• Eindelijk is het zover: de mobiele versie van Quizlet is klaar! Excuses voor de lange vertraging. Helaas kan ik niet de hele dag aan Quizlet besteden, dus het vaak een kwestie van avonduren en tussen de bedrijven door. Daardoor heeft het langer geduurd dan ik had gewild. Gelukkig is het nieuwe design nu helemaal af (Y)

    Ik wil liever de normale versie zien
    Onderaan elke pagina staat een link om te switchen tussen de desktop en mobiele versie.

    Er werkt iets niet
    Onderaan elke pagina (van het mobiele design) staat een link naar de 'bug tracker'. Daar kun je aangeven wanneer iets niet werkt of niet helemaal mooi is. Vergeet dan niet te vermelden wat voor mobiel je hebt.

    Ik heb liever een app
    Voorlopig blijft het bij een mobiele versie. Je kunt altijd een snelkoppeling naar Q als icoon op je smartphone zetten, zodat het ook als een soort app werkt.

    Lelijk!
    Tsja, smaken verschillen. Het was dit, of een Justin Bieber achtergrond ;)

    To Do List
    - PB en GB notificatie
    - User templates
    - Top stories en quizzen
    - Sommige browsers hebben moeite met het menu

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 15:52 ]


    Dit is mijn signature...

    Haha jeetje, meer dan ik dacht, respect voor jullie dan. Ik heb het een paar keer gedaan, veel typfouten en een zere duim waren het gevolg :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Haha jeetje, meer dan ik dacht, respect voor jullie dan. Ik heb het een paar keer gedaan, veel typfouten en een zere duim waren het gevolg :p


    Tja, je moet her aan wennen he ;) Mijn duimen zijn ook nu heel gepierd ;D


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Het is véél overzichtelijker en sneller!


    not to spoil the ending, but everything is going to be okay —

    Ik vind het heel mooi geworden en het is heel handig maar waar kun je verhalen en users zoeken?

    Ik ben blij dat er gewerkt wordt aan die notificatie bij berichten want het in irritant om niet zien of je het bericht al gelezen hebt of niet.
    Het is mooi, alleen even wennen waar alles staat :)

    En Justin Bieber achtergrond was nou juist zo leuk geweest... balen
    Haha nee, ziet er gaaf uit!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    mooie versie!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Hoi Rutger! Toffe versie, ben er blij mee! Ik was alles aan het ontdekken en ik ben ontzettend tevreden. Toen ik op de knop voor Snelstarter drukte, had ik het idee dat de pagina nog wat bijgeschaafd moet worden. Misschien hoort het ook wel zo en ligt het aan mij. Al met al: ik ben tevreden!:Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Thanks!!! Het is dan misschien niet de mooiste versie van Q, maar wel de beste op de telefoon! Nu heb ik tenminste iets te doen tijdens school ;]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Oh, ik snap denk ik al waarom de mobiele versie niet werkte. Waarschijnlijk lag het gewoon aan mijn oude mobiel. (Samsung galaxy s plus.) Nu heb ik sinds vandaag een nieuwe en ik moet toegeven dat hij heel fijn werkt!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Wie gaat er nou een post op zijn mobiel typen? :p Dat is gekkenwerk en doet bijna niemand volgens mij.


    Ik zit 90% van de tijd op mijn mobiel op Q. Zoals nu bijvoorbeeld. Hoofdstukken schrijf ik overigens wel op de laptop. (:

    [ bericht aangepast op 12 april 2014 - 5:55 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind 'm echt, echt leuk. Hij werkt echt heel handig, veel handiger dan de vorige versie (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Beetje late reactie, maar echt geweldig! Nu lopen dingen niet meer in elkaar over etc :'D


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Op mijn Samsung Galaxy Ace 2 doen de linkjes het regelmatig niet. Ik selecteer woorden i.p.v. ik op een link druk. Ik hoop dat dat binnenkort nog op kan worden gelost.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hij werkt nu ook gewoon op mn e-reader


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.