• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 22:45 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Omg hahaha. Een verhaal aan het schrijven over Disney samen met Maia/Genest. Gaat serieus nergens over :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Altijd grappig als iemand verbaasd reageert over wat je allemaal kan :Y)


    Stenenlikker

    Ik moet iets nuttigs gaan doen...


    Your make-up is terrible

    Mijn nieuwe ring is zo ontzettend mooi!Het is echt geweldig wat mijn moeder kan met zilver en goud. Hmmm, misschien moet ik ook maar goudsmid worden.


    I dress to kill, but tastefully

    Pff, hoe durven ze daar de Sherlock muziek bij te gebruiken. (cat)

    -

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 19:12 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Whahaha dit is echt geweldig :'D Ik hou van Amerikanen :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik houd er zo niet van als ik een bericht stuur en dat gewoon genegeerd wordt, opzettelijk. Tot zeker tweemaal toe.
    Zeg het dan direct eerlijk i.p.v. wel met andere dingen bezig te houden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh ja. Héél logisch. We hebben knallende ruzie, ik kom thuis, mam vraagt wat er is, ik vertel, en dan MOETEN WE DOEN ALSOF ER NIETS GEBEURD IS?
    En natúúrlijk doe jij dat dan ook braaf en vraag je nota bene wat er met me is.


    I dress to kill, but tastefully

    Niet dat ik problemen wil bagatelliseren, maar waarom lijkt het alsof iedereen tegenwoordig zo snel depressief is?
    Ik ben gelukkig op dit moment en blij met het leven dat ik heb, terwijl ik als ik heel oppervlakkig vergelijk met anderen die ontzettend in de put zitten dat niet hoor te zijn. Waarom blijven mensen tegenwoordig zo erg hangen in hun depressiviteit? Ik snap dat op dit moment gewoon nog niet.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Oh my God, hier heb ik zo lang op gewacht en nu zou het eindelijk eens werkelijkheid kunnen worden. *O*

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 19:58 ]


    Caution first, always.

    Ryuuji schreef:
    Niet dat ik problemen wil bagatelliseren, maar waarom lijkt het alsof iedereen tegenwoordig zo snel depressief is?
    Ik ben gelukkig op dit moment en blij met het leven dat ik heb, terwijl ik als ik heel oppervlakkig vergelijk met anderen die ontzettend in de put zitten dat niet hoor te zijn. Waarom blijven mensen tegenwoordig zo erg hangen in hun depressiviteit? Ik snap dat op dit moment gewoon nog niet.


    Depressiviteit heeft, naar mijn mening, niet veel te maken met de omstandigheden waarin je je verkeert, maar de manier waarop je ermee omgaat. Ik zit atm weer volledig in de put, zonder precies te weten waarom. De aanleiding van mijn zwaarmoedige gevoelens (liefdesverdriet/ verliezen van een goede vriend) klinkt misschien niet als een goed 'excuus' om me zo ellendig te voelen, maar het is dan ook een aanleiding en geen oorzaak. Deze ligt helaas een stuk dieper, daar doe je niet één-twee-drie iets aan.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Depressiviteit heeft, naar mijn mening, niet veel te maken met de omstandigheden waarin je je verkeert, maar de manier waarop je ermee omgaat. Ik zit atm weer volledig in de put, zonder precies te weten waarom. De aanleiding van mijn zwaarmoedige gevoelens (liefdesverdriet/ verliezen van een goede vriend) klinkt misschien niet als een goed 'excuus' om me zo ellendig te voelen, maar het is dan ook een aanleiding en geen oorzaak. Deze ligt helaas een stuk dieper, daar doe je niet één-twee-drie iets aan.


    Nou, ik denk wel dat gebeurtenissen een bepalende rol spelen in depressiviteit. Vaak hoor ik wel dat intuïtie idd daar ook een rol in speelt, maar ik vraag me dan af hoe je vanuit het niets je depressief kan voelen. Ook al weet je zelf het antwoord niet, iets moet het veroorzaken lijkt mij het. Het valt mij gewoon op dat mensen hun leven steeds slechter weten te accepteren en ik vraag mij af waarom. Ik vind trouwens wel dat liefdesverdriet en verliezen van een goede vriend een reden kunnen zijn om je ellendig te voelen en je gewoon down bent, maar depressiviteit vind ik net een stap te ver. Maar wie ben ik om daar over te oordelen, want ik weet het eigenlijk ook niet. Ik vraag het mij gewoon af waarom zoveel mensen pretenderen zo depressief te zijn, terwijl hier soms diegene die depressief hadden moeten zijn, positief in het leven staan. Het is niet logisch en als amateuristisch schrijver probeer ik toch me te bedenken hoe het kan xd Maar ja, miss zeur ik wel te veel en licht ik de verkeerde dingen te veel op.


    "There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.

    Ik verveel me! TT__TT
    Dan ga ik maar een film kijken. Wie nog een goede film weet, kan me een berichtje sturen :"D. Verveel ik me tenminste niet xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En bedankt, nu weet ik niet of ik boos op je moet zijn.


    I dress to kill, but tastefully