• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    iets wat begint als een onschuldig spel eindigt in een drama.


    Een groep jongeren, vrienden, onbekenden of misschien zelfs vijanden. Op vakantie na de nodige drankjes te hebben gedronken en de sfeer losser wordt komt één van hun met het idee een spel te spelen. Na elkaar wat uit te dagen en na nog wat meer drankjes stemt iedereen toe. Er wordt flesje gedraaid en zo worden er stelletjes gevormd, de regels zijn simpel: je gedraagt je als een stel Maar je mag niet verliefd worden. Het begint als een leuk spel maar wat gebeurd er als je echt verliefd wordt? of je 'partner' vreemd gaat en jij jaloers wordt? of wanneer er teveel harten worden gebroken? Iedereen lijkt zeker van zijn zaak en iedereen wil winnen, de inzet is hoog: €100 per persoon en misschien wel je hart. Degene die aan het eind van de vakantie écht niet verliefd is geworden wint het geld.

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 150- 200 woorden. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - bekende mensen zijn toegestaan (zoals 1D etc. maar ze zijn dan niet bekend)



    Meisjes: vol.
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    - Nike 'nikki' Tzavaras - Libera
    - Gabriela Valerie William - Rawiyah
    - Louisa Hayes undentified


    Jongens: vol
    - Jah Den 'Jay' Ian McScott - RAB
    - Campbell Sanders - Leora

    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Afkomst:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    Het huis:



    Duo verdeling:
    Louisa - Gabriella

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 11:20 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Nike Tzavaras

    Samen lopen we naar boven. Voor Jaydens kamer staan we stil. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen aangezien ik geen zin heb om alleen te zijn, in die onbekende, onpersoonlijke slaapkamer.
    'Wil je mee naar binnen of..?' vraagt Jayden. Hij werpt een blik op onze handen en ik laat snel los. Niet omdat ik hem niet mag, maar omdat ik hier op de gang niet hoef te doen alsof we een stel zijn. Zodra we alleen zijn bouw ik liever een 'echte' band met hem op dan dat ik die poppenkast voortzet. 'Misschien kunnen we elkaar gewoon leren kennen. Ik bedoel; als je een stel bent dan lijkt het me dat je elkaar kent. En ik weet eigenlijk niks over jou,' zegt Jayden dan. Ik grinnik even aangezien hij hetzelfde lijkt te denken - hoop ik maar - en knik, waarna ik de kamer binnenstap en de deur achter me sluit.
    'Dus..' mompel ik. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen. Op het bed gaan zitten? Blijven staan? 'Laten we beginnen met een makkelijke vraag. Ehm,' ik denk na en bedenk me dat die makkelijke vraag niet zo makkelijk te vinden is. In principe kan elke vraag kwetsend overkomen, het ligt eraan wie je voor je hebt. Alleen al de vraag 'Heb je familie?' zou mij kunnen kwetsen. Maar goed. 'Heb je hobby's?' vraag ik dan maar. Ik kan mezelf wel voor het hoofd slaan om de sullige vraag, maar doe het niet en kijk Jay gemaakt kalm aan.


    :)

    Campbell Saunders

    Ze deed haar ogen dicht wat ik als teken nam dat ik het ook kon. Ze ligt nu middels half bovenop me terwijl ze zachtjes aan mijn haar trok waarna een zachte kreun ontsnapt uit haar mond wat me ondanks alles laat grijnzen. Ik liet mijn hand van haar heup af gaan onder haar shit naar haar navel waar ik rondjes om heen maakte. Ze was redelijk warm maar dat was niet raar omdat het zomer was. Met mijn andere hand streelde ik weer over haar haar. Onafgebroken bleef ik haar zoenen terwijl ik toch mijn schoenen uitschopte omdat ze irritant zaten.


    Haha ja de bal ligt bij jou! Don't be hatin' ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jayden Ian McScott

    'Dus..' Het is nu al ongemakkelijk. 'Laten we beginnen met een makkelijke vraag.' Ik grinnik. Een makkelijke vraag. Geen enkele vraag is makkelijk. Ik sta op om een fles drank uit het kleine koelkastje te pakken.
    'Heb je hobby's?' Ik grinnik en denk even na. Ik heb eigenlijk niet echt veel hobby's. Ten minste, hobby's waarvan ik wil dat de buitenwereld het weet. Ik zucht en besluit wat ik ga zeggen.
    'Ik weet het niet. Het is lastig om iets een hobby te noemen. Maar ik denk dat als ik iets zou moeten zeggen, het zou zijn dat ik hou van met vrienden rondhangen.' Het woord 'vrienden' komt er misschien wat sarcastisch uit. Ik ga op het bed liggen en kijk haar aan. Ze is mooi, dat zeker. Maar toch heb ik het idee dat er iets mist. Ik weet dat het onbeleefd is, maar toch pak ik mijn mobiel. Ik moet weten of ik het verbeeld heb of niet. Maar nee, het staat er. Ik kan er niet omheen. Ik stop mijn mobiel weer weg en glimlach ongemakkelijk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scarlett.

    ik voel onder mijn lippen dat hij moet grijnzen, en kort trek ik nog een keer aan zijn haar. Hij laat zijn hand vanaf mijn heup onder mijn shirt naar mijn navel glijden. zachtjes maakt hij met zijn hand rondjes om mijn navel. met zijn andere hand streelt hij weer over mijn haar. met mijn ene hand streel ik nu zachtjes door zijn haar terwijl de vingers van mijn andere hand zijn shirt omklemmen. Na een tijdje schopt hij zijn schoenen uit en besluit ik mijn voet onder de zijne langs te laten glijden, heel zacht kriebelend. na een tijdje met hem gezoend te hebben onderbreek ik onze kus en kijk ik hem aan. 'je vindt het toch niet erg dat je met mij gekoppeld bent, of wel?' Vraag ik hem terwijl ik teder met mijn hand door zijn haar streel 'want om eerlijk te zijn vind ik het niet erg, eigenlijk zou ik hier wel aan kunnen wennen, zo op deze manier'. zeg ik met een grijns op mijn gezicht.

    heel, heel flauw hoor.. ;)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 21:09 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders

    Haar voet gleed langs de mijne wat kriebelde waarna ze zachtjes de zoen verbrak en ik in haar helder blauwe ogen staarde. ‘Je vindt het toch niet erg dat je met mij gekoppeld bent, of wel. Watn om eerlijk te zijn vind ik het niet erg, eigenlijk zou ik hier wel aan kunnen wennen, zo op deze manier.’ Zei ze met een sierlijke grijns waar ik zachtjes met mijn duim over wreef.
    ‘Zolang je maar niet te veel went want ik wil niet jou in problemen brengen.’ Bracht ik hees uit.
    Ik draaide de rollen om en legde Scarlett onder mij neer waardoor ik boven op haar deels lag. Ik was bang dat ik haar anders pijn zou doen als ik heel mijn gewicht op haar legde; ze zag er zo teer uit.
    Ik drukte mijn lippen gulzig in haar nek terwijl ik mijn hand iets naar boven schoof onder haar shirt waardoor ik haar borst voelde waar ik zachtjes langs streelde.

    Haha sorry nu haat je me echt; ik gooi de bal weer naar jou x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett.

    zacht wrijft hij met zijn duim over mijn lip waardoor mijn grijns nog breder wordt.
    ‘Zolang je maar niet te veel went want ik wil niet jou in problemen brengen.’ zegt hij hees. ik schud mijn hoofd 'wees maar niet bang, zal niet gebeuren' zeg ik met een klein glimlachje. Hij draait de rollen om waardoor ik nu onder hem lig, ook niet verkeerd natuurlijk. Hij drukt zijn lippen in mijn nek wat voor een tinteling zorgt. ik laat mijn handen over zijn rug naar beneden glijden terwijl hij zijn hand iets naar boven schuift onder mijn shirt. mijn handen laat ik nu zacht onder zijn shirt glijden en wanneer zijn hand langs mijn borst streelt kras is zacht met mijn nagels over zijn rug om er vervolgens weer zacht over heen te wrijven. Ik laat mijn handen onder zijn shirt wegglijden en pak de rand van zijn shirt beet terwijl ik hem omhoog trek.

    throwback, tis net overgooien :p


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders

    Haar handen gingen over mijn rug waarna ze zachtjes met haar nagels krast op mijn rug om daarna erover heen te wrijven. Ze trekt mijn shirt omhoog en ik stopte even met haar nek te kussen om hem uit te doen. Ik drukte een kus bij haar mondhoek waarna ik de onderkant van haar shirt pakte en hem naar boven trok zodat haar bovenlichaam ontbloot lag en ik van haar nek richting haar borsten toe kuste om vervolgens met de knoopje van haar broek te spelen.


    Omg are we really going to do this? Je hebt de bal weer terug (‘x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett.

    als ik zijn shirt omhoog trekt stopt hij met het kussen van mijn nek om hem uit te trekken. Hij drukt een kus op mijn mondhoek en pakt dan de onderkant van mijn shirt beet en trekt hem omhoog. Hij kust nu vanaf mijn nek naar mijn borsten terwijl hij met mijn broekknoop speelt en een rilling trekt door mijn lichaam, het is lang geleden, voor mijn doen in ieder geval. Mijn lichaam wil meer, steeds meer en meer maar ik heb het mezelf belooft, niet te snel niet direct. 'Campbell' breng ik half kreunend half hees uit terwijl ik mijn armen om hem heen sla. mijn lichaam en hoofd zijn het niet met elkaar eens. ' we moeten stoppen, of in ieder geval geen seks, niet nu al, ik heb het mezelf beloof' zeg ik waarna ik op mijn lip bijt. "maar, ga alsjeblieft niet weg, oke?' zeg ik terwijl ik hem aankijk.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders

    Ik keek naar haar gezicht maar in plaats van Scarletts gezicht te zien zie ik Jayden. Een raar gevoel trekt door mij heen en zijn woorden spelde; ‘Campbell.’ Ik stopte direct met kussen en ik abrupt liet ik hem los. ‘Uhm; Sorry.’ Zei ik terwijl ik achter op me hoofd krabte.
    ‘Maar ga alsjeblieft niet weg, oke?’ zijn woorden lieten me raar voelen. ‘Nee, nee dat doe ik niet J-.’ Jaydens gezicht verdween voor Scarlett en mijn ogen werden groter. Drugs hadden een rare effect op me. Mijn hart ging sneller bonzen bij het idee dat ik aan een jongen dacht terwijl er een knappe meisje voor me zat. Verward keek ik haar aan en een onverklaarbare jeuk kwam opzetten achter mijn nek.
    ‘Natuurlijk is dat niet erg; ik bedoel je hoeft niet meteen. We hebben niks dus het zou fout zijn als het wel gebeurt.’ Ratelde ik. Ik keek naar haar lichaam wat opeens minder aantrekkelijk leek doordat Jaydens gezicht door mijn hoofd heen ging. Ik was niet homo, dat was ik niet. Ik heb gewoon verkeerde drugs gekregen.
    Ik stond op en stak mijn vinger in de lucht om wat te zeggen maar woorden schoten mij te kort en ik wist zeker dat ik even wat nodig had. ‘Ik ben even naar de wc.’ Ik wilde nog wat zeggen maar ik besloot maar meteen weg te lopen richting de wc. Stemmen van Nike en Jayden kwamen uit Jaydens kamer en een steek ging door me heen waardoor ik sneller naar de wc liep en me daarin opsloot. Ik keek naar in de spiegel en mijn gezicht zag spier wit uit. Ik deed de kraan wagenwijd open en gooide water in mijn gezicht en keek weer in de spiegel terwijl ik me vasthield aan de wasbank. ‘Komop Campbell, Doe normaal.’ Zei ik woedend tegen mijzelf. Ik sloeg tegen de muur waardoor er wat uit mijn zak viel. Verdoofd keek ik ernaar en boog ernaar om het weer op te pakken terwijl ik naar het pilletje keek in mijn hand. Zou het helpen?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2014 - 23:22 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett.

    ‘Nee, nee dat doe ik niet J-.’ zegt hij waarna zijn ogen groter werden. 'Campbell?' vraag ik enigszins bezorgd. Verward kijkt hij me aan 'Natuurlijk is dat niet erg; ik bedoel je hoeft niet meteen. We hebben niks dus het zou fout zijn als het wel gebeurt.’ rateld hij nu terwijl hij naar mijn lichaam kijkt. Hij staat op en stak zijn vinger in de lucht, vragend kijk ik hem aan. ‘Ik ben even naar de wc.’ zegt hij om vervolgens weg te lopen. Verbaasd en verward kijk ik hem na, wat was er zojuist gebeurd? ik snap er even helemaal niks meer van. Met een zucht duw ik mezelf omhoog van het bed af, het zou wel aan mij liggen, ik heb hem vast weggejaagd. Ik kleed mezelf uit tot op mijn onderbroek. Ik loop naar mijn koffer die ik openklap om hem vervolgens door te spitten opzoek naar mijn pyjama. Na even gezocht te hebben besluit ik dat ik geen zin meer heb om te zoeken en sleep ik mezelf terug naar bed. Ik zie het shirt van Campbell liggen en haal mijn schouders op waarna ik hem aantrek, hij zal het vast niet erg vinden, en anders maar wel besluit ik. Ik ga op mijn buik op het bed liggen, mijn armen onder mijn hoofd gevouwen. Een zucht glijdt van mijn lippen wanneer ik aan Campbell denk, ik ben echt waardeloos ik kan niet eens in een niet echte 'relatie' functioneren, laat staan in een echte. Waarom ik het niet kan? dat is de vraag die ik mezelf elke keer weer stel, een antwoord nog nooit gevonden, ik kan het gewoon niet ofzo, blijkbaar.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders

    Ik kneep mijn ogen dicht. Nee ik zou hem niet slikken. Ik had geen zin in rare gedachtes over Jayden. Ik droogde mijn gezicht af en liep de wc uit richting de kamer van Scarlett. Durfde ik haar nog onder ogen te komen? Het liefst had ik een overdosis genomen zodat ik niks meer hoefde te voelen. Dat ik weg was. Weg van de wereld. Het was echter de angst voor wat er na de dood zou zijn dat ik hier op aarde bleef.
    Ik deed zachtjes de deur open en sloot hem achter me dicht terwijl Scarlett daar op het bed lag die diep in gedachte verzonken leek.
    Zachtjes liep ik naar haar toe en ging op het bed zitten terwijl ik haar hand pakte waar ik aan friemelde.
    ‘Sorry, soms kan ik echt een jerk zijn. Het spijt me, Scarlett.’ Fluisterde ik; ondanks dat ik ergens wist dat ze het niet zou kunnen begrijpen omdat ze me niet kende.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett.

    Zodra ik de deur van mijn kamer dicht hoor gaan probeer ik mijn gedachten zo goed mogelijk weg te drukken, samen met het gevoel. niet veel later voel ik hoe Campbell naast me op bed komt zitten en mijn hand vast pakt waar hij wat aan friemeld. ‘Sorry, soms kan ik echt een jerk zijn. Het spijt me, Scarlett.’ Fluisterd hij. Ik glimlach even kort naar hem 'het maakt niet uit, we kunnen allemaal gemeen zijn'. Ik bekijk zijn gezicht even goed en zucht dan zachtjes 'het spijt mij ook Campbell, ik wilde je niet wegjagen, ik had iets aardiger kunnen zijn net'. Ik leg mijn hoofd weer op mijn arm en terwijl ik hem aan staar nemen mijn gedachten een loopje met me. Ik vraag me af waarom ik er ineens zo'n naar gevoel bij heb gekregen dat ik geen relaties kan hebben. komt het gevoel wel daar weg, of komt het door wat er net gebeurde. Ik weet het niet, en eigenlijk wil ik het ook niet weten, als dat gevoel maar weg gaat.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders

    ‘Het maakt niet uit, we kunnen allemaal gemeen zijn. ‘ ze keek mij plotseling aan en ik wist niet of het door de drank of drugs kwam maar haar helder blauwe ogen leken door mij heen te kunnen kijken.
    ‘Het spijt mij ook Campbell, Ik wilde je niet wegjagen. Ik had iets aardiger kunnen zijn net.’
    Ik zweeg waarna ze weer terug ging liggen terwijl ze me aanstaarde waar ik niet tegen kon. Ik keek naar haar hand die ik nog steeds vast hield.
    Het deed me denken aan vroeger. Iedere kind die de hand van een ouder vast mocht houden. Ik had dat echter nooit gehad. Niemand die mij ondersteunde toen ik het nodig had. Nu was het te laat en kon ik dat soort kleine dingetjes niet meer accepteren zonder wat ergs er achter te zoeken. Ik was een emotioneel wrak die eenzaam op de zee lag en nooit meer gevonden kon worden.
    ‘Wacht maar, Scarlett. Ooit komt er iemand waar je super gelukkig mee word.’ Ik glimlachte naar haar hand. Niet in staat om naar haar te kijken omdat ik bang was dat ze iets van mijn gedachtegang zou merken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett.

    ‘Wacht maar, Scarlett. Ooit komt er iemand waar je super gelukkig mee word.’ zegt hij terwijl hij glimlacht richting mijn hand. een schamper lachje ontsnapt uit mijn mond 'juist, nou die hoop heb ik lang geleden al opgegeven'. ' weet je Campbell, als er iets is waar ik niet in geloof zijn het sprookjes, er bestaat niet zoiets als happily ever after' zeg ik verbitterd. meteen kan ik mijn tong er wel af bijten, ik moet toch echt eens leren eerst na te denken voordat ik wat zeg. 'Ik vind het heel lief van je hoor, dat je dat zegt en denkt, echt waar, het is alleen, nouja in vind het moeilijk om zoiets te kunnen denken of geloven, snap je?' nee, natuurlijk snapt hij het niet Scarlett maan ik mezelf toe, maar goed ik moest toch iets zeggen. Ik glimlach naar Campbell 'weet je, je bent best lief'. Ik weet het, mijn gedachten maken rare sprongen, het zal vast Door de alcohol komen.

    😠😨


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders

    Ze lachte schamper en ik liet haar hand los. Waarom was ik hier nog; waarom ging ik gewoon niet weg uit dit huis; weg van alles.
    ‘Juist, nou die hoop heb ik lang geleden al opgegeven. Weet je Campbell, Als er its is waar ik niet in geloof zijn het sprookjes, er bestaat niet zoiets als happily ever after. Ik vind het heel lief van je hoor, dat je dat zegt en denkt, echt waar. Het is alleen, nouja ik vind het moeilijk om zoiets te kunnen denken of geloven, snap je?’
    Ik zuchtte zachtjes. Wat moest ik hier nou op antwoorden? Ik haatte dit soort momenten en het liefst greep ik nu meteen naar een pil of een shot.
    ‘Weet je, je bent best lief.’ Ik trok een wenkbrauw op en een onverklaarbare woede voelde ik opkomen.
    ‘Denk je echt dat ik geloof in een gelukkig einde? Nee, we worden verbitterd over dingen die we mee maken en uiteindelijk kunnen we er niet meer omheen kijken en gaan we oplossingen zoeken ervoor. Jij in drank en ik in...’ ik slikte net mijn zin in met .. ik met drugs en alcohol. Waarom moet ik altijd in dit soort conversaties terecht komen. Echter wist ik niet of de drugs me meenam in een roes om dit soort dingen te zeggen die ik normaal verzweeg maar toch kwamen de woorden eruit.
    ‘En hoe kan je nou zeggen of ik lief ben of niet. Je kent me niet eens; Alsof je het ooit zou doen; dit is allemaal nep. Iedereen is nep en niemand zou winnen omdat ze alleen maar eurotekens in hun ogen zien.’ Ik stormde de kamer uit terwijl ik de hoofdpijn negeerde. Alsof ik die 100 euro zou missen. Ik ging mijn kamer in en propte kleding in mijn koffer. Als ik drama wilde kon ik net zo goed thuis blijven. Ik maar denken dat ik het achter kon laten om ver op vakantie te gaan. Hoe stom kon ik zijn.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya