• Eindelijk is het zover: de mobiele versie van Quizlet is klaar! Excuses voor de lange vertraging. Helaas kan ik niet de hele dag aan Quizlet besteden, dus het vaak een kwestie van avonduren en tussen de bedrijven door. Daardoor heeft het langer geduurd dan ik had gewild. Gelukkig is het nieuwe design nu helemaal af (Y)

    Ik wil liever de normale versie zien
    Onderaan elke pagina staat een link om te switchen tussen de desktop en mobiele versie.

    Er werkt iets niet
    Onderaan elke pagina (van het mobiele design) staat een link naar de 'bug tracker'. Daar kun je aangeven wanneer iets niet werkt of niet helemaal mooi is. Vergeet dan niet te vermelden wat voor mobiel je hebt.

    Ik heb liever een app
    Voorlopig blijft het bij een mobiele versie. Je kunt altijd een snelkoppeling naar Q als icoon op je smartphone zetten, zodat het ook als een soort app werkt.

    Lelijk!
    Tsja, smaken verschillen. Het was dit, of een Justin Bieber achtergrond ;)

    To Do List
    - PB en GB notificatie
    - User templates
    - Top stories en quizzen
    - Sommige browsers hebben moeite met het menu

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 15:52 ]


    Dit is mijn signature...

    Calhoun schreef:
    Geweldig, Rutger!


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Wauw! Ik vind het echt geweldig! (;


    It's never gonna happen, Guys.

    Wauw, ik vind het prachtig! Echt heel fijn dat ik niet meer hoef te zoeken naar de menu knopjes. Mijn complimenten!


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    De zoekfunctie mbt topics werkt nog niet (;


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kan er ook weer de woorden telling bij? Want met RPG's met minimum aan woorden/regels... En je kan ook niet uitzoomen hoeveel regels je hebt....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Eindelijk kan mijn iPod ook weer Q laden :D maar volgens mij mist de algemene zoekfunctie, of ik heb hem in ieder geval nog niet kunnen vinden.

    Rawiyah schreef:
    Kan er ook weer de woorden telling bij? Want met RPG's met minimum aan woorden/regels... En je kan ook niet uitzoomen hoeveel regels je hebt....


    Wie gaat er nou een post op zijn mobiel typen? :p Dat is gekkenwerk en doet bijna niemand volgens mij.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Wie gaat er nou een post op zijn mobiel typen? :p Dat is gekkenwerk en doet bijna niemand volgens mij.


    Op mobiel niet, maar vergeet niet dat dit ook voor de tablet en Ipad is.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Wie gaat er nou een post op zijn mobiel typen? :p Dat is gekkenwerk en doet bijna niemand volgens mij.


    Ik doe dat :P
    Ik doe het meeste op Q op mijn mobiel, omdat ik niet altijd een computer tot mijn beschikking heb. Ik schrijf er ook hoofdstukken op enzo.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Wie gaat er nou een post op zijn mobiel typen? :p Dat is gekkenwerk en doet bijna niemand volgens mij.

    Dat doe ik bijna constant. :'D


    :)

    Het is mooi! Als ik moet kiezen tussen dit en Justin Bieber op de achtergrond dan vind ik dit toch het beste. Maar ik neem aan dat fans/Beliebers liever hun idool als achter grond hebben.

    En ik heb eindelijk geen last meer van reclame waar ik dan per ongeluk op klik! Dus heel erg bedankt voor de mobiele versie.


    Physics is awesome

    Het was even geleden dat ik op mijn mobiel op Q zat. Juist omdat ik het heel vervelend vond. Wat een verrassing toen ik zag dat de mobiele versie klaar is! Echt top!


    Hamartia

    Erg gaaf!
    Ik kan alleen niet zien welke pb's ik al wel heb geopend en welke niet...


    take me back to the basics and the simple life

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Wie gaat er nou een post op zijn mobiel typen? :p Dat is gekkenwerk en doet bijna niemand volgens mij.

    Ik doe dat soms. Erg handig als mijn laptop weer kuren heeft, ik even snel een post wil schrijven en/of als ik geen zin heb om mijn laptop op te starten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    BastiIIe schreef:
    (...)
    Wie gaat er nou een post op zijn mobiel typen? :p Dat is gekkenwerk en doet bijna niemand volgens mij.

    Ik doe dat. Lange posts en shit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.