• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 22:45 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Chiroptera schreef:
    So don't apologize. I hope you choke and die.
    Search your cell for something with which to hang yourself.
    They say you need to pray if you want to go to heaven
    but they don't tell you what to say when your whole life has gone to hell.
          Cause I've seen more spine in jellyfish.
    I've seen more guts in eleven-year-old kids.
    Have another drink and drive yourself home.
    I hope there's ice on all the roads.
    And you can think of me when you forget your seatbelt,
    and again when your head goes through the windshield.


    Ik moest gewoon het lied opzoeken na deze lyrics te hebben gelezen, thanks for introducing me to an awesome song.


    i put the fun in funeral

    Echt, waarom word ik misselijk als ik alleen al denk aan een telefoontje plegen, ik kan er echt niet tegen, waarom begrijpen mijn ouders dat gewoon niet ?


    Credendo Vides

    Ik heb zo'n zin in m'n verjaardag want het is de eerste keer dat ik echt weet wat ik wil hebben *O*

    Castor schreef:
    Ik heb zo'n zin in m'n verjaardag want het is de eerste keer dat ik echt weet wat ik wil hebben *O*

    Wanneer ben je jarig? :/

    Audacity schreef:
    (...)
    Ik moest gewoon het lied opzoeken na deze lyrics te hebben gelezen, thanks for introducing me to an awesome song.

    No problem! ^^ Het is ook een awesome song.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2014 - 23:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sigh, ik kan er net zo goed mee stoppen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Weer eens slim geweest Gail. Ga maar lekker om twaalf uur slapen terwijl je om 6 uur op moet. Vooral nu je een lange dag te wachten staat.

    Ugh, soms vraag ik me echt af wat er mis met me is.


    -

    Omdat jij de hond nu voor één keer moet uitlaten ben je pissig op me. Doe normaal.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Au. Ik dacht dat ik er beter van af kwam. Stomme trap.


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Alsjeblieft zeg. Kan die hond ook s een keertje zn kop houden? Er is echt totaal geen verandering aan gebracht en je doet er ook geen ene fucking moeite voor.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het is best vreemd om voor zo'n groot bedrag allemaal Disney animaties te kopen, maar... verlijdelijk... erg, erg, erg verlijdelijk. D':


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb zin in morgen. Maar hopelijk gaat die hond 't niet verpesten en de hele dag weg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Was je nu serieus? Ik moest mijn fucking ID laten zien om sigaretten te kunnen kopen. Ik word over minder dan 2 maanden 20 en in België mag je vanaf je 16 sigaretten kopen, dus ga me nu niet vertellen dat ik jonger dan 16 lijk? -.- Daarnaast vond ze ook nog eens dat ik niet op de foto op mijn ID leek. Ik heb nog nooit zoveel moeite gehad om sigaretten te kunnen kopen.


    Take me to wonderland

    Ik faal echt in samenvattingen maken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I've got a war in my mind.
    I've got draw it away.


    Don't walk. Run, you sheep, run.