• Eindelijk is het zover: de mobiele versie van Quizlet is klaar! Excuses voor de lange vertraging. Helaas kan ik niet de hele dag aan Quizlet besteden, dus het vaak een kwestie van avonduren en tussen de bedrijven door. Daardoor heeft het langer geduurd dan ik had gewild. Gelukkig is het nieuwe design nu helemaal af (Y)

    Ik wil liever de normale versie zien
    Onderaan elke pagina staat een link om te switchen tussen de desktop en mobiele versie.

    Er werkt iets niet
    Onderaan elke pagina (van het mobiele design) staat een link naar de 'bug tracker'. Daar kun je aangeven wanneer iets niet werkt of niet helemaal mooi is. Vergeet dan niet te vermelden wat voor mobiel je hebt.

    Ik heb liever een app
    Voorlopig blijft het bij een mobiele versie. Je kunt altijd een snelkoppeling naar Q als icoon op je smartphone zetten, zodat het ook als een soort app werkt.

    Lelijk!
    Tsja, smaken verschillen. Het was dit, of een Justin Bieber achtergrond ;)

    To Do List
    - PB en GB notificatie
    - User templates
    - Top stories en quizzen
    - Sommige browsers hebben moeite met het menu

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 15:52 ]


    Dit is mijn signature...

    Ik schrok me dood, dacht dat heel Q veranderd was. Gelukkig zag ik op de laptop dat dat niet het geval was :'D.
    Maar, awesome c:

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 18:40 ]

    Zo. Die was er plotseling!
    Mooi!

    Mag ik wel zeggen dat ik het een beetje naar vind dat de tekst in het invul vak heel lichtgrijs is?
    Ik heb een iPhone 5C iOS7.0

    En natuurlijk stond autocorrectie aan...


    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 18:51 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wow ik schrok me rot toen ik op Q kwam en ik zit ook nog eens op mijn mobiel, maar ik dacht meteen aan de mobiele versie (:


    Take risks and conquer your fears.

    Vinception schreef:
    Ziet er goed uit!

    Wel jammer dat je nu bij je privé berichten niet kan zien welke je nou wel of niet gelezen hebt...


    Dit, ja.


    “Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.” - Albert Einste

    Lol mn ogen vielen eruit. Wist niet dat het nu ineens een mobiele versie zou hebben :p

    Mijn complimenten!


    The Fairytale Happened

    Ik weet niet of het aan mijn telefoon ligt of aan de mobiele versie, maar als ik een pagina open en er is een post waarin er een Youtube video is, is het vlak waar die video hoort te staan wit. Als ik hem dan refresh is de video er wel.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik had trouwens nog een suggestie, ik heb een afwijking aan mijn ogen en ik kan op de dest kop versie het lettertype als ik bijvoorbeeld een story lees wel groter maken maar bij de mobiele versie niet. Op quizlet zit ik bijna altijd op mijn iPad en ik vind daarbij de mobiele versie veel fijner. Het is niet heel dringend omdat ik altijd nog op de computer een story kan lezen maar ik zou het wel prettig vinden. Ik kan trouwens op de desktop versie het lettertype ook niet vergroten dus dat is ook geen oplossing.

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 20:46 ]


    “One time, Morrissey was being a little bitch, so I put toothpaste in his oreos. He cried. -Johnny Ma

    Ik dacht dat alles weer veranderd was op Q, maar het is de mobiele versie. :'D


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Love it! *O*

    Alleen, stomme vraag waarschijnlijk, maar ik vind nergens hoe ik me weer kan afmelden...

    En een kleine opmerking: het overzicht van hoofdstukken, abo's, bladwijzers, status komt bij niet goed door. (Samsung Galaxy Young, en ik werk in Chrome)
    Ik denk dat mijn scherm gewoon niet breed genoeg is, want het komt ongeveer zo door:
    Aantal woorden:      104769
    Aantal             280
    Hoofdstukken:             Aantal abo's:
    47             Aantal bladwijzers:
    27             Status:
    In ontwikkeling

    met dus 'aantal woorden', 'aantal', 'hoofdstukken', '47', '27', 'in ontwikkeling' onder elkaar in de eerste 'kolom'
    en '104769', '280', 'aantal abo's', 'aantal bladwijzers', 'status' onder elkaar in de tweede kolom
    Dus ik vermoed dat het 'm gewoon ligt in het feit dat 'aantal hoodstukken' niet achter elkaar kan


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Rutger,,, je bent een held ^^
    ik kan nu eindelijk Quizletten op mijn mobiel ^^
    Thanx :)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Dat was even schrikken toen ik net op mijn mobiel op Q kwam! Ik vind het nog een beetje onoverzichtelijk maar dat went vast wel!

    Het was dit, of een Justin Bieber achtergrond

    Haha goede keuze dan ;)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ga het dadelijk eens uittesten. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Chill! Fijn dat die nu gekomen is, al heb ik geen telefoon met internet :p


    Tijd voor koffie.

    Een grote pluim voor Rutger! Goed gedaan!


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ga zo meteen maar eens kijken, ik ben heel benieuwd!