• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Fuasldkfjasdf D:

    Wow. M'n laptop heeft me echt laten schrikken D:


    26 - 02 - '16

    Healthy feels extremely good. *O*


    Your make-up is terrible

    Ik sta op nummer 8 van de wereld ranking. OMGIHGIUHRG zo vrolijk nu.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik ga vandaag gewoon knallen met geschiedenis! Even doorbijten en dan engels ook gewoon morgen doen! Het is anders dan voorheen door de situatie, maar school helpt me enorm en ik moet proberen eruit te halen wat erin zit, ook al is het wat moeilijker nu. Ik sta hartstikke goed en ik heb de kans gekregen om toetsen die ik later ga maken goed te maken, zodat ik goed blijf staan. Even op m'n tanden bijten, maar dan is het voor ik het weet alweer na mijn Engels toets. Even op adem komen en dan aan de bak voor Duits en Spaans, ik heb daarvoor drie dagen. Kop erbij houden en even verstand op nul, daarna kan ik wel weer even wat meer nadenken over alles. Het komt ongelegen, maar ik doe het super goed ondanks alles. Ik sta het hoogste van Havo dit jaar en ook al ga ik dat misschien nu niet volhouden door de situatie, ik ga wel het hoogste staan van wat ik in deze situatie kan en ik weet van mijzelf dat ik best hoog kan.

    *haalt diep adem*

    Pff.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bitch, val dood. Please.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    God-ver-domme. Nu heb jij dus een hoger cijfer, terwijl ik je in de bus nog van alles moest vertellen omdat je niet meer wist wat er gebeurd was en wat waar voor stond omdat je zei dat je helemaal niks kende. Lekker dan. Nu heb ik al helemaal geen motivatie meer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jij kan je ook aanstellen zeg.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yay vanavond sushi eten met de mensen van Japanse les. Ik heb er zin in. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Me: I like this character.
    Character: *dies*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Lang leven de herkansingen. (dance)


    Excuse me?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Genest schreef:
    Me: I like this character.
    Character: *dies*


    Every. Single. Time.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    "Ik ben jouw slaaf niet." Ik de jouwe ook niet. Ik zit je niet te commanderen om je kamer te poetsen, dat doe jij wel.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Medousa schreef:
    Jij kan je ook aanstellen zeg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.