• Eindelijk is het zover: de mobiele versie van Quizlet is klaar! Excuses voor de lange vertraging. Helaas kan ik niet de hele dag aan Quizlet besteden, dus het vaak een kwestie van avonduren en tussen de bedrijven door. Daardoor heeft het langer geduurd dan ik had gewild. Gelukkig is het nieuwe design nu helemaal af (Y)

    Ik wil liever de normale versie zien
    Onderaan elke pagina staat een link om te switchen tussen de desktop en mobiele versie.

    Er werkt iets niet
    Onderaan elke pagina (van het mobiele design) staat een link naar de 'bug tracker'. Daar kun je aangeven wanneer iets niet werkt of niet helemaal mooi is. Vergeet dan niet te vermelden wat voor mobiel je hebt.

    Ik heb liever een app
    Voorlopig blijft het bij een mobiele versie. Je kunt altijd een snelkoppeling naar Q als icoon op je smartphone zetten, zodat het ook als een soort app werkt.

    Lelijk!
    Tsja, smaken verschillen. Het was dit, of een Justin Bieber achtergrond ;)

    To Do List
    - PB en GB notificatie
    - User templates
    - Top stories en quizzen
    - Sommige browsers hebben moeite met het menu

    [ bericht aangepast op 4 april 2014 - 15:52 ]


    Dit is mijn signature...

    katl1 schreef:
    Love it! *O*

    Alleen, stomme vraag waarschijnlijk, maar ik vind nergens hoe ik me weer kan afmelden...

    En een kleine opmerking: het overzicht van hoofdstukken, abo's, bladwijzers, status komt bij niet goed door. (Samsung Galaxy Young, en ik werk in Chrome)
    Ik denk dat mijn scherm gewoon niet breed genoeg is, want het komt ongeveer zo door:
    Aantal woorden:      104769
    Aantal             280
    Hoofdstukken:             Aantal abo's:
    47             Aantal bladwijzers:
    27             Status:
    In ontwikkeling

    met dus 'aantal woorden', 'aantal', 'hoofdstukken', '47', '27', 'in ontwikkeling' onder elkaar in de eerste 'kolom'
    en '104769', '280', 'aantal abo's', 'aantal bladwijzers', 'status' onder elkaar in de tweede kolom
    Dus ik vermoed dat het 'm gewoon ligt in het feit dat 'aantal hoodstukken' niet achter elkaar kan


    Dit heb ik ook.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Awesome! Love it. (:


    If you can dream it, you can achieve it.

    Ik kan niet gewoon op forum klikken, dan krijg ik columns of andere shit.:/ Ik moest via mijn vriendenlijst op een vriendin klikken om vervolgens op mijn eigen profiel te komen en p die manier bij forumberichten het forum op te kunnen. Ik denk dat ik het maar op de originele site houd.


    You were born original, don't die as a copy.

    Hmm, ik weet nog niet wat ik ervan vind. Voorlopig gebruik ik nog even de "computerversie". Al was die andere wel makkelijker met kudo's geven.


    "Hercules, huh? That guy was like the Starbucks of Ancient Greece. Everywhere you turn - there he is." - Percy Jackson

    Ik vind het er mooi uitzien en het is prettig om mee te werken. Bedankt!


    From these ashes, I will rise

    Handig voor op mijn telefoon.
    Nou maar hopen dat ik nu geen last krijg van die reclame links die in de weg staan. ;)


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Nice work! ^^ Al vind ik de kleuren niet echt iets, maar ik ben niet zo'n pain-in-the-ass die daar over zeurt. Leukleukleuk :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben nog niet echt tegen problemen aangelopen, behalve dat van de pb's dat je niet ziet welke nieuw is. En dat je niet ziet hoeveel posts iemand heeft, en je ziet niet wie het topic heeft geopend bij mijn topics en actieve topics.
    Verder mis ik nog wat knopjes, bijvoorbeeld van mijn stories en quizzen.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik vind het egt geweldig ! Xx

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 12:26 ]

    Ik heb nog een kleine fout gevonden, maar ik wist niet zeker of hiervoor ook op de bug knop kon drukken.

    Ik heb een Samsung Galaxy S3 met android 4.3 Jelly Bean, ik gebruik Chrome als browser.

    De screenshot is gister avond gemaakt.



    Zoals je kunt zien klopt die melding niet. is succesvol aangepast!Je profiel

    [ bericht aangepast op 5 april 2014 - 12:43 ]

    Geweldig, Rutger!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Awesome! Bedankt, Rutger!


    For those I love, I will sacrifice

    Het ziet er erg handig mee!
    Ik heb alleen enkele problemen met de PB's. Ik vind het best wel onhandig dat ik steeds op 'ongelezen berichten' moet klikken om te kijken welke nu de nieuwe berichtjes zijn. Kun je hier misschien iets aan doen? Dat je bijvoorbeeld zoals op de computer versie een enveloppe ziet bij de ongelezen berichten?
    Zou erg handig zijn! (:


    soul made of stardust and chaos.

    Als je een bericht wil neerzetten bij een story, kan je de tekst niet zien. Dat is het enige foutje. Ben er erg blij mee ^^

    Als ik via de mobiele website op mijn profiel kijk zie ik dat de center en de kleur grijs niet werkt/niet wordt weergegeven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.