• Hii ik heb al mn boeken uit en zoek weer iets om te lezen maar een paar dingen :

    Like:
    One Direction (Ik ben een niall girl maar lees het liefst over Niall, Liam, Louis, Harry)
    Op
    Game of thrones
    Wolfpack

    Dislike:
    Ariana grande
    Mainstreet
    B brave
    Spelfouten

    En nog iets ik las een keer een verhaal maar ik ben het kwijt het heette Teen mom- Niall Horan xx










    Life is nothing but a competition to be the criminal rather than the victim.


    There are wounds that never show on the body that are deeper and more hurtful than anything that bleeds.



    Summer is een vrolijk meisje die alles haalt uit haar leven. Haar passie zijn haar paarden. Ze rijd op top niveau, maar het liefst rijd ze buiten in de wildernis met haar paard. Dan wordt ze verliefd op hotste jongen van de school. Iedereen doet een moord om het vriendinnetje te zijn van hem. Maar de liefde is wederzijds. Ze zijn onafscheidelijk van elkaar. Hij word haar trouwe supporter tijdens haar wedstrijden en zij zijn grootste fan. Haar gelukkig leventje stop plots. Ze krijgt een ongeluk en wordt kunstmatig in coma gehouden. Haar geest loopt vrij rond en ziet haar geliefde, ouders en vrienden. Maar zij zien haar niet. Zal ze het overleven? Zal ze bij hem blijven


    “So many books, so little time.”

    Hey,
    Zou je misschien een kijkje willen nemen bij mijn verhaal?
    We're perfectly imperfect || Niall James Horan.
    It would mean the world to me.

    Denzo schreef:
    Hey,
    Zou je misschien een kijkje willen nemen bij mijn verhaal?
    We're perfectly imperfect || Niall James Horan.
    It would mean the world to me.
    Bump niet alles, wtf.


    I live for the applause, you will die for it.

    NOT ANOTHER LOVE STORY (is maar een tijdelijke titel, tot ik iets beter vind :p)

    Het is een engelstalige story, hopelijk is dat niet erg :)

    het bevat geen bestaande personen, dit verhaal is echt pure fictie, het is gemaakt door mijn fantasie (als je het fantasie kunt noemen), maar ik denk dat je er wel dingen uit kunt herkennen (ook niet alles, zoals ik al zei, het is fictie).

    Als je interesse hebt,: http://www.quizlet.nl/stories/141636/not-another-love-story/ zo niet, was het het proberen waard :)

    misschien wil je ook even een kleine inleiding lezen:

    So, I know there are many love stories that can be told, and that they all look probably the same, but sometimes you can find extraordinary ones and actually (maybe something weird to say), mine was one. You might think only the really happy ones are special, but in this case, a really hard love story is the special one. Love doesn’t always go the way it should be, and sometimes love is just (sorry for my word choice) fucked up. But even when love isn’t what you would like it to be, you should make the best out of it. I did it with mine…



    Alvast bedankt :)


    I fell in love the way you fall asleep slowly and then all at once



    The hardest thing in life is when you realize it is not gonna be okay, not this time
    - Maxine June Moore




    - Start at 15 June 2014
    - Nederlands gesproken en Nederlands geschreven
    - One Direction doesn`t excist





    Can`t let go - Harry Styles

    Maxine is vanaf hun eerste kus compleet verliefd op Harry, maar hij niet op haar. Een ontzettend herkenbaar verhaal voor iedereen die wel eens last heeft gehad van een onbeantwoorde liefde.


    Every second is highlight,



    "And it hurts


    that I can't be
    what everyone wants
    or what anyone needs
    and it hurts that I can't be
    what I want
    or what I need
    because I'm never good enough
    and I won't be enough
    and I'll never be close to enough
    and I'm just so damn tired"








    maybe I should show you now that you have a halo that maybe you don't know


    Allison Moore
    •Luke Hemmings
    •Written in Dutch
    •Spoken in English

    [ bericht aangepast op 5 aug 2014 - 18:28 ]


    Always be yourself! Unless you can be batman, then always be batman.

    Hallo,

    Ik ben een verhaal gestart wat gebasseerd is op de Vampire Diaries. Stefan en Damon zullen hier zeker weten in voor komen. Je hoeft echter de serie niet te kennen om dit verhaal te kunnen volgen.
    Ik wilde vragen of je het misschien een kans zouden willen geven?
    It would mean the world to me.

    •••
    Haunted Innocence • TVD
    •••



    'Mijn ouders vertelden me vroeger dat ik niet bang hoefde te zijn voor het donker of het monster onder mijn bed. Monsters bestonden niet. Oh how they were wrong. Er zijn wel degelijk monsters daar - in het donker - wachtend op mij. Dit was nu mijn leven en ik kon er niks aan veranderd. Ik moest het accepteren en wat ik ben.'



    .


    Stronger Than You & I - Teen Wolf
    Link: http://www.quizlet.nl/stories/141227/stronger-than-you-amp-i--teen-wolf/

    Als Ralf meegenomen wordt door de overheid wordt hij vastgezet in het plaatsje Beacon Hills.
    Hier ontmoet hij een aantal nieuwe personen die nogal agressief reageren. Ook zitten er verschillende soorten tussen. Mensen die dingen kunnen horen die wij niet kunnen horen, mensen die in een wolf veranderen en nog meer.
    Waarom worden deze mensen hier bij elkaar neergezet, en hoe komen we hier uit?


    FanFiction ; Homoseksualiteit ; TeenWolf ; Drama ; Onbekende personen
    12+ [16+ wordt aangegeven]


    I don't care about power. Not anymore. — Derek Hale

    Klik hier voor het verhaal



    "Baby you're a firework, my firework" He whispered.
    I looked at him. Straight in his eyes, blushing at his words.
    He nodded before he left.
    There was no turning back anymore.
    I placed my feet at the startblock.
    Then I dove in.
    The game has started.


    It's for those who dare to fucking dream


    Magical Prices
    Arista Rivers heeft haar hele leven al in New York gewoont. Ze weet dat ze geadopteerd is, maar heeft nooit echt de drang gehad om op zoek te gaan naar haar biologische ouders. Het zou dan ook een zware klus worden, want Arista is gevonden langs de kant van een meer met een kettinkje om met haar voornaam erop. Arista leeft een rustig leven, maar dat wordt halsoverkop veranderd wanneer er een onbekende jonge jongen voor de deur staat.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 20:48 ]

    Dit verhaal is een vervolg op 'Verduistering van de wereld klik

    Aarde en Lucht - de zoektocht



    In dit verhaal gaan Dante en Sarit met behulp van de dorpsgenoten van Férimir op zoek naar de twee andere uitverkorenen. Maar het pad dat ze moeten volgen is niet gemakkelijk en de zoektocht verloopt niet zo eenvoudig als ze hadden gehoopt. Kunnen ze de obstakels overwinnen en de anderen vinden? De vijand ligt op de loer..

    (Voor degenen die het 1e verhaal niet hebben gelezen: je hoeft het niet per se volledig te hebben gelezen om dit verhaal te snappen maar er staat er een korte samenvatting als eerste hoofdstuk met de belangrijkste zaken)


    “We all are living in a dream, but life ain’t what it seems Oh everything’s a mess.”