• Exact 25 jaar later breken er opnieuw rellen uit in Panem. Het land dat eerst opnieuw in vrede, rijkdom en geluk kon leven, werd opnieuw aangevallen door het Capitool. Azélia Snow, de kleindochter van de man wie ooit President was van Panem en later stierf door zijn eigen vergiftiging.Was terug om op te eisen wat van haar hoorde te zijn. Met een leger van jonge rekruten, wiens allemaal rijkdom en macht beloofd was streed ze tegen de inwoner. Haar eigen volk. Ondanks dat de rebellen met velen meer waren, maar niet meer zo sterk, overwon Azélia en kroonde ze zich tot nieuwe President. Haar eerste opdracht was de leidster van de rebellen uitschakelen. Katniss Everdeen, die nu ergens in de duisternis verdwenen is. Haar tweede missie was alle mockinjays uitroeien. Ze wilde nergens nog een teken van de hoop zien. En haar derde en laatste taak. De mensen opnieuw straffen voor hun fouten.

    "Welcome, wellcome to the new annual Hungergames. The odds are never in your favor. "
    "Let us restart the new 75th hungergames. The same arena, only better, dangerouser and undestroyeble than before. "


    26 jongeren, die twee jongeren voor elk van de 13 districten symbool staan moeten de arena in. 25 doden en maar 1 winnaar zal overblijven. Als aandenken van de laatste gruwelijke games, besloot Presidente Snow opnieuw in dezelfde arena te beginnen, allen veel sterker gebouwd en veel gevaarlijker. Ondanks dat de mensen niet meer in 'districten' wonen, zullen de kinderen toch ingedeeld worden per district zoals vroeger. Dit zijn de kinderen van rebellen. Misschien zijn ze zelf ook rebels ingesteld of zijn ze totaal onschuldig. Elk zijn ze anders en ieder heeft zijn eigen verhaal. De leeftijd is enkel ietsje opgeschoven dus kinderen van 15-21 jaar worden ingedeeld. Niet met loodjes, maar ze worden persoonlijk aangewezen door Presidente Snow. Vooral de sterksten zullen overleven, maar ook zwakke kinderen kunnen met een sterke strategie deze games winnen.



    # Vol !

    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    - Silk Daria Wintercrest || MinnieMouseX
    *

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    - Jaylee Hazelle Hawthorne ||Jafar
    - Akeem Underwood ||WenseKronik

    District 3 - Technologie
    *
    - David "Dave" Irons || Grohl

    District 4 - Visserij
    - Ona Elizabeth Odair ||Grohl
    -Atlas Hale || Castor

    District 5 - Medisch onderzoek
    - Emily Roselynn Swann ||CrazyGirlxx
    *

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties
    - Katie Mia Grice || Louella
    -Mikah David Stuart || Nod

    District 7 - Hout
    - Lene Maylinn Cambridge || Lorum
    - Markus Elijah Creeds || Raccoon

    District 8 - Textiel
    - Olivia "Liv" Rue Broadfield|| AnnaxElsa
    *

    District 9 - Graan
    *
    - Chase Jaxon Nolan || Intouchables

    District 10 - Vee
    *
    - Derek Wintercrest || WenseKronik
    District 11 - Landbouw
    *
    - Alec Valentino Booth || Raccoon


    District 12 -Steenkool
    -Scarlett Mellark || xxjiggerxx
    *

    District 13 Kern energie
    *
    -Ozias Tobiah Caverly || Castor



    Regels

    #1 Heb plezier ^^ , het heeft geen nut om met tegenzin te Rpg'en
    #2 Denk goed na voordat je meedoet, ik wil niet dat je na een dag/week stopt
    #3 Je moet minstens 200 woorden schrijven, dit is makkelijk haalbaar
    #4 Wees origineel (bv; geen 3 wezen, bijna vermoord, etc)
    #5 Bestuur de andere personages niet, dit vind niemand fijn. (mag wel als dit effectief gevraagd is aan je medespeler)
    #6 Probeer minstens 2 keer per week te posten
    #7 Naamverandering doorgeven + gelieve ook te melden als je een tijdje niet kunt posten of niet meer mee wilt doen (Wie dit niet doet en/of mij meer dan een week negeert, word zonder pardon uit de rpg geschopt.
    #8 Alleen ik maak de topics
    #9 Geen ruzie alleen IC
    #10 Dingen worden besproken in het rollen of praattopic
    #11 Vragen mogen altijd gevraagd worden
    #12 Sluit niemand uit!
    #13 Maximum 2 personages per persoon
    #14 Verwond niemand zonder toestemming van die persoon.
    # 15 Ik loot iedere zondag, ik trek niemand voor ook niet mijn eigen personages

    * Als je meerdere keren de regels overtreed stuur ik je een waarschuwing, doe je het daarna weer dan vlieg je uit de rpg



    # Geen Mary of Gary stue's
    # reservaties blijven maximum 3 dagen staan
    # Geen kinderen meer van bekende winnaars/rebellen er zijn er nu wel genoeg.
    # Wees origineel, ook wil ik niet allemaal 18 jarigen, jongeren liefst ook.

    Naam:
    District:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis
    Familie
    Extra

    Praattopic

    Vragen mogen altijd gesteld worden :3

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 18:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Naam: Chase Jaxon Nolan
    District: 9, graan.
    Leeftijd: Negentien jaar, hij is geboren op 14 oktober.
    Innerlijk:
    Chase is het beste te omschrijven als rustig, stil en een tikkeltje mysterieus. Hij is absoluut niet sociaal, blijft het liefst zo ver mogelijk uit de buurt van mensen. Hij zal alleen praten als het écht nodig is, maar het liefst zo min mogelijk, hij heeft genoeg aan zijn gedachten. Chase heeft geen vrienden nodig om te overleven, zijn zusjes en moeder zijn hem als het ware al teveel. Om zijn familie te voeden is hij een harde werker en staat zeven dagen in de week de hele dag op het land. De enige vrije tijd die hij heeft, besteed hij aan tekenen of lezen, maar aangezien hij vrijwel bijna geen vrije tijd heeft, bestaat zijn leven uit het werken op het land. Chase laat het niet merken, maar toch is hij toch een optimistische levensgenieter en hoewel hij niet veel heeft is hij toch gelukkig. Noem het maar op of Chase kan er van genieten, hij kan overal wel het positieve uithalen. Mensen hebben al snel oordelen over Chase aangezien hij zijn mond niet snel opentrekt, maar het feit dat hij niet graag mensen om zich heen heeft betekent niet dat Chase arrogant of nors is. Dat is hij juist niet, Chase is een hele lieve jongen. Hij zal altijd voor je klaar staan, niet met woorden, maar met daden. Als het werk op het land te zwaar wordt voor een districtgenoot, zal Chase zijn werk overnemen. Ook doet hij naast zijn werk het huishouden thuis, hij kookt, klust en ruimt op. Natuurlijk wordt het hem soms teveel, maar door zijn optimisme weet hij altijd weer iets te vinden om er weer bovenop te komen. Verder is Chase een erg scherpzinnige, slimme jongen en ziet dingen al snel aankomen door zijn snelle reactievermogen. Hij zal zo een val kunnen bedenken voor een medespeler, maar Chase zal het nooit over zijn hart kunnen krijgen iemand te vermoorden.
    Mede door zijn mysterieuze kant en het feit dat hij vrijwel onbereikbaar is vinden veel dames hem zeer aantrekkelijk. Zelf slaat hij het hele hoofdstuk ‘liefde’ in zijn leven het liefst over, maar omdat hij er zoveel voor zijn familie moet zijn kan hij dit niet vermijden. Aan de liefde voor een meisje zal hij nooit beginnen, in ieder geval, hij zal zijn best doen om nooit verliefd te hoeven worden. Niet dat hij niet verliefd kan worden, maar Chase probeert zijn gevoelens meestal zo veel mogelijk te verbergen. Chase is gewoon niet van het kleffe gedoe, en bovendien wil hij zijn kinderen het leven wat hij heeft niet gunnen, een armoedig leven in district negen is ongelofelijk zwaar, vooral in zijn situatie. Zijn vader is overleden aan een onbekende ziekte, en als oudste zoon heeft hij de taak om zijn twee zusjes en psychisch zieke moeder te onderhouden. Hij wil mensen geen verdriet aandoen en al helemaal geen mensen waarvan hij houdt.
    Uiterlijk:



    Chase heeft geen doorsnee uiterlijk, je zult hem uit duizenden kunnen herkennen. Zijn huid is gebruind en soms verbrand door de zon. Hij heeft een vrij kleine mond met volle lippen en kleine, groene ogen die hij tot spleetjes knijpt als hij lacht. Zijn donkerblonde haar brengt hij maar zelden in model, meestal hangt het nonchalant om zijn gezicht. Als hij er moeite voor doet, heeft hij zijn haren naar één kant gekamd, wat er al een stuk beter uitziet. Chase is vrij lang en teder, hij is 1.82 meter lang en weegt ongeveer 64, wat niet erg veel is. Toch is hij wel wat gespierd door het werk op het land, maar echt ‘breed’ is hij niet. Als finishing touch draagt Chase een lieve glimlach, eentje welke hij bijna altijd bij zich heeft. Zodra hij boos of verdrietig kijkt maken mensen zich al snel zorgen om hem. Chase geeft niet zo om zijn uiterlijk, hij laat het voor wat het is en maakt zich er verder geen zorgen om.
    Geschiedenis: Negentien jaar geleden is Chase geboren als eerste zoon in een klein, gezellig huisje in district 9. Zijn moeder Grace Lee was een mooie, jonge vrouw en was getrouwd met haar vijf jaar oudere man Owen Nolan, Chase’s vader. Hoewel de familie Nolan een arme familie was, had Chase een gelukkige jeugd. Tien jaar na de geboorte van Chase werden zijn tweelingzusjes, Mariah en Hailey geboren. Hoewel ze niet gepland waren, was de familie Nolan toch dolblij met hen. Toen Chase twaalf jaar oud was kwam er een klap die zijn leven voorgoed zou veranderen. Een besmettelijke ziekte brak uit en zijn vader raakte ernstig ziek en overleed binnen twee weken. Zijn moeder was er kapot van en kon niet meer normaal functioneren. Haar shock was zo groot dat ze sinds het overlijden van haar man niet meer heeft gepraat, en alleen nog maar voor zich uit kan staren. Chase stond er als het ware alleen voor en zo begon hij als twaalfjarig jongetje te werken op het land, waar ze graan verbouwen. Als hij ’s avonds terugkwam kocht hij van het geld dat hij had verdient net genoeg voedsel om van te leven, en deed hij het huishouden. Zo werd Chase al heel snel een zeer zelfstandige jongen.
    Familie: Chase moeder Grace was een lieve vrouw die in district 9 vooral bekent stond om haar schoonheid, men kon niet begrijpen dat ze gehuwd was met Owen, wie helemaal niet knap was. Owen Nolan was een onaantrekkelijke, stille maar vooral arme man wie graan verbouwde en woonde in een van de armste wijken van district 9. Samen kregen ze drie kinderen, Chase en de tweeling Mariah en Hailey die allebei nu 9 jaar oud zijn en kleine klusjes op het land doen. Omdat hun vader al vroeg overleed en hun moeder Grace niets meer kan dan voor zich uit staren, zien ze Chase als een soort vader. Chase houdt zielsveel van zijn zusjes, en wederzijds.
    Extra: Als aandenken hebben zijn zusjes een klein lapje stof met hun namen erop geborduurd aan Chase gegeven en er hun parfum opgespoten. Deze parfum hebben ze van hun overleden oma gekregen en gebruiken ze alleen bij hele bijzondere gebeurtenissen.
    Omdat hij het graan afsnijdt kan hij overweg met een sikkel, maar toch zou Chase het niet over zijn hart krijgen iemand te vermoorden. Hij is geen vechter, Chase is een overlever.



    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 10:08 ]


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Lorum schreef:
    Naam:
    Lene Maylinn Cambridge
    District:
    7
    Leeftijd:
    15
    Innerlijk:
    Uiterlijk:


    Geschiedenis:
    Familie:
    Extra:



    Dit is geweldig! Mijn naam is Lene. Ik vind het leuk dat je 'm gebruikt! (:


    kindness is never a burden.

    Haha, Chase is precies één dag ouder dan Jaylee c:


    Happy Birthday my Potter!

    Jafar schreef:
    Haha, Chase is precies één dag ouder dan Jaylee c:


    Haha wow, dat had ik nog niet gezien. Kunnen ze samen hun verjaardag in de arena vieren, gezellig haha (:


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    Intouchables schreef:
    (...)

    Haha wow, dat had ik nog niet gezien. Kunnen ze samen hun verjaardag in de arena vieren, gezellig haha (:


    Moeten de sponsors wel een taart en feestmutsjes sturen :p


    Happy Birthday my Potter!

    Nod schreef:
    (...)

    Dit is geweldig! Mijn naam is Lene. Ik vind het leuk dat je 'm gebruikt! (:


    Dan heb jij een awesome naam. Woew :3


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)

    Dan heb jij een awesome naam. Woew :3


    Dank je (:


    kindness is never a burden.

    Nod schreef:
    (...)

    Dank je (:


    Ik heb iets met namen die beginnen met de L of een beetje apart zijn/minder standaard, like mine :c


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)

    Ik heb iets met namen die beginnen met de L of een beetje apart zijn/minder standaard, like mine :c


    De jouwe is ook mooi! (:


    kindness is never a burden.

    Nod schreef:
    (...)

    De jouwe is ook mooi! (:


    Tja, maar het is zo'n naam uit de standaard namen categorie :')


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)

    Tja, maar het is zo'n naam uit de standaard namen categorie :')


    Niet in België (:


    kindness is never a burden.

    Mijn naam komt uit de standaard namen categorie, buiten het feit dat er een "H" achter geplakt is (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nod schreef:
    (...)

    Niet in België (:


    Really?


    That is a perfect copy of reality.

    Lorum schreef:
    (...)

    Really?


    Yes. (:


    kindness is never a burden.

    Jafar schreef:
    (...)

    Moeten de sponsors wel een taart en feestmutsjes sturen :p


    Haha, goed plan :p


    Hope, it is the only thing stronger than fear