• SolidSnake schreef:
    Iedereen kan nu gratis the Sims 2 ultimate edition krijgen: http://help.ea.com/en/article/how-to-get-the-sims-2-ultimate-collection/




    Praat hier over je favoriete Sims ervaringen en deel hier welke spellen je hebt + uitbreidingen. Ook mag je hier je eigen personages, gezinnen en dergelijke delen.



    Mensen die Sims spelen (naam + spel + uitbreidingen):
    Erieka (Blitzcrank) - Sims 3 Alle uitbreidingen en Sims Middeleeuwen + Piraten en Edelen
    Demi (Author) - Sims 3 Jaargetijden, Bovennatuurlijk, Diesel, Luxe accessoires, Wereldavonturen, Ambities, Showtime, Levensweg, Na middernacht, Studentenleven en Buurtleven.
    Femke (JamesPotter) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Lizzie (Overjoyed) - Sims 3 Na Middernacht en Ambities
    Gabriëlle (Raging) - Sims 3, Levensweg en universiteit
    Sylvie (Philocalist) - Sims 1, Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3 alle uitbreidingen - Sims Middeleeuwen + Piraten en Adel
    Roos (xDreamingx) - Sims 3 Beestenboel en Showtime
    Laura (Mendelejev) - Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3
    Saar (Raccoon) - Sims 2 bijna alles
    (Caille) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Fabiënne (Tigresse) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 alles behalve een paar, Sims 3 alles behalve Beestenbende en Exotisch eiland
    Thirza (Pelekai) - Sims 3 Levenweg, Beestenbende en Jaargetijden
    Sofie (Constante) - Sims Middeleeuwen
    Meggie-Meg (nerveus) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 met studentenleven, seizoenen, vrije tijd, vakantie en Ikea collectie, Sims 3 zonder uitbreidingen
    Anouk (Tootles) - Sims 1 enkele uitbreidingspakketten, Sims 2 enkele uitbreidingspaketten, Sims 3 bijna alle uitbreidingspakketten
    (Ongewoonlijk) - Sims 1: Deluxe, Hot Date, Op Vakantie, Beestenboel geïnstalleerd en Abracadabra in bezit, Sims 2: Basis, Studententijd, GHM, Huisdieren, Vrije Tijd geïnstalleerd en Ikea in bezit. Ook Standaard, Huisdieren en Onbewoond Eiland voor PS2, Sims 3: Basis, Buurtleven, Beestenbende, Bovennatuurlijk, Riverview, Hidden Springs, Sunlit Tides, Monte Vista
    Glenn (Bennefrost) - De Sims 1 + alle uitbreidingspakketten, De Sims 2 ook alles en van De Sims 3 ook alles, behalve de accessoirepakketten
    Kim (Cumberman) - Sims Middeleeuwen (PC) + Sims Middeleeuwen Piraten en Edelen (PC) - Basisspel van Sims 1 (PC)
    - Sims 2 (Playstation 2) - Sims 2 Pets (Playstation 2) - Sims 2 Op een Onbewoond Eiland (Playstation 2) - Sims 3 plus alle uitbreidingen (PC)
    Inge (Piddle) - Sims 3 + enkele extra werelden
    Miriam (Mishton) - Sims 1, Sims 2, Sims 3, Sims 3 Middeleeuwen, Sims 2 Eilandverhalen

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 19:16 ]


    26 - 02 - '16

    Amarela schreef:
    Ze stoppen al die dingen weg omdat het 'teveel werk' kost. Dat geloof ik wel, maar de Sims 3 had veel realistischer beeld, daar is het ook gewoon gelukt? Sowieso ben ik van mening dat ze het allemaal weghalen om dat ze veel geld willen verdienen, zo is EA.

    Het probleem ligt volgens mij vooral in de tijdsdruk die ze opgelegd krijgen. Orgineel zou de sims 4 een online game zijn, daar zijn ze uiteindelijk van afgestapt, maar de uitgavedatum is toen niet veranderd. Ze kunnen kleinere dingen in veel minder tijd klaar krijgen dan ze bijvoorbeeld peuters kunnen toevoegen. Dan gaan die kleine dingen voor.


    Ex astris, sciencia

    Amarela schreef:
    Ze stoppen al die dingen weg omdat het 'teveel werk' kost. Dat geloof ik wel, maar de Sims 3 had veel realistischer beeld, daar is het ook gewoon gelukt? Sowieso ben ik van mening dat ze het allemaal weghalen om dat ze veel geld willen verdienen, zo is EA.


    De reden staat in de posts boven je:

    Barlliams schreef:
    Gaan ze dan komen met een aparte uitbreiding met standaardberoepen als politiewerk of werk in het ziekenhuis?
    Anders ga ik denk ik niet eens de moeite meer nemen om the Sims 4 te kopen.


    Squirrelpaw schreef:
    hmm, ik ga het alsnog kopen though. ik ga gewoon af en toe sims 3 en af en toe sims 4 spelen ^^
    dat creee een sim lijkt me wel leuk om te doen. maar ik mis de peuters, ikhad eigenlijk gehoopd dat er nog een kleuter of zo bij kwam :c
    Hopelijkt merkt EA snel dat mensen een realistichs leuk spel verwachten en dat ze nu fans kwijtraken, misschien komt er dan nog een 'life' uitbreidinspakket of zo met meer beroepen, zwembaden, peuters en zo..


    Waarom iets 1 keer verkopen voor 60 euro als je het ook in meerdere keren kunt verkopen voor 60 euro plus het extra geld voor de uitbereidingen? Veel mensen zullen uiteindelijk toch die uitbereidingen kopen en dat levert hun meer geld op dan het geld wat ze niet krijgen door de mensen die niet willen betalen voor een half spel.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 20:14 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Mulford schreef:
    (...)
    Het probleem ligt volgens mij vooral in de tijdsdruk die ze opgelegd krijgen. Orgineel zou de sims 4 een online game zijn, daar zijn ze uiteindelijk van afgestapt, maar de uitgavedatum is toen niet veranderd. Ze kunnen kleinere dingen in veel minder tijd klaar krijgen dan ze bijvoorbeeld peuters kunnen toevoegen. Dan gaan die kleine dingen voor.


    Oh ja, de tijdsdruk. Heb je gelijk in. (:


    That is a perfect copy of reality.

    Ja, de tijdsdruk is het. Eerst zeiden ze namenlijk lente 2014, nu is het toch september geworden, steeds veranderen, ik denk dat ze de fans niet steeds willen laten wachten ;p

    ik had wel ergens gelezen dat die baby's nu ook blij, verdrietig, etc kunnen kijken. Dat lijkt me wel leuk, want bij sims 3 vond ik het zo saai dat ze alleen maar wat naar het plafond staarde en af en toe huilden -.- en je ziet ook alleen de huidskleur, verder zijn ze allemaal hetzelfde, hopelijk komt er bij sims 4 ook oogkleur enz ;d


    May StarClan light your path.

    Squirrelpaw schreef:
    Ja, de tijdsdruk is het. Eerst zeiden ze namenlijk lente 2014, nu is het toch september geworden, steeds veranderen, ik denk dat ze de fans niet steeds willen laten wachten ;p

    ik had wel ergens gelezen dat die baby's nu ook blij, verdrietig, etc kunnen kijken. Dat lijkt me wel leuk, want bij sims 3 vond ik het zo saai dat ze alleen maar wat naar het plafond staarde en af en toe huilden -.- en je ziet ook alleen de huidskleur, verder zijn ze allemaal hetzelfde, hopelijk komt er bij sims 4 ook oogkleur enz ;d


    Oogkleur is er wel, standaard kleuren, maar het is er wel. (:


    That is a perfect copy of reality.

    Ik hoop dat er gewoon over een paar maanden een grote update komt, waardoor een aantal weggelaten dingen er wel zijn.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Iedereen kan nu via Origin CAS-demo downloaden!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Alleen op windows ;c;c;c;c


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Shitttt. Soms is het wel balen als je een macbook hebt, zeg.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Mishton schreef:
    Iedereen kan nu via Origin CAS-demo downloaden!


    WHoe dankje voor het melden! Even doen


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wuut, waar is mijn store gebleven D:
    Kan iemand me misschien helpen? Ik zie alleen nog maar 'mijn games'. En de store is weg.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 19:29 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Asami schreef:
    (...)

    WHoe dankje voor het melden! Even doen

    Graag gedaan! ^^ Ik ben best enthousiast over CAS. Ik vind het heel fijn dat je gewoon overal aan de sim kan trekken en duwen, haha.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Pursuer schreef:
    Wuut, waar is mijn store gebleven D:
    Kan iemand me misschien helpen? Ik zie alleen nog maar 'mijn games'. En de store is weg.


    Misschien dat dit helpt?
    Op het einde van deze video staat er iets als: 'create your sim' zo iets. Klik daar op, dat is een link naar iets van Origin, wat je dan weer linkt naar de store en zo kom je er. ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mishton schreef:
    (...)

    Misschien dat dit helpt?
    Op het einde van deze video staat er iets als: 'create your sim' zo iets. Klik daar op, dat is een link naar iets van Origin, wat je dan weer linkt naar de store en zo kom je er. ^^

    Daar kon ik hem vinden maar wilde hij niet inloggen, en nu kom ik mijn hele account niet meer in :/


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Pursuer schreef:
    (...)
    Daar kon ik hem vinden maar wilde hij niet inloggen, en nu kom ik mijn hele account niet meer in :/

    Oh shit. :/ Dan weet ik het ook niet.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.