• SolidSnake schreef:
    Iedereen kan nu gratis the Sims 2 ultimate edition krijgen: http://help.ea.com/en/article/how-to-get-the-sims-2-ultimate-collection/




    Praat hier over je favoriete Sims ervaringen en deel hier welke spellen je hebt + uitbreidingen. Ook mag je hier je eigen personages, gezinnen en dergelijke delen.



    Mensen die Sims spelen (naam + spel + uitbreidingen):
    Erieka (Blitzcrank) - Sims 3 Alle uitbreidingen en Sims Middeleeuwen + Piraten en Edelen
    Demi (Author) - Sims 3 Jaargetijden, Bovennatuurlijk, Diesel, Luxe accessoires, Wereldavonturen, Ambities, Showtime, Levensweg, Na middernacht, Studentenleven en Buurtleven.
    Femke (JamesPotter) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Lizzie (Overjoyed) - Sims 3 Na Middernacht en Ambities
    Gabriëlle (Raging) - Sims 3, Levensweg en universiteit
    Sylvie (Philocalist) - Sims 1, Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3 alle uitbreidingen - Sims Middeleeuwen + Piraten en Adel
    Roos (xDreamingx) - Sims 3 Beestenboel en Showtime
    Laura (Mendelejev) - Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3
    Saar (Raccoon) - Sims 2 bijna alles
    (Caille) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Fabiënne (Tigresse) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 alles behalve een paar, Sims 3 alles behalve Beestenbende en Exotisch eiland
    Thirza (Pelekai) - Sims 3 Levenweg, Beestenbende en Jaargetijden
    Sofie (Constante) - Sims Middeleeuwen
    Meggie-Meg (nerveus) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 met studentenleven, seizoenen, vrije tijd, vakantie en Ikea collectie, Sims 3 zonder uitbreidingen
    Anouk (Tootles) - Sims 1 enkele uitbreidingspakketten, Sims 2 enkele uitbreidingspaketten, Sims 3 bijna alle uitbreidingspakketten
    (Ongewoonlijk) - Sims 1: Deluxe, Hot Date, Op Vakantie, Beestenboel geïnstalleerd en Abracadabra in bezit, Sims 2: Basis, Studententijd, GHM, Huisdieren, Vrije Tijd geïnstalleerd en Ikea in bezit. Ook Standaard, Huisdieren en Onbewoond Eiland voor PS2, Sims 3: Basis, Buurtleven, Beestenbende, Bovennatuurlijk, Riverview, Hidden Springs, Sunlit Tides, Monte Vista
    Glenn (Bennefrost) - De Sims 1 + alle uitbreidingspakketten, De Sims 2 ook alles en van De Sims 3 ook alles, behalve de accessoirepakketten
    Kim (Cumberman) - Sims Middeleeuwen (PC) + Sims Middeleeuwen Piraten en Edelen (PC) - Basisspel van Sims 1 (PC)
    - Sims 2 (Playstation 2) - Sims 2 Pets (Playstation 2) - Sims 2 Op een Onbewoond Eiland (Playstation 2) - Sims 3 plus alle uitbreidingen (PC)
    Inge (Piddle) - Sims 3 + enkele extra werelden
    Miriam (Mishton) - Sims 1, Sims 2, Sims 3, Sims 3 Middeleeuwen, Sims 2 Eilandverhalen

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 19:16 ]


    26 - 02 - '16

    https://www.youtube.com/watch?v=lwxyRxxsfuQ

    Hier een filmpje van de demo :)


    Treat people with kindness

    Voor Nederlanders is de demo later uitgekomen. Wel is alles in het Nederlands gelukkig c:


    That is a perfect copy of reality.


    Take me to wonderland

    Ik haat het dat mijn videokaart te slap is voor beestenbende, ik heb serieus altijd gaten en strepen door mijn dieren.


    16 - 09 - '17

    Mijn videokaart is ook niet geweldig :\


    26 - 02 - '16

    Dat is gewoon jammer, daarom speel ik dat spel eigenlijk niet, al wil ik dat al zolang heel graag fatsoenlijk kunnen spelen.


    16 - 09 - '17

    Whoops. Hoe kan ik dit nou over het hoofd zien (cat)
    Samantha, Anomia: Alle uitbreidingspakketten Sims 1- Alle uitbreidingspakketen Sims 2 - Alle uitbreidingspakketen Sims 3 + Monte Vista, Hiddensprings & Lunar Lakes - Sims Castaway Stories - Sims Middeleeuwen, Piraten en adel.
    Ja ik heb gewoon een beest computer. En tja ik heb gewoon een heel erg vriendelijke oom :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Bij Beestenbende die eerst op de vaste computer stond, had ik ook een bug met de dieren.
    Mijn honden en katten hadden uitpuilende ogen en een dubbele vacht. Paarden werden wel normaal weergegeven.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Barlliams schreef:
    Bij Beestenbende die eerst op de vaste computer stond, had ik ook een bug met de dieren.
    Mijn honden en katten hadden uitpuilende ogen en een dubbele vacht. Paarden werden wel normaal weergegeven.


    Ik had het zitten opzoeken op internet wat het probleem kon zijn en ik was verbaasd hoeveel mensen dit aan de hand hadden, ligt blijkbaar aan je videokaart die niet sterk genoeg is om alles mooi weer te geven. Ik kan bv. ook geen trappen en hekken zien doordat mijn videokaart niet sterk genoeg is, maar dat stoort me niet, alleen bij die dieren wel en das gewoon zo jammer. Ik heb wel iets gevonden waarmee je het zou kunnen oplossen en je dieren normaal lijken, maar heb het zelf nog niet uitgeprobeerd omdat de sims momenteel niet op mijn computer staat.


    16 - 09 - '17

    Iedereen kan nu gratis the Sims 2 ultimate edition krijgen: http://help.ea.com/en/article/how-to-get-the-sims-2-ultimate-collection/


    quidquid excusatio prandium pro

    ^ Dankjewel! Ik zal het in de beginpost zetten


    26 - 02 - '16

    O ja, Cumberman >> Barlliams


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Bij mij werkt die gratis Sims niet ><. Hij blijft maar roepen dat mijn serial niet correct is en anderen werken ook niet.
    Zijn er meer mensen met dit probleem?


    I am an idiot, I move.

    Had iemand og een patch waardoor de Sims 3 werkte op Windows 8?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik heb net gelezen dat Create A Style ook niet zal voorkomen in Sims 4. Hm. :/


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.