• SolidSnake schreef:
    Iedereen kan nu gratis the Sims 2 ultimate edition krijgen: http://help.ea.com/en/article/how-to-get-the-sims-2-ultimate-collection/




    Praat hier over je favoriete Sims ervaringen en deel hier welke spellen je hebt + uitbreidingen. Ook mag je hier je eigen personages, gezinnen en dergelijke delen.



    Mensen die Sims spelen (naam + spel + uitbreidingen):
    Erieka (Blitzcrank) - Sims 3 Alle uitbreidingen en Sims Middeleeuwen + Piraten en Edelen
    Demi (Author) - Sims 3 Jaargetijden, Bovennatuurlijk, Diesel, Luxe accessoires, Wereldavonturen, Ambities, Showtime, Levensweg, Na middernacht, Studentenleven en Buurtleven.
    Femke (JamesPotter) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Lizzie (Overjoyed) - Sims 3 Na Middernacht en Ambities
    Gabriëlle (Raging) - Sims 3, Levensweg en universiteit
    Sylvie (Philocalist) - Sims 1, Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3 alle uitbreidingen - Sims Middeleeuwen + Piraten en Adel
    Roos (xDreamingx) - Sims 3 Beestenboel en Showtime
    Laura (Mendelejev) - Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3
    Saar (Raccoon) - Sims 2 bijna alles
    (Caille) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Fabiënne (Tigresse) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 alles behalve een paar, Sims 3 alles behalve Beestenbende en Exotisch eiland
    Thirza (Pelekai) - Sims 3 Levenweg, Beestenbende en Jaargetijden
    Sofie (Constante) - Sims Middeleeuwen
    Meggie-Meg (nerveus) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 met studentenleven, seizoenen, vrije tijd, vakantie en Ikea collectie, Sims 3 zonder uitbreidingen
    Anouk (Tootles) - Sims 1 enkele uitbreidingspakketten, Sims 2 enkele uitbreidingspaketten, Sims 3 bijna alle uitbreidingspakketten
    (Ongewoonlijk) - Sims 1: Deluxe, Hot Date, Op Vakantie, Beestenboel geïnstalleerd en Abracadabra in bezit, Sims 2: Basis, Studententijd, GHM, Huisdieren, Vrije Tijd geïnstalleerd en Ikea in bezit. Ook Standaard, Huisdieren en Onbewoond Eiland voor PS2, Sims 3: Basis, Buurtleven, Beestenbende, Bovennatuurlijk, Riverview, Hidden Springs, Sunlit Tides, Monte Vista
    Glenn (Bennefrost) - De Sims 1 + alle uitbreidingspakketten, De Sims 2 ook alles en van De Sims 3 ook alles, behalve de accessoirepakketten
    Kim (Cumberman) - Sims Middeleeuwen (PC) + Sims Middeleeuwen Piraten en Edelen (PC) - Basisspel van Sims 1 (PC)
    - Sims 2 (Playstation 2) - Sims 2 Pets (Playstation 2) - Sims 2 Op een Onbewoond Eiland (Playstation 2) - Sims 3 plus alle uitbreidingen (PC)
    Inge (Piddle) - Sims 3 + enkele extra werelden
    Miriam (Mishton) - Sims 1, Sims 2, Sims 3, Sims 3 Middeleeuwen, Sims 2 Eilandverhalen

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 19:16 ]


    26 - 02 - '16

    Cumberman schreef:
    Het kopen van the Sims 4 ga ik denk ik uitstellen totdat de eerste degelijke uitbreiding mét peuters en zwembaden voor een lage prijs te kopen is.

    Ik ook. Áls peuters üperhaupt wel gaan komen...


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik koop games meestal minstens drie maanden nadat die game is uitgekomen. Anders vind ik het te duur.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Rivaille schreef:
    Sims 4 zelf is gewoon een dlc voor Sims 3.
    Don't buy it. Complete bullshit. Het is gewoon hetzelfde als Sims 3 maar dan wat extra dingetjes :')
    Koop het iig niet voor 60 euro of wat het ook gaat kosten.


    Hm, I don't know - ik denk dat er wel degelijk verschillen in zijn voor zover ik het gezien heb, zeker ook qua create-a-sim maar ook omdat het anders spelen wordt bv. de emoties. Het zijn inderdaad niet veel dingen maar ik denk dat het wel het geld waard is :Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Cumberman schreef:
    Ik koop games meestal minstens drie maanden nadat die game is uitgekomen. Anders vind ik het te duur.


    Heb ik ook altijd gedaan, het is nu voor het eerst dat ik 'm in één keer koop... Maar ik verkoop mijn oude sims-spellen altijd vlak voordat de nieuwe uit is (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Sims 4 klinkt mij ook niet zo geweldig in de oren, in tegenstelling tot sims 3 een tijdje terug. :') Wel echt jammer!

    Heeft een van jullie overigens met de sims 2 ooit meegemaakt dat die tuinierstruck om een of andere reden vastliep en die tuiniers maar blijven komen? Op een gegeven moment stond mn hele huis vol met die kneuzen en konden mn sims geen stap meer zetten -.-" Behalve irritant, was het wel een erg grappig gezicht :'D

    Ik heb overigens van sims 2 bijna alle uitbreidingen en van sims 3 ook na middernacht~ (:

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 1:08 ]


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Espada schreef:
    Sims 4 klinkt mij ook niet zo geweldig in de oren, in tegenstelling tot sims 3 een tijdje terug. :') Wel echt jammer!

    Heeft een van jullie overigens met de sims 2 ooit meegemaakt dat die tuinierstruck om een of andere reden vastliep en die tuiniers maar blijven komen? Op een gegeven moment stond mn hele huis vol met die kneuzen en konden mn sims geen stap meer zetten -.-" Behalve irritant, was het wel een erg grappig gezicht :'D

    Ik heb overigens van sims 2 bijna alle uitbreidingen en van sims 3 ook na middernacht~ (:


    Haha nee, dat heb ik nooit gehad.


    16 - 09 - '17

    ik heb trouwens de hele sims- verhalenreeks, sims 2 alles, sims 1 bijna alles en sims 3 alles, en middeleeuwen (heerlijk, zo'n zus die met je deelt) en mijn naam is Brit c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Ik zit nu op m'n telefoon. Later op de dag reizen we door naar Oostenrijk en als ik daar ben kan ik de laptop wel gebruiken.


    26 - 02 - '16

    Heb net sims 3 gekocht voor de pc (met steam) voor maar 20 euro.
    Had beter nog even kunnen wachten op sims 4 ghehe. :')


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    Waar kun je trouwens de downloads terug vinden in het spel die je via een site gedownload hebt? Zoals haarstijlen etc, =x


    Not all treasure is silver and gold, mate.

    In dat startscherm of verder op je account op de website zelf.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben aangekomen in Oostenrijk, wat betekent dat ik dit topic bij kan werken. Wat moet er allemaal bijgewerkt worden? Ik verlies het overzicht namelijk.


    26 - 02 - '16

    Rivaille schreef:
    Sims 4 zelf is gewoon een dlc voor Sims 3.
    Don't buy it. Complete bullshit. Het is gewoon hetzelfde als Sims 3 maar dan wat extra dingetjes :')
    Koop het iig niet voor 60 euro of wat het ook gaat kosten.


    DLC is het niet, want ik geloof wel dat ze gewoon weer een nieuwe engine gebruiken voor sims vier (moest ook wel). Wel is het inderdaad zo dat je in wezen hetzelfde spel weer koopt maar dan met betere graphics, een iets intuïtiever bouwsysteem, naar het schijnt wel enorm verbeterde AI en helaas een heleboel features minder.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2014 - 16:16 ]


    The fire keeps us warm.

    Blitzcrank schreef:
    Ik ben aangekomen in Oostenrijk, wat betekent dat ik dit topic bij kan werken. Wat moet er allemaal bijgewerkt worden? Ik verlies het overzicht namelijk.


    Euhm, ik kan alleen iets zeggen van mijn username. Pabitel > Philocalist


    16 - 09 - '17

    Videnda -> Hartnett -> Tigresse.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."