• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    iets wat begint als een onschuldig spel eindigt in een drama.


    Een groep jongeren, vrienden, onbekenden of misschien zelfs vijanden. Op vakantie na de nodige drankjes te hebben gedronken en de sfeer losser wordt komt één van hun met het idee een spel te spelen. Na elkaar wat uit te dagen en na nog wat meer drankjes stemt iedereen toe. Er wordt flesje gedraaid en zo worden er stelletjes gevormd, de regels zijn simpel: je gedraagt je als een stel Maar je mag niet verliefd worden. Het begint als een leuk spel maar wat gebeurd er als je echt verliefd wordt? of je 'partner' vreemd gaat en jij jaloers wordt? of wanneer er teveel harten worden gebroken? Iedereen lijkt zeker van zijn zaak en iedereen wil winnen, de inzet is hoog: €100 per persoon en misschien wel je hart. Degene die aan het eind van de vakantie écht niet verliefd is geworden wint het geld.

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 150- 200 woorden. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - bekende mensen zijn toegestaan (zoals 1D etc. maar ze zijn dan niet bekend)



    Meisjes: vol.
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    - Nike 'nikki' Tzavaras - Libera
    - Gabriela Valerie William - Rawiyah
    - Louisa Hayes undentified


    Jongens: vol
    - Jah Den 'Jay' Ian McScott - RAB
    - Campbell Sanders - Leora

    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Afkomst:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    Het huis:



    Duo verdeling:
    Louisa - Gabriella

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 11:20 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Libera schreef:
    (...)


    Louisa had daar al op gereageerd dacht ik


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Louisa had daar al op gereageerd dacht ik

    Klopt, het ging me wat meer om Jayden.


    :)

    Libera schreef:
    (...)
    Klopt, het ging me wat meer om Jayden.


    aah oke, niks gezegd dan (:


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    aah oke, niks gezegd dan (:

    Haha, maakt niets uit. (:


    :)

    Jayden Ian McScott

    Snel stop ik mijn telefoon weg. Ik wil niet dat anderen dit zien en dan zometeen gaan denken dat ik gek ben.
    'Dit is dan wel een spel waarbij we moeten doen alsof we een stel zijn, maar als je iemand nodig hebt om tegen te praten ben ik er voor je als een vriend, oké?' Ik kijk naar Nikky en haal mijn schouders op.
    'Ik red me wel,' lieg ik vlekkeloos. Onze handen zijn verstrengeld en ze zit bij mij op schoot. Dit zou best wel een romantisch moment kunnen zijn als we iets voor elkaar zouden voelen. Maar dit is enkel een spel. Campbell gaat samen met Scarlett naar bed en een kleine steek van jaloezie schiet door mijn borst heen. Ik weet dat ik het niet moet voelen, maar ik kan het simpelweg niet negeren. Ik leun tegen Nikky aan en doe mijn ogen even dicht. Radioactive van Imagine Dragons klinkt en ik open mijn ogen meteen. Eigenlijk ben ik veel te moe om hier te zijn.
    'Ik denk dat ik ook maar eens naar bed ga,' zeg ik tegen Nikky.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Dankje.’ Zei ze zachtjes maar luid genoeg zodat ik het kon horen. ‘Je vind het echt niet vervelend? Ik wil er ook voor jou zijn, dus als er iets is, wat dan ook mag je naar mij toe komen.’ Bij het idee alleen al kwam er een glimlach op mijn gezicht. Ik ontvluchtte juist de problemen van thuis, dan ga ik ze zeker hier naar toe nemen.
    ‘Misschien was het spel toch niet zo’n verkeerd idee, misschien brengt het ons allemaal uiteindelijk wel dichter bij elkaar.’ Ik haalde een onzichtbare pluisje van mijn broek af terwijl ik zachtjes snoof.
    ‘Het is een stom spel. Alsof je je gevoelens kan bepalen. Voor iemand. Het zou gewoon een kwelling zijn tot je op iemand verliefd word en vervolgens je hart breekt omdat het niet wederzijds is; dat je de hele tijd bespeelt ben.’
    Ik zweeg even het kwam er bitter uit dan dat ik verwacht had. Maar het maakte mij toch niet uit of ik €100,- verloor. Ik zou het toch zo van mijn vader krijgen. Hij deed alles om mij niet te hoeven zien. Maar wie hield ik ook voor de gek? Ik was 18 jaar en ik was een emotioneel wrak wat zich achter drugs en alcohol verstopte en als dat niet hielp; zichzelf sneed.
    ‘Sorry, soms is het gewoon.’ Ik hief mijn hand iets omhoog en liet hem weer zakken. Niet wetende wat ik moest zeggen.
    Ik zuchtte. ‘We zijn hier niet voor mij maar voor jou. Dus vertel.’ Zei ik terwijl ik Scarlett een bemoedigend glimlachje gaf.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Louisa reageert straks nog hoor

    [ bericht aangepast op 30 maart 2014 - 21:04 ]


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Scarlett.

    Zacht snuift Campbell even ‘Het is een stom spel. Alsof je je gevoelens kan bepalen. Voor iemand. Het zou gewoon een kwelling zijn tot je op iemand verliefd word en vervolgens je hart breekt omdat het niet wederzijds is; dat je de hele tijd bespeelt ben.’ zegt hij bitter waarna hij weer zwijgt 'Dat is misschien wel zo, maar als je wint.. ik bedoel ik kan €600 best goed gebruiken moet ik zeggen'. Hij lijkt in gedachten verzonken, maar dan praat hij weer verder 'sorry, soms is het gewoon' hij heft zijn hand iets omhoog en liet hem toen weer zakken. Hij zucht 'we zijn hier niet voor mij maar voor jou. Dus vertel' zegt hij waarna hij me een glimlachje schenkt. Ik schud mijn hoofd 'ik ben wel uitgepraat, ik luister liever' zeg ik terwijl ik hem een knipoog schenk. Zacht duw ik hem achter over op het bed waarna ik naast hem ga liggen. 'dus vertel, wat is het soms gewoon?' vraag ik terwijl ik op mijn zij draai om hem aan te kunnen kijken.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Louisa Hayes.

    Niet veel later komt Gabriella weer naar buiten "zo. Daar ben ik weer. Er was iets met Scarlett, maar Campbell zorgt voor haar. Ik heb een CD van Imagine Dragons. Dat is wel goed toch?" zegt ze terwijl ze de CD- speler neerzet en de cd er in doet 'ik vind het goed' zeg ik met een glimlachje terwijl ik haar eens goed bekijk, ze ziet er niet verkeerd uit denk ik al lip bijtend. "gelukkig zitten er batterijen in" zegt ze met een glimlach vervolgens drukt ze op play en een liedje die ik niet echt ken begint. Het volgende moment pakt Gabriella mijn hand en trekt ze me bij het vuur vandaan. Ze wiegt wat heen en weer en ik probeer met haar mee te dansen. ' Dit is niet echt muziek waar je echt op kan dansen, of wel?' vraag ik haar terwijl ik haar dichter naar me toe trek en mijn armen rond haar nek sla en mijn hoofd op haar schouder laat rusten 'let's make it a slow dance' fluister ik in haar oor.


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire

    Campbell Saunders

    ‘Ik ben wel uitgepraat, ik luister liever.’ Zegt ze waarna ze mij een knipoog schonk. Verbaast duwde ze me zachtjes naar achter waardoor ik op het bed lag waar zij naast mij plaats nam.
    ‘Dus vertel, wat is het soms gewoon?’ Ze lag op haar zij waardoor haar blauwe ogen mijn bruine ogen ontmoette en zo goed als zo kwaad als het ging bleef ik haar terug aanstaren. Als ik weg zou kijken zou ze weten dat er wat was en daar had ik geen zin in. Niemand zou mij kennen of zelfs de kans ervoor krijgen. Daar wist Mike alles van. Als je een bedreiging werd dan werd je uitgeschakeld; ik zou die persoon helemaal kapot maken en omdat ik zelf kapot ben van binnen is het niet moeilijk om dat iemand anders aan te doen. Toch wist ik dat Jayden ergens een bedreiging voor mij kon zijn. Ik was anders bij hem- mijzelf? Nee, dat zeker niet maar hij maakte iets in me los wat ik zelf niet begreep of wilde begrijpen.
    Ik streelde zachtjes over haar bruine haar terwijl mijn ogen nog steeds in haar blauwe ogen haakte.
    ‘Soms moet je gewoon je gevoel volgen in plaats van je verstand.’ Fluisterde ik tegen haar lippen aan waarna ik mijn lippen teder op die van Scarlett drukte.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett.

    Zijn blik leek in die van mij verankert te zijn, maar ergens zie, of merk ik dat hij er toch niet helemaal is. Het is alsof hij diep in gedachten is maar toch ook hier is. Iets in zijn ogen houd me vast, zorgt ervoor dat ik niet weg kan of wil kijken, bijna hypnotiserend. Zachtjes voel ik hem over mijn haar strelen, een teken dat hij nog steeds wel hier is. 'soms moet je gewoon je gevoel volgen in plaats van je verstand' fluistert hij tegen mijn lippen, wanneer hij zo dichtbij gekomen is weet ik niet en veel tijd om na te denken krijg ik niet want het volgende moment drukt hij zijn lippen teder op de mijne. Ik draai mezelf iets verder door zodat ik met een hand op zijn borstkas kan steunen. Mijn ogen zijn nog steeds gericht op de zijne, op de een of de andere manier moet ik gewoon kijken, de ogen zijn de poorten naar de ziel zeggen ze wel eens, ik vraag me af hoe zijn ziel eruit ziet. Heel langzaam duw ik zijn lippen van elkaar en laat ik mijn tong er langzaam tussen door glijden, zijn mond verkennend.


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Campbell Saunders

    Ze liet haar ogen open tijdens onze kus en ongewild maakte mij dat zenuwachtig terwijl ik zo zeker mogelijk probeerde over te komen. Daar gebruikte ik toch drugs voor. Langzaam voelde ik hoe ze mijn lippen iets van elkaar afhaalde waarna ze haar tong mijn mond liet verkennen en langzaam ontving ik die. Ik kuste gepassioneerd terug alsof ik daardoor mijn zorgen zou vergeten voor even. Ik stopte de tongzoen terwijl mijn lippen zachtjes naar haar nek afdwaalde.
    Ik plantte zachtjes een zoen in de begin van Scarletts nek terwijl ik langzaam omhoog ging en mijn hand van haar haar langs haar rug afdwaalde naar haar heup waar ik zachtjes over streelde.
    Langzaam kwam ik weer dichter bij haar mond en beet zachtjes op haar lip om mijn tong deze keer als eerste haar mond te laten verkennen.


    Haha sorry ben echt uberslecht in dit soort stukjes dus als het faalt dan uhm. Sorry x’)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scarlett.

    Gepassioneerd kust hij me terug en even later stopt hij onze kus waarna zijn lippen naar mijn nek afdwalen. Zachtjes drukt hij een kus in het begin van mijn nek en zo gaat hij steeds iets verder omhoog en onwillekeurig voel in een rilling door mijn lichaam trekken. Zijn hand glijd nu vanaf mijn haar langs mijn rug naar mijn heup waarna hij daar zachtjes overheen streelt. Met mijn hand streel ik zacht over zijn borstkas. Langzaam komt hij steeds dichterbij mijn mond, en als hij mijn mond heeft bereikt bijt hij zacht op mijn lip. Voor een kort moment moet ik grijnzen en als zijn tanden mijn lip los laten voel ik zijn tong mijn mond verkennen, ik besluit toch maar mijn ogen te sluiten om het maximale uit de kus te halen mijn tong laat ik zacht om de zijne heen glijden. Ik draai mezelf nog een stuk verder naar hem toe, waardoor ik nu half bovenop hem kom te liggen. Mijn andere hand laat ik in zijn haar glijden, om er vervolgens zacht aan te trekken. Een pijnlijk gevoel trekt door mijn hand, en een vage zachte kreun ontsnapt uit mijn mond.

    hihi valt best mee hoor, ik ben er ook niet echt goed in ofzo, hahah :p

    [ bericht aangepast op 30 maart 2014 - 23:16 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Nike "Nikki" Tzavaras
    'Ik red me wel,' reageert Jayden oppervlakkig. Ik hoor iets in zijn stem dat niet klopt, maar ik vraag niet verder. Ik kruip wat dichter tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn schouder. Mijn lichaam begint moe te worden en ik heb een zwaar hoofd van de drank. 'Ik denk dat ik ook maar eens naar bed ga,' merkt Jayden op.
    'Is goed. Vind je het erg als ik met je meega?' Ik sta op van zijn schoot en kijk de kring met het overgebleven aantal mensen rond. Ik denk aan mijn zeshonderd euro en houd Jayden's hand nog steeds vast. 'Jay en ik gaan ook slapen.' Als we samen naar boven gaan, zullen we meer op een stelletje lijken.


    :)

    Jayden "Jay" Ian McScott

    'Is goed. Vind je het erg als ik met je meega?' Ik knik en sta samen met haar op. 'Jay en ik gaan ook slapen.' Zonder nog iemand aan te kijken loop ik met haar naar boven. Ik stop.
    'Wil je mee naar binnen of...' Ik kijk naar onze handen. Het lijkt allemaal alsof we een stel zijn. Maar dit is allemaal nep. Ik zoek naar de sleutel van mijn kamer en vind die al snel. Aangezien ik toch wel redelijk wat op heb, duurt het wat langer dan normaal tot ik de sleutel in het sleutelgat gestoken heb. Als de deur eenmaal open is stap ik naar binnen en kijk ik Nikky aan.
    'Misschien kunnen we elkaar gewoon leren kennen. Ik bedoel; als je een stel bent dan lijkt het me dat je elkaar kent. En ik weet eigenlijk niks over jou.' Ik weet niet waarom ik dit voorstel. Het is maar een stom idee. Maar misschien is het gewoon iets wat ik moet doen. Ik heb die zeshonderd euro nodig.


    Spoiler alert: you will save yourself