• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 22:45 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Damnit dit zijn veel te veel character deaths deze afgelopen dagen lajdflakdjflkajdf I can't handle this. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    DEFGTHYJUHTGDETGYHYGTFR, kut zooi!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mensen zijn zo orgineel als het om faceclaims gaat. -.-' Echt hoor als ik Barbara Palvin nog 1 keer zie in de eerst volgende rpg waar ik aan meedoe vermoord ik diegene. Ooit gehoord van zoeken?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Verdomme.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    WAAROM OPEND MIJN MANGA APP NIKS!? ASDFGHJKL.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik voel me zooo nutteloos nu...

    Regeeeeeeen. :3
    En bah, ik voel me echt rot, ik kijk echt tegen alles op. :c

    This day sucks.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Die test helderde ook wel eens wat dingen op. Je behaalt een score tussen de 0 en de 97 waardoor je behoort tot de 20% minst gelukkige Belgen.


    kindness is never a burden.

    Hoofdpijn, ga weg D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wow, dankjewel, ik steek er moeite in en dat wordt dan zomaar gedelete. Ik ben niet één of andere miep die zomaar haar tijd verspilt aan dingen maken voor mensen zoals jij. -.-

    Ik háát het als mensen een RPG over romantiek openen en de meisjesrollen gelijk houden met die van de jongens, om vervolgens te besluiten dat het merendeel van de jongens homoseksueel zijn. Maak dan lekker een RPG aan over homoseksualiteit en laat mij niet een rol invullen, om er daarna achter te komen dat het personage toch verstoten en genegeerd gaat worden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Caim schreef:
    Hoofdpijn, ga weg D:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Fucking hell.


    help

    En toen sliep je 4 uur :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.