet zo veel in de revolutie, hij hield zich meer ter zijde dan een kant te trekken. Hij was -in tegenstelling tot de meeste inwoners van Panem-, nooit echt tegen het Capitool.
    Nu moet je niet denken dat hij vóór het Capitool was, maar hij haatte hen niet.
    Verder heeft Dave één jongere zus: Galileia.
    Extra: dit horloge is gemaakt door Daves zus zelf. Hij is één van de enigen die het ook daadwerkelijk kan lezen.



    Pfff, heb 'm gelukkig nog teruggevonden bij "preview", haha.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 17:08 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naam: Alec Valentino Booth
    District: District 11, landbouw
    Leeftijd: Hij is 17 jaartjes jong en verjaard op 14 februari


    Innerlijk: Alec is een jongen met twee verschillende kanten. Hij is een aardige jongen, die goed met dieren en anderen kan omgaan. Hij houd van avontuur en tovert graag een glimlach op hun gezicht. Alec is iemand die graag aandacht heeft van anderen en dan ook respect eist van hen. Hij is ietswat een snob en heeft ook niets te kort. Hij is een actief iemand die niet kan stilzitten en hij heeft een slecht concentratie vermogen. Alec kan goed vrienden maken, maar ook vijanden. Hij vertrouwd niet rap mensen en toont het ook duidelijk als hij je niet mag. Hij is koppig en doet graag zijn eigen ding. Deze jongen kan echter ook dodelijk zijn. Niet alleen de woorden die uit zijn mond komen zijn vlijmscherp, maar zijn sluwheid en plannetjes kunnen net zo dodelijk zijn. Alec kan niet goed overweg met wapens en is fysiek niet zo sterk. Als je zijn vertrouwen hebt, dan beschouwt hij je vaak als een broer of zus voor hem. Hij zou er dan ook alles aan doen, om hun goed te laten voelen, of hun te wreken als er wat gebeurt.
    Uiterlijk:

    Alec heeft blond/bruine haren die hij vaak wat in model zet Zijn ogen hebben een groen/grijze vriendelijke uitstraling, maar kunnen evengoed giftig groen kleuren. Hij is 1m75 lang en heeft een normale bouw. Alec heeft aan zijn schouder een litteken zitten. Deze komt door een accident op zijn school.
    Geschiedenis Markus is al van jongs af aan een verwent nest. Zijn vader was de burgemeester van district 11 en Alec heeft nooit moeten werken. Hij was een luie jongen en gedroeg zich dan ook wel vaak als de betere van de buurt, om zich stoerder te vertonen. Als 15 jarige, kreeg hij op school plots problemen

    met een boerenjongen. Alec hoe koppig hij ook was lokte een ruzie uit wat zware gevolgen voor hem had. Die dag werd hij zwaar toegetakeld door die jongen en 2 van Alec vrienden keken gewoon toe zonder hem echt te helpen, pas toen die jongen met zijn mes uithaalde naar hem, riepen ze om hulp. Sindsdien vertrouwd hij nog moeilijk mensen. In district 11 had hij maar 1 vriend Millow die hij echt nog vertrouwde. Hij heeft Alec enkele verdedigingen technieken geleerd, want volgens hem was 'Wijsheid beter dan geweld". Tot op de dag van vandaag heeft Alec soms nog steeds last van zijn rechterschouder, maar gelukkig is hij linkshandig. Ondanks dat Alec het niet graag toegeeft, valt hij zowel op vrouwen als mannen. Het is zijn geheimpje en niemand hoeft dit ook te weten.
    Familie Zijn ouders waren beiden rebellen. Zijn vader Paulus Booth is nu burgemeester van district 11 en zijn moeder Samantha werkt mee op het land. Alec is enigst kind, maar vermaakte zich prima in zijn kinder jaren. Hij heeft een pup genaamd Bandit.
    ExtraAlec is linkshandig en bisexueel.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 18:58 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    Naam: Alec Valentino Booth


    District: District 11, landbouw
    Leeftijd: Hij is 17 jaartjes jong en verjaard op 14 februari
    Innerlijk: Alec is een aardig en sociaal persoon, die erg vriendelijk lijkt, maar er schuilt wel meer achter zijn maskertje.
    Uiterlijk:

    Alec heeft blond/bruine haren die hij vaak wat in model zet Zijn ogen hebben een groen/grijze vriendelijke uitstraling, maar kunnen evengoed giftig groen kleuren. Hij is 1m75 lang en heeft een normale bouw.


    Geschiedenis komt
    Familie Zijn ouders waren beiden rebellen. Zijn vader Paulus Booth is nu burgemeester van district 11 en zijn moeder Samantha werkt mee op het land. Alec is enigst kind, maar vermaakte zich prima in zijn kinder jaren. Hij heeft een pup genaamd Bandit.
    Extra komt



    Ik vroeg mij de hele tijd af, waarom ik de rillingen en lichte haatgevoelens kreeg bij het uiterlijk van je personage, maar hij is natuurlijk Jacob in The Following. Leuk uitgekozen :')


    Happy Birthday my Potter!

    Heyy het lukt me niet om op tijd mn rol te maken dus hierbij schrijf ik me uit.


    Music is the strongest form of magic

    Ow, oké jammer


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH