• SolidSnake schreef:
    Iedereen kan nu gratis the Sims 2 ultimate edition krijgen: http://help.ea.com/en/article/how-to-get-the-sims-2-ultimate-collection/




    Praat hier over je favoriete Sims ervaringen en deel hier welke spellen je hebt + uitbreidingen. Ook mag je hier je eigen personages, gezinnen en dergelijke delen.



    Mensen die Sims spelen (naam + spel + uitbreidingen):
    Erieka (Blitzcrank) - Sims 3 Alle uitbreidingen en Sims Middeleeuwen + Piraten en Edelen
    Demi (Author) - Sims 3 Jaargetijden, Bovennatuurlijk, Diesel, Luxe accessoires, Wereldavonturen, Ambities, Showtime, Levensweg, Na middernacht, Studentenleven en Buurtleven.
    Femke (JamesPotter) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Lizzie (Overjoyed) - Sims 3 Na Middernacht en Ambities
    Gabriëlle (Raging) - Sims 3, Levensweg en universiteit
    Sylvie (Philocalist) - Sims 1, Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3 alle uitbreidingen - Sims Middeleeuwen + Piraten en Adel
    Roos (xDreamingx) - Sims 3 Beestenboel en Showtime
    Laura (Mendelejev) - Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3
    Saar (Raccoon) - Sims 2 bijna alles
    (Caille) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Fabiënne (Tigresse) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 alles behalve een paar, Sims 3 alles behalve Beestenbende en Exotisch eiland
    Thirza (Pelekai) - Sims 3 Levenweg, Beestenbende en Jaargetijden
    Sofie (Constante) - Sims Middeleeuwen
    Meggie-Meg (nerveus) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 met studentenleven, seizoenen, vrije tijd, vakantie en Ikea collectie, Sims 3 zonder uitbreidingen
    Anouk (Tootles) - Sims 1 enkele uitbreidingspakketten, Sims 2 enkele uitbreidingspaketten, Sims 3 bijna alle uitbreidingspakketten
    (Ongewoonlijk) - Sims 1: Deluxe, Hot Date, Op Vakantie, Beestenboel geïnstalleerd en Abracadabra in bezit, Sims 2: Basis, Studententijd, GHM, Huisdieren, Vrije Tijd geïnstalleerd en Ikea in bezit. Ook Standaard, Huisdieren en Onbewoond Eiland voor PS2, Sims 3: Basis, Buurtleven, Beestenbende, Bovennatuurlijk, Riverview, Hidden Springs, Sunlit Tides, Monte Vista
    Glenn (Bennefrost) - De Sims 1 + alle uitbreidingspakketten, De Sims 2 ook alles en van De Sims 3 ook alles, behalve de accessoirepakketten
    Kim (Cumberman) - Sims Middeleeuwen (PC) + Sims Middeleeuwen Piraten en Edelen (PC) - Basisspel van Sims 1 (PC)
    - Sims 2 (Playstation 2) - Sims 2 Pets (Playstation 2) - Sims 2 Op een Onbewoond Eiland (Playstation 2) - Sims 3 plus alle uitbreidingen (PC)
    Inge (Piddle) - Sims 3 + enkele extra werelden
    Miriam (Mishton) - Sims 1, Sims 2, Sims 3, Sims 3 Middeleeuwen, Sims 2 Eilandverhalen

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 19:16 ]


    26 - 02 - '16

    Hecuba schreef:
    ik heb trouwens de hele sims- verhalenreeks, sims 2 alles, sims 1 bijna alles en sims 3 alles, en middeleeuwen (heerlijk, zo'n zus die met je deelt) en mijn naam is Britt c:



    dit c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Tesla ( Espada[/u rl]) - Sims 2 alles & Sims 3 na middernacht

    ~Om het je iets gemakkelijker te maken (:

    [ bericht aangepast op 9 juli 2014 - 1:20 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Mt, ik speel ook sims! lAleen sims 3 atm, en ik heb alle uitbreidingspakketen ^^


    May StarClan light your path.

    Ik heb alle delen van de sims 1 gehad. (Mijn moeder heeft alle sims van de eerste versie)
    Daar maakte ik altijd hele duren huizen van 500K Simleons. Soms is het gewoon geweldig om te cheaten en 9,999,999 SImleons te hebben voor een sims. Alleen heb wel gemerkt dat daardoor je rekeningen heel erg veel hoger werden. xD


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    ^ Is dat zo? *nooit gemerkt verder ofzo*
    Maarja ik cheat ook niet (A) (héél soms) Ik vind het juist altijd leuk om met niks te beginnen en het mezelf lekker moeilijk te maken!

    Mijn eerste sim heette Knup Dropje en ze overleed op de stoep, toen ze terug kwam van werk. Ik had op dat moment dus totaal geen idee hoe ik een trappetje moest maken, want alles stond op de fundering x'D


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ongewoonlijk schreef:
    (...)

    BRON

    Dit is maar een kleine hint, een geruchtje, maar je idee zou misschien nog wel eens werkelijkheid blijken ook! :)
    Rumor, be true! *fingers crossed*



    HET KLOPT!!!

    Een demoversie van CAS wordt nu uitgedeeld! Misschien heeft iemand hier ook geluk! *fingers crossed* Check je Origin account om te kijken of je hem hebt...

    Ongewoonlijk schreef:
    (...)

    BRON

    Dit is maar een kleine hint, een geruchtje, maar je idee zou misschien nog wel eens werkelijkheid blijken ook! :)
    Rumor, be true! *fingers crossed*



    HET KLOPT!!!

    Een demoversie van CAS wordt nu uitgedeeld! Misschien heeft iemand hier ook geluk! *fingers crossed* Check je Origin account om te kijken of je hem hebt...

    OMG. IK HEB DE CAS DEMO <3


    That is a perfect copy of reality.

    JULLIE OOK? C:


    That is a perfect copy of reality.

    Ik heb trouwens net op de Nederlandse forum gelezen dat later in de zomer de demo voor iedereen beschikbaar wordt. c:


    That is a perfect copy of reality.

    Mooi ^^. Ik wil hem eigenlijk ook wel graag uitproberen =D.


    I am an idiot, I move.

    Het is echt geweldig omg. c:

    Beetje weinig keuze, maar dat hebben vele anderen ook al gemeld.


    That is a perfect copy of reality.

    Waaar vind je hem als je hem hebt?


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    Waaar vind je hem als je hem hebt?

    Bij je mijn games c:


    That is a perfect copy of reality.

    OMG SRS, ik heb hem niet (huil) Maar ik kan wss wel wachten op die andere demo, maar ik ben nu wel nieuwsgierig :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.