• Hii ik heb al mn boeken uit en zoek weer iets om te lezen maar een paar dingen :

    Like:
    One Direction (Ik ben een niall girl maar lees het liefst over Niall, Liam, Louis, Harry)
    Op
    Game of thrones
    Wolfpack

    Dislike:
    Ariana grande
    Mainstreet
    B brave
    Spelfouten

    En nog iets ik las een keer een verhaal maar ik ben het kwijt het heette Teen mom- Niall Horan xx

    'Het is tijd voor de boete.
    Ik strijk de stof van mijn jurk glad als ik zie dat er een donkere vlek op valt. Ik boen de tranen uit mijn ogen en haal diep adem. Het is nu niet de tijd om te huilen.'

    Murmurous//THG


    ...

    Wil je misschien kijken? Ik zoek nog lezers en kan mijn verhaal niet in de spotlight zetten, i.v.m. ouders die het niet goed vinden dat ik voor een site betaal...


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Dreams Come True... || One Direction ||
    One Direction story

    Dit romantische liefdesverhaal gaat over 2 zussen die in een wereld van luxe en sterren wonen.
    Ze ontmoeten kleine en grote liefdes.
    Maar niets kan voor eeuwig blijven.
    Of komt er na regen toch zonneschijn ?



    Who run the world?!... Girls!
    OP

    Wanneer het donker wordt in de straten komt een nieuwe wereld tevoorschijn. Jongens die opgeleid worden tot vechters, sommige schoppen het ver, andere overleven het niet. In de ring gaan ze tot de dood.
    Indra een meisje van 20 jaar oud staat niet alleen aan het hoofd van de beste groep ooit, ze is ook nog eens wereldkampioene. In deze mannenwereld vol geweld, succes, passie en vriendschap regeert er maar één persoon, een jonge vrouw.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Hoge hakken, Stinkende sokken.


    Jane is een jong creatief, maar klunzig meisje die naar een speciale Engelse school wil, genaamd College Jean-Pierre du Lock. Deze school is voor artistieke leerlingen die verder willen met hun passie.
    Er is echter één probleem om van Jane's droom werkelijkheid te maken. Er is geen plek meer op het meisjesinternaat. Jane ziet nog maar één oplossing en dat is om zich als jongen in te schrijven met gevolg dat ze als meisje tussen de jongens moet slapen. Met haar rode haar, sproeten, uitstekende oren en veel te kleine lengte past ze totaal niet tussen de grote stoere jongens van school. Jane waagt wanhopige pogingen om vrienden te maken, maar haar kwaliteiten zoals chanteren, beledigen en haar eeuwige sarcasme worden niet altijd in dank afgenomen. Dit bezorgt haar vaak meer problemen dan gewenst.
    Uiteindelijk ontmoet ze Yoran en Kyle, een tweeling die haar met tegenzin, in hun midden neemt. Maar hoe kan ze voor haar beste vrienden haar geheim nog langer bewaren? En hoe moet de klunzige Jane zich uit de problemen houden als ze niets anders kan dan ze veroorzaken?






    Bevat:
    -transseksuele verkleedpartijen.
    -scheldwoorden.
    -beledigingen.
    -12+ stukken.
    © Croyance

    'Eén en één is drie..
    Ik heb nooit goed kunnen rekenen,
    Maar ik wist pas dat ik geen ongelijk had toen ik hen ontmoette..'





    Titel is link naar story.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik ben begonnen aan een nieuwe story over Harry :)
    Ik heb wel nog maar 2 hoofdstukjes :c Maar ik ben er aan bezig!


    http://www.quizlet.nl/stories/137828/youre-my-wonderwall--harry-styles/

    Ik ben net begonnen met een story Marvel/avengers/x-men gerelateerd. Als dat in je interesse ligt wil ik je wel aanraden daar even een kijkje te nemen haha

    http://www.quizlet.nl/stories/137900/the-arrow-of-the-silver-dragon--the-avengers/


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.



    Lieve is een meisje met een heftig verleden. Ze is erg teruggetrokken, dromerig en het liefste is ze alleen aan het tekenen of aan het lezen op haar kamer. Veel sociale contacten heeft ze niet. De greep van de eenzaamheid houdt haar vast.
    Tot ze Louise ontmoet. Een meisje dat nieuw is in haar klas, ze is grappig maar erg warrig. In het begin wantrouwt Lieve haar, maar als de tijd verstrijkt ontstaat er een hechte vriendschap dat meer is dan alleen dat.

    •Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
    •Bevat gewelddadige scènes. (huiselijk geweld)
    •Kan triggerend zijn. (zelfmoord en automutilatie)
    •Drama, onbekende personen.
    •Geschreven en bedacht voor mij.





    Hægt, Kemur Ljósið

    Blauw doordringt in ijzige winterogen,
    Bevroor mijn lippen tegen elkaar, sneeuw vormt zich al daar,
    Nagedacht over wat ik zou zeggen, of je jezelf erbij neer zou leggen,
    Beven mijn woorden door de lucht als ik probeer te spreken...

    Blauwkristallen ogen glijden langs de restjes papier
    Door de kamer verspreidt, zijn de woorden die ik mijd
    Snippers geteld, het getal dat ik je meld,
    Vormen de trillingen door de lucht iets wat je misschien verstaat...

    Flitsen je helderblauwe ogen
    Door de wintersneeuw, hoor je mijn gil?
    Kleurt de sneeuw rood, volgt de dood
    Zo dichtbij...

    [ bericht aangepast op 18 mei 2014 - 13:26 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    everyone has feelings but don’t show them| One Direction |


    Fiona Skyler Grey

    "Don't touch me."
    "Maybe it was not just a accent"
    "You lie!"
    'Why should I?"


    Louis, Niall, Harry, Liam and Zayn

    Let me help you!
    I don't need help.
    I love you.
    What?


    There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!






    Food, the only thing to worry about



















    Yes, I do feel worthless







    Trigger warning




    Bones • Stylinson


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.

    http://www.quizlet.nl/stories/139055/gebroken-vleugels/



    I fell because of love and lost my wings.

    I won't make the same mistake...


    Mhm?

    http://www.quizlet.nl/stories/140186/between-the-road--one-direction/

    One direction bestaat niet,




    I like storms, they let me know that even the sky screams sometimes.
    Its hard to leave, but when you're finally gone it feels like a ticket to heaven.




    I'm in love with cities I've never been to and people I've never met.
    But now I am starting to find them





    |One Direction bestaat niet|
    |Ïk waarschuw niet, dus neem een abo|
    |Kan 16+ bevatten|
    |Alles is in het Nederlands.|



    ''Niall''
    ''Yes''
    ''We will find him''


    =

    Heyy,
    Ik ben net begonnen aan een onbekende personen verhaal:
    Unexpected Feelings ~ Me and him


    Een project, een nutteloos project.
    Dat was zoals ik erover dacht...
    Een project, een nutteloos project.
    Dat was zoals hij erover dacht...


    Het project dat mijn en zijn leven veranderde, hij zag mijn problemen en ik de zijne.
    In het begin was het vervelend, daarna veranderde alles.
    Hij en ik, wij konden het aan.



    × Speelt zich af in 2080
    × Onbekende personen
    × Kan grof taalgebruik bevatten
    × Ik waarschuw niet
    × Ik probeer om de dag te uploaden, maar vanwege school kan dat soms anders zijn
    × Deze story is op mezelf gebaseerd met een heleboel dingen erbij verzonnen en erger gemaakt, maar ik wilde het van me afschrijven. Deze story speelt zich af in 2080, omdat een gedeelte van mijn idee nog niet uitgevonden is, dus daarom 2080. De rest van de dingen zijn hetzelfde als in deze tijd, geen vliegende auto’s ofzo…


    “Maybe the wolf is in love with the moon, and each month it cries for a love it will never touch.”

    Mijn WK-story

    The one you missed - Jasper Cillessen Short story

    We wisselde een blik en meteen was ik verloren. We kusten en hij sloeg zijn armen om mij heen. Het pakje kaarten werd op de kast gedropt. Jasper tilde me op en drukte me tegen een muur waar hij me in mijn nek kuste en met zijn handen mijn hele lichaam streelde. Opeens hielden we beide op. Jasper zette me op de grond en keek me schuldbewust aan. "Sorry dat had ik niet mogen doen." De teleurstelling was groter dan ik dacht en het liefst was ik meteen vertrokken.



    Jasper Cillessen lijkt het allemaal op een rij te hebben.
    Basispositie als keeper bij het Nederlands elftal, knappe en charmante vriendin en nog een hele carrière voor zich.
    Maar hij heeft een geheim, een diep duister geheim.
    En dat, ben ik!

    5 jaar duurde mijn relatie met Jasper.
    Hij was lief, leuk en attent, maar vooral gemotiveerd.
    Gemotiveerd om topvoetballer te worden.
    Nadat zijn eerste echte contract getekend was, werd het mij echter te veel.
    en schoot ik voorbij zijn doellijn, mijn vrijheid in.

    Maar zoals elke bal in een goal,
    kom je er alleen uit door langs de keeper terug te gaan.
    zelfs na al die tijd, zat ik in zijn net.
    En was ik het enige, wat hij ooit had doorgelaten.
    We stonden elkaar in de weg om het ooit achter ons te laten.


    The thing you do mean something to people -Ncis


    I will return.
    Find you,
    love you,
    and live
    without shame.


    Angelique is een Nederlands meisje waarvan haar vader van Duitse afkomstig is. Nooit hebben ze er last van tot de Tweede Wereldoorlog uitbreekt. Angelique en haar ouders krijgen profijt in vele dingen, wanneer de Duitsers binnendringen. Wat de Moffen niet weten is dat haar vader in het verzet zit en helpt bij onderduikadressen te zoeken voor de Joden. Het leven veranderd drastisch als er noodgedwongen een soldaat onderdak moeten bieden. De Deense soldaat die een SS-officier is bleek helemaal niet zo vreselijk te zijn. Integendeel zelf. Maar wat ze niet weet is dat hij een geheim mee brengt. Is de soldaat wel te vertrouwen? En kan de liefde tussen hun wel groeien? En het alle belangrijkste wie is die soldaat?

    * Written by Rozannaa
    *Kan Duitse/ Engelse woorden bevatten
    *Gebaseerd op de Tweede Wereldoorlog
    *Gelieve niet gebruiken voor eigen gebruik
    *Neem abo!


    “So many books, so little time.”

    http://www.quizlet.nl/stories/141224/from-fairytale-to-hell-and-back--harry-edward-styles/


    To perform on stage is fun.

    That's what most people think.

    It's true.

    But if you can't handle the pressure anymore

    and you go the wrong way,

    you may make mistakes.

    Huge mistakes.

    And they can change your whole life...





    * One Direction fanfiction
    * One Direction bestaat
    * Written and spoken in Dutch
    * By Directionx and Ashtonnator
    * 12+