• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 22:45 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pfff, al drie uur bezig met die opdrachten en ik ben, denk ik, over de helft. Yippie...


    Stenenlikker

    Het is toch een best wel fijn gevoel als je door één van je helden een berichtje terugkrijgt op Facebook.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oké, het neemt wat tijd in beslag, maar het is op zich wel leuk om te doen! Die reflections zijn veel leuker dan ik dacht dat ze zouden zijn en bovendien is het best goed om jezelf te verbeteren. Alleen het zijn er wel een stuk of zes en ik heb van sommige Writing Folders nog niet eens de opdracht zelf gedaan. Tijd voor een kreun, nóh. Als ik vandaag nu op minstens de helft kom en misschien nog die 4e erbij pak, dan die ik morgen die andere twee en nog wat van Duits. Alleen wanneer moet ik dan CKV doen? Toch vandaag? Morgen? Want zondag moet ik naar een verjaardag! En zondag wou ik die reader afmaken en Duits herhalen, dus ik moet Engels vandaag wel doen én een beetje Duits, anders loop ik morgen vast. En het cadeau nog afmaken... uitstelgedrag, mweh! Ik had gisterne meer moeten doen. Spijt als haar op ijn hoofd. Jammer de bammer, dan maar weer door. Wie zich brandt, moet op de blaren zitten. En wat is stress een verschrikke deadline. Uitstelgedrag, pff. D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    "Mag ik op de trampoline?"
    Als ik dat vandaag nog één keer hoor, doe ik die kindjes wat (cat)


    Stenenlikker

    I can't fuck this up. Ik wacht hier al zo lang op en het moet gewoon gaan lukken nu!


    Caution first, always.

    Well, I don't.

    Hongeerr TT___TT Mn zusje eet alleen altijd het eten op en laat niks voor ons over elke ochtend. En dan durft ze nog te zeggen dat ze niks krijgt en er zo weinig is. Fucking hell.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit plaatje klopt zo erg voor mij.


    26 - 02 - '16

    Gatverdamme, koffie blijft vies.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Zoveel ambitie. 8D Ik ga er gewoon een serie van maken en nog een boek schrijven, yeah.


    Your make-up is terrible

    Caim schreef:
    Gatverdamme, koffie blijft vies.

    /Just died. Hoe kun je dat nou niet lekker vinden? :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Soms vraag ik me af of ik wel de juiste keus heb gemaakt.


    kindness is never a burden.

    Chiroptera schreef:
    (...)
    /Just died. Hoe kun je dat nou niet lekker vinden? :')


    Het is zo bitter D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik wil een sugar skull tatoeage, ze zijn zo mooi en betekenisvol. x_x


    Your make-up is terrible

    How the hell did you ever pick me?
    Honestly, I could sing you a song
    But I don't think words can express your beauty
    It's singing to me
    How the hell did we end up like this?
    You bring out the beast in me
    I fell in love from the moment we kissed

    They say that love is forever
    Your forever is all that I need
    Please stay as long as you need
    Can't promise that things won't be broken
    But I swear that I will never leave
    Please stay forever with me

    [ bericht aangepast op 28 feb 2014 - 16:50 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.