• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 22:45 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    GODVERDOMME whatthefuck bro. Internet, U better do it tomorrow.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ahhhh idk

    Nog 10.000 woorden. (cat) Soms heb ik echt het idee dat ik niks schrijf en dan is er ineens een hoofdstuk af, maar als ik het gevoel heb dat ik enorm veel geschreven heb, heb ik amper 500 woorden. Wat is dit?


    Your make-up is terrible

    Ik háát het om altijd de jongste te zijn gadverdamme. I wish I was 15 or 16.

    Shouldn't you be sleeping? Yes. Well, what are you waiting for? I don't know, a miracle maybe?

    Is er een ziekte dat mensen laat overdrijven, liegen en zeuren als een professional? Want ik ken er een paar en ik irriteer me er echt mateloos aan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Chiroptera schreef:
    Is er een ziekte dat mensen laat overdrijven, liegen en zeuren als een professional? Want ik ken er een paar en ik irriteer me er echt mateloos aan.


    Die zijn er ja, helaas.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga echt zo dood morgen. Ik wil echt niet. (no_chears)

    Caim schreef:
    (...)

    Die zijn er ja, helaas.

    Fucking hell. Haalt echt het bloed onder mn nagels vandaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je bent zo cliché, but I like it.

    Mweh, schoolwerk. Vakantiegevoel, where are yoooouuuuuu?!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Waarom voel ik me zo fit met maar drie uurtjes slaap? I kinda like it, though.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Hoera! Ik heb extreem veel inspiratie en motivatie om te schrijven *O*

    Too. Much. Distraction.
    Ik móét vandaag drie Writing Folders af hebben met reflection en revision én de reader voor godsdienst. Anders ben ik zwaar de lul vrijdag en zaterdag en daar heb ik niet veel behoefte aan, daar ik dat verjaardagscadeau nog moet afmaken. Nóh, misschien moet ik een beetje meer doen vandaag. Of niet. Idk. Komt wel.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Núh, ik ben volgens mij nog steeds niet wakker.



    +


    Ik móét echt iets doen, maar ik - kan - mij - er - gewoon - niet - toe - zetten. Te veel afleiding, mweh. Ik ga gewoon die reading afmaken en wat voor Duits herhalen. Dan maar morgen en zaterdag als een gek aan de slag met alles. Ik begin vandaag wel aan dat cadeau, wan van werk komt niks terecht. Damn this shizzle.

    +


    I'm so damn bored right now, what the Jafar. Ik denk te veel aan Disney films en mijn latere leven van hopelijk in ieder geval één meisje die ik om ga dopen tot mijn persoonlijke Disney princess. Jenke man, zelfs Honey Boo Boo's moeder heeft een man en ik ben nog steeds single. D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife