• Exact 25 jaar later breken er opnieuw rellen uit in Panem. Het land dat eerst opnieuw in vrede, rijkdom en geluk kon leven, werd opnieuw aangevallen door het Capitool. Azélia Snow, de kleindochter van de man wie ooit President was van Panem en later stierf door zijn eigen vergiftiging.Was terug om op te eisen wat van haar hoorde te zijn. Met een leger van jonge rekruten, wiens allemaal rijkdom en macht beloofd was streed ze tegen de inwoner. Haar eigen volk. Ondanks dat de rebellen met velen meer waren, maar niet meer zo sterk, overwon Azélia en kroonde ze zich tot nieuwe President. Haar eerste opdracht was de leidster van de rebellen uitschakelen. Katniss Everdeen, die nu ergens in de duisternis verdwenen is. Haar tweede missie was alle mockinjays uitroeien. Ze wilde nergens nog een teken van de hoop zien. En haar derde en laatste taak. De mensen opnieuw straffen voor hun fouten.

    "Welcome, wellcome to the new annual Hungergames. The odds are never in your favor. "
    "Let us restart the new 75th hungergames. The same arena, only better, dangerouser and undestroyeble than before. "


    26 jongeren, die twee jongeren voor elk van de 13 districten symbool staan moeten de arena in. 25 doden en maar 1 winnaar zal overblijven. Als aandenken van de laatste gruwelijke games, besloot Presidente Snow opnieuw in dezelfde arena te beginnen, allen veel sterker gebouwd en veel gevaarlijker. Ondanks dat de mensen niet meer in 'districten' wonen, zullen de kinderen toch ingedeeld worden per district zoals vroeger. Dit zijn de kinderen van rebellen. Misschien zijn ze zelf ook rebels ingesteld of zijn ze totaal onschuldig. Elk zijn ze anders en ieder heeft zijn eigen verhaal. De leeftijd is enkel ietsje opgeschoven dus kinderen van 15-21 jaar worden ingedeeld. Niet met loodjes, maar ze worden persoonlijk aangewezen door Presidente Snow. Vooral de sterksten zullen overleven, maar ook zwakke kinderen kunnen met een sterke strategie deze games winnen.



    # Vol !

    District 1 - luxeproducten voor het Capitool
    - Silk Daria Wintercrest || MinnieMouseX
    *

    District 2 - Wapens en vredesbewakers
    - Jaylee Hazelle Hawthorne ||Jafar
    - Akeem Underwood ||WenseKronik

    District 3 - Technologie
    *
    - David "Dave" Irons || Grohl

    District 4 - Visserij
    - Ona Elizabeth Odair ||Grohl
    -Atlas Hale || Castor

    District 5 - Medisch onderzoek
    - Emily Roselynn Swann ||CrazyGirlxx
    *

    District 6 - DNA mutaties en manipulaties
    - Katie Mia Grice || Louella
    -Mikah David Stuart || Nod

    District 7 - Hout
    - Lene Maylinn Cambridge || Lorum
    - Markus Elijah Creeds || Raccoon

    District 8 - Textiel
    - Olivia "Liv" Rue Broadfield|| AnnaxElsa
    *

    District 9 - Graan
    *
    - Chase Jaxon Nolan || Intouchables

    District 10 - Vee
    *
    - Derek Wintercrest || WenseKronik
    District 11 - Landbouw
    *
    - Alec Valentino Booth || Raccoon


    District 12 -Steenkool
    -Scarlett Mellark || xxjiggerxx
    *

    District 13 Kern energie
    *
    -Ozias Tobiah Caverly || Castor



    Regels

    #1 Heb plezier ^^ , het heeft geen nut om met tegenzin te Rpg'en
    #2 Denk goed na voordat je meedoet, ik wil niet dat je na een dag/week stopt
    #3 Je moet minstens 200 woorden schrijven, dit is makkelijk haalbaar
    #4 Wees origineel (bv; geen 3 wezen, bijna vermoord, etc)
    #5 Bestuur de andere personages niet, dit vind niemand fijn. (mag wel als dit effectief gevraagd is aan je medespeler)
    #6 Probeer minstens 2 keer per week te posten
    #7 Naamverandering doorgeven + gelieve ook te melden als je een tijdje niet kunt posten of niet meer mee wilt doen (Wie dit niet doet en/of mij meer dan een week negeert, word zonder pardon uit de rpg geschopt.
    #8 Alleen ik maak de topics
    #9 Geen ruzie alleen IC
    #10 Dingen worden besproken in het rollen of praattopic
    #11 Vragen mogen altijd gevraagd worden
    #12 Sluit niemand uit!
    #13 Maximum 2 personages per persoon
    #14 Verwond niemand zonder toestemming van die persoon.
    # 15 Ik loot iedere zondag, ik trek niemand voor ook niet mijn eigen personages

    * Als je meerdere keren de regels overtreed stuur ik je een waarschuwing, doe je het daarna weer dan vlieg je uit de rpg



    # Geen Mary of Gary stue's
    # reservaties blijven maximum 3 dagen staan
    # Geen kinderen meer van bekende winnaars/rebellen er zijn er nu wel genoeg.
    # Wees origineel, ook wil ik niet allemaal 18 jarigen, jongeren liefst ook.

    Naam:
    District:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis
    Familie
    Extra

    Praattopic

    Vragen mogen altijd gesteld worden :3

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 18:55 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Ik heb dat plaatje gebruikt voor de beste vriend/neef van mijn personage...


    Oh, fucks. Sorry. Ik lees de personages nooit op voorhand... Ik zal het aanpassen. (:


    kindness is never a burden.

    Castor schreef:
    Trouwens, beginnen we als alle rollen gevuld zijn of hou je nog wat rollen open voor het bloedbad?

    AnnaxElsa schreef:
    (...)
    Vaders hebben toch meestal het meest dominante DNA... Vaak lijken kinderen meer op hun vader dan op hun moeder...


    Ik heb er geen idee van, maar ik wil het, het liefst realistisch houden. Of ze is de dochter van het zusje van Rue en heeft ze een andere huidskleur (Variatie is trouwens ook altijd leuk aangezien de meesten zo goed als blanke tributen zijn) Of Ze is het niet .

    + Ik wil haar graag ook wat uitgebreider.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    WOEBEGONE schreef:
    Mag ik een meisje reserveren uit district 10?


    Aangezien ik liever geen meisjes meer wilde, mag je toch het laatste meisje reserveren. Hierna sta ik geen vrouwelijke rollen meer toe. (Na de reservaties na dan)

    Castor schreef:
    ^ yeah hi eef!

    Trouwens, beginnen we als alle rollen gevuld zijn of hou je nog wat rollen open voor het bloedbad?


    Ja, ik ben nu bezig alles aan te passen en te kijken hoeveel rollen er moeten overblijven in het bloedbad. Daarna zal ik de mensen met een reservatie even verwittigen, wanneer ik hun rol het liefst af wil hebben.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Oke!

    Ik probeer mijn reservatie vandaag te posten, maar ik weet niet of dat lukt, anders zeker morgen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naam: Akeem Underwood
    District: 2, Wapens en vredesbewakers
    Leeftijd: 15
    Innerlijk: Akeem is een rustige jongen met veel discipline in zich. Hij zal het liefst niemand pijn doen, maar moet als hij zelf in gevaar komt. Akeem zal niet snel het initiatief nemen om iets te ondernemen, hij doet pas als hij ergens zin in heeft en dan het liefst wacht hij op orders af van wat hij moet doen. Akeem is een typische volger en geen leider. Akeem is wel handig in strategieën bedenken, hij is erg slim en weet altijd wel iets te verzinnen wat ze zouden kunnen doen. Toch wacht hij altijd op goedkeuring van "de leiders" om zijn idee in actie te brengen.
    Lezen brengt Akeem tot rust, hij is helemaal weg van oorlogen en heeft wel bijna elk boek of elke informatie erover gelezen. Daarom weet hij veel van strategieën gezien dat zijn favoriete onderdeel is van oorlogen. Dit heeft een klein voordeel voor Akeem omdat hij fysiek niet de sterkte is, wel heeft hij een goede conditie en kan lang een sprint aanhouden. Akeem is door zijn training wel hard geworden maar ondanks dat is hij nog steeds een lieve jongen die iedereen zal helpen - zelfs als hij in gevaar komt daardoor. Hij kan zichzelf wel verdedigen maar weet wanneer hij iemand moet doden en wanneer niet.
    Uiterlijk: 1,68 lang, atletische bouw. Akeem werd vroeger gepest omdat hij een beetje flap oren heeft.







    Geschiedenis: Akeem groeide op in een gezin met een moeder, vader, grote broer en zijn tweelingzus - lichamelijk beperkt -, hun vader had een goed inkomen en hij en zijn broer - Deon - groeide op in de voetsporen van hun vader te volgen. Vanaf kleins af aan worden ze gedrild en leren ze te vechten. Akeem was altijd minder goed dan zijn broer en dat verweet hun vader vaker door te zeggen 'Je zusje kan het zelfs beter,' Akeem is erg gevoelig en voelde zich altijd minder dan zijn broer. Akeem als er rust was vond zijn weg in boeken over oorlog, wat zijn vader wel goed vond zo leerde hij nog wat.
    Akeem heeft verder genoten van een "normale" omgeving met genoeg mogelijkheden voor hem. Akeem heeft altijd een band gehad met zijn tweelingzus, ondanks dat ze lichamelijk beperkt is. Laquita - zijn tweelingzus - kan nog wel communiceren, waardoor zijn band met zijn zusje altijd is gebleven. Akeem heeft veel vrienden, maar twee goede vrienden en meer heeft hij niet nodig vind hij. Zijn vrienden Mike Shang jr en Devon Yas White heeft hij leren kennen door de opleiding en zitten in het zelfde jaar als hem, Mike is 16 en Devon is bijna 16. Akeem kent hen al vanaf dat hij klein is.
    Twee jaar geleden heeft zijn broer een aanslag gepleegd, blijkbaar was hij toch niet de perfecte zoon zoals zijn vader dacht. Hij heeft toen een aanslag proberen te plegen op Presidente Snow, helaas kwam hij zelf om tijdens de aanslag. Hierdoor is zijn familie op een lijst gekomen van mensen die in de gaten gehouden moeten worden.
    Familie: Akeem zijn vader werkte voor president Snow als commandant Vredestichters en staat daarom redelijk hoog aangeschreven. Akeem heeft nog een broer die ook bij de Vredestichters zit, Akeem als hij 18 wordt mag er ook bij en wordt hiervoor opgeleid. Akeem zijn moeder is een echte huisvrouw die ook zorgt voor zijn lichamelijk gehandicapte tweelingzus - Laquita.
    Extra:
    Akeem heeft vanaf kleins af aan met wapens geleerd te werken gezien zijn vader in het leger (als Vredestichters) zat en hij vond dat Akeem als hij weg zou zijn dan iemand het huishouden moest beschermen. Akeem is vooral handig met de speer.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 12:51 ]

    Kan ik een jongen reserveren, district 9 of zo? (:

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 12:18 ]


    Hope, it is the only thing stronger than fear

    WenseKronik schreef:
    Naam: Akeem Underwood
    District: 2, Wapens en vredesbewakers
    Leeftijd: 15
    Innerlijk: Akeem is een rustige jongen met veel discipline in zich. Hij zal het liefst niemand pijn doen, maar moet als hij zelf in gevaar komt. Akeem zal niet snel het initiatief nemen om iets te ondernemen, hij doet pas als hij ergens zin in heeft en dan het liefst wacht hij op orders af van wat hij moet doen. Akeem is een typische volger en geen leider. Akeem is wel handig in strategieën bedenken, hij is erg slim en weet altijd wel iets te verzinnen wat ze zouden kunnen doen. Toch wacht hij altijd op goedkeuring van "de leiders" om zijn idee in actie te brengen.
    Uiterlijk: 1,68 lang, atletische bouw.






    Geschiedenis:
    Familie: Akeem zijn vader werkte voor president Snow als commandant Vredestichters en staat daarom redelijk hoog aangeschreven. Akeem heeft nog een broer die ook bij de Vredestichters zit, Akeem als hij 18 wordt mag er ook bij en wordt hiervoor opgeleid. Akeem zijn moeder is een echte huisvrouw die nog zorgt voor hun lichamelijk gehandicapte zusje van 11.
    Extra:
    Akeem heeft vanaf kleins af aan met wapens geleerd te werken gezien zijn vader in het leger (als Vredestichters) zat en hij vond dat Akeem als hij weg zou zijn dan iemand het huishouden moest beschermen. Akeem is vooral handig met de speer.



    Niet voor 't een of 't ander, maar iemand die op een goed blaadje stond bij Snow, gaat toch echt niet gekozen worden door Presidente Azélia?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Intouchables schreef:
    Kan ik een jongen reserveren, district 9 of zo? (:


    Ja tuurlijk :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Grohl schreef:
    (...)

    Niet voor 't een of 't ander, maar iemand die op een goed blaadje stond bij Snow, gaat toch echt niet gekozen worden door Presidente Azélia?


    Dat dacht ik inderdaad ook net :') , misschien dat zijn vader, president Snow verraden had ? Ik zal hem er alvast al bij zetten, maar daar moet toch iets kleins aan veranderd worden.

    Ondertussen zal ik nu een praattopic maken, waar ook alle nodige info zal geplaatst worden.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Raccoon schreef:
    (...)

    Dat dacht ik inderdaad ook net :') , misschien dat zijn vader, president Snow verraden had ? Ik zal hem er alvast al bij zetten, maar daar moet toch iets kleins aan veranderd worden.

    Ondertussen zal ik nu een praattopic maken, waar ook alle nodige info zal geplaatst worden.


    Twee jaar geleden heeft zijn broer een aanslag gepleegd, blijkbaar was hij toch niet de perfecte zoon zoals zijn vader dacht. Hij heeft toen een aanslag proberen te plegen op Presidente Snow, helaas kwam hij zelf om tijdens de aanslag. Hierdoor is zijn familie op een lijst gekomen van mensen die in de gaten gehouden moeten worden.


    Heb dit erbij gezet, goed zo?

    WenseKronik schreef:
    (...)

    Twee jaar geleden heeft zijn broer een aanslag gepleegd, blijkbaar was hij toch niet de perfecte zoon zoals zijn vader dacht. Hij heeft toen een aanslag proberen te plegen op Presidente Snow, helaas kwam hij zelf om tijdens de aanslag. Hierdoor is zijn familie op een lijst gekomen van mensen die in de gaten gehouden moeten worden.


    Heb dit erbij gezet, goed zo?


    ja hij is goed :3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Btw misschien idee voor mensen die in het bloedbad dood gaan daar even namen voor neer te zetten en dan kies jij mensen aan die hen mogen vermoorden want anders wilt iedereen iemand vermoorden - denk ik - ligt aan je personage zoals Akeem die alleen mensen dood als hij zelf in gevaar zou zijn... Maar dat is een idee? Zodat we weten wie er dood mag en uit welk district, indien een plaatje zodat we een beeld erbij hebben?

    WenseKronik schreef:
    Btw misschien idee voor mensen die in het bloedbad dood gaan daar even namen voor neer te zetten en dan kies jij mensen aan die hen mogen vermoorden want anders wilt iedereen iemand vermoorden - denk ik - ligt aan je personage zoals Akeem die alleen mensen dood als hij zelf in gevaar zou zijn... Maar dat is een idee? Zodat we weten wie er dood mag en uit welk district, indien een plaatje zodat we een beeld erbij hebben?


    Dat zou handig zijn inderdaad.