• SolidSnake schreef:
    Iedereen kan nu gratis the Sims 2 ultimate edition krijgen: http://help.ea.com/en/article/how-to-get-the-sims-2-ultimate-collection/




    Praat hier over je favoriete Sims ervaringen en deel hier welke spellen je hebt + uitbreidingen. Ook mag je hier je eigen personages, gezinnen en dergelijke delen.



    Mensen die Sims spelen (naam + spel + uitbreidingen):
    Erieka (Blitzcrank) - Sims 3 Alle uitbreidingen en Sims Middeleeuwen + Piraten en Edelen
    Demi (Author) - Sims 3 Jaargetijden, Bovennatuurlijk, Diesel, Luxe accessoires, Wereldavonturen, Ambities, Showtime, Levensweg, Na middernacht, Studentenleven en Buurtleven.
    Femke (JamesPotter) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Lizzie (Overjoyed) - Sims 3 Na Middernacht en Ambities
    Gabriëlle (Raging) - Sims 3, Levensweg en universiteit
    Sylvie (Philocalist) - Sims 1, Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3 alle uitbreidingen - Sims Middeleeuwen + Piraten en Adel
    Roos (xDreamingx) - Sims 3 Beestenboel en Showtime
    Laura (Mendelejev) - Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3
    Saar (Raccoon) - Sims 2 bijna alles
    (Caille) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Fabiënne (Tigresse) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 alles behalve een paar, Sims 3 alles behalve Beestenbende en Exotisch eiland
    Thirza (Pelekai) - Sims 3 Levenweg, Beestenbende en Jaargetijden
    Sofie (Constante) - Sims Middeleeuwen
    Meggie-Meg (nerveus) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 met studentenleven, seizoenen, vrije tijd, vakantie en Ikea collectie, Sims 3 zonder uitbreidingen
    Anouk (Tootles) - Sims 1 enkele uitbreidingspakketten, Sims 2 enkele uitbreidingspaketten, Sims 3 bijna alle uitbreidingspakketten
    (Ongewoonlijk) - Sims 1: Deluxe, Hot Date, Op Vakantie, Beestenboel geïnstalleerd en Abracadabra in bezit, Sims 2: Basis, Studententijd, GHM, Huisdieren, Vrije Tijd geïnstalleerd en Ikea in bezit. Ook Standaard, Huisdieren en Onbewoond Eiland voor PS2, Sims 3: Basis, Buurtleven, Beestenbende, Bovennatuurlijk, Riverview, Hidden Springs, Sunlit Tides, Monte Vista
    Glenn (Bennefrost) - De Sims 1 + alle uitbreidingspakketten, De Sims 2 ook alles en van De Sims 3 ook alles, behalve de accessoirepakketten
    Kim (Cumberman) - Sims Middeleeuwen (PC) + Sims Middeleeuwen Piraten en Edelen (PC) - Basisspel van Sims 1 (PC)
    - Sims 2 (Playstation 2) - Sims 2 Pets (Playstation 2) - Sims 2 Op een Onbewoond Eiland (Playstation 2) - Sims 3 plus alle uitbreidingen (PC)
    Inge (Piddle) - Sims 3 + enkele extra werelden
    Miriam (Mishton) - Sims 1, Sims 2, Sims 3, Sims 3 Middeleeuwen, Sims 2 Eilandverhalen

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 19:16 ]


    26 - 02 - '16

    Mishton schreef:
    Ik heb net gelezen dat Create A Style ook niet zal voorkomen in Sims 4. Hm. :/


    Klopt. Alleen maar standaard kleuren. :/


    That is a perfect copy of reality.

    Amarela schreef:
    (...)

    Klopt. Alleen maar standaard kleuren. :/

    Dat is wel jammer. Maar ook geen heel groot drama. Ik vind het erger dat er geen peuters zijn. :/


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mishton schreef:
    (...)
    Dat is wel jammer. Maar ook geen heel groot drama. Ik vind het erger dat er geen peuters zijn. :/


    Ik ook. Daar baal ik wel echt van. Al weerhoudt het me er niet van hem al te bestellen haha.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    R.I.P. Sims Serie :'(


    Ik heb een vermoeden.

    Méh, de babies zijn zoals bij de sims 1. Ze liggen altijd in hun bedje en als je sims hun babies willen voeden ofzo, dan gebeurt dat voor het bedje (ze kunnen ze niet oppakken en ermee rondlopen enzo). Bovendien zijn er ook geen 'normale' beroepen zoals politie enzo.
    Volgens mij zijn ze al meer dan de helft van de fanbase verloren omdat véél mensen de sims spelen om het familieaspect.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2014 - 13:35 ]


    Ex astris, sciencia

    TheLostMermaid schreef:
    (...)

    Ik ook. Daar baal ik wel echt van. Al weerhoudt het me er niet van hem al te bestellen haha.

    Hahaha. c: Inderdaad. Naast deze minpunten zijn er natuurlijk ook veel nieuwe dingen. Alleen ik ga wachten tot hij wat goedkoper is. ^^


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mulford schreef:
    Méh, de babies zijn zoals bij de sims 1. Ze liggen altijd in hun bedje en als je sims hun babies willen voeden ofzo, dan gebeurt dat voor het bedje (ze kunnen ze niet oppakken en ermee rondlopen enzo). Bovendien zijn er ook geen 'normale' beroepen zoals politie enzo,


    Serieus? .-.


    That is a perfect copy of reality.

    Mulford schreef:
    Méh, de babies zijn zoals bij de sims 1. Ze liggen altijd in hun bedje en als je sims hun babies willen voeden ofzo, dan gebeurt dat voor het bedje (ze kunnen ze niet oppakken en ermee rondlopen enzo). Bovendien zijn er ook geen 'normale' beroepen zoals politie enzo,

    Serieus? Shit. :') Al is het aan de andere kant ook wel grappig dat het een klein beetje op Sims 1 lijkt. Wat voor beroepen zijn er wel?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mishton schreef:
    (...)
    Serieus? Shit. :') Al is het aan de andere kant ook wel grappig dat het een klein beetje op Sims 1 lijkt. Wat voor beroepen zijn er wel?

    Yup. Jammer genoeg wel. Bron
    Van wat ik kon vinden is dit het lijstje van beroepen: bron

    Entertainer: Musician/Comedian
    Writer: Author/Journalist
    Painter: Master of the Real/Patron of the Arts
    Secret Agent: Diamond Agent/Villain
    Criminal: Boss/Oracle
    Astronomer: Space Ranger/Smuggler
    Culinary: Chef/Mixologist
    Tech Guru: eSport Gamer/Start-up Entrepeneur


    Ex astris, sciencia

    Oh oeps, Philocalist > Soe


    16 - 09 - '17

    Wel vreem dat je niet eens in het ziekenhuis bijvoorbeeld kunt werken.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Als ik zo hoor hoe de Sims 4 gaat zijn vind ik het absoluut zijn geld niet waard, het is ongelofelijk duur voor... een flop kan ik het niet noemen, maar iets waar heel veel in ontbreekt...


    16 - 09 - '17

    hmm, ik ga het alsnog kopen though. ik ga gewoon af en toe sims 3 en af en toe sims 4 spelen ^^
    dat creee een sim lijkt me wel leuk om te doen. maar ik mis de peuters, ikhad eigenlijk gehoopd dat er nog een kleuter of zo bij kwam :c
    Hopelijkt merkt EA snel dat mensen een realistichs leuk spel verwachten en dat ze nu fans kwijtraken, misschien komt er dan nog een 'life' uitbreidinspakket of zo met meer beroepen, zwembaden, peuters en zo..


    May StarClan light your path.

    Gaan ze dan komen met een aparte uitbreiding met standaardberoepen als politiewerk of werk in het ziekenhuis?
    Anders ga ik denk ik niet eens de moeite meer nemen om the Sims 4 te kopen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ze stoppen al die dingen weg omdat het 'teveel werk' kost. Dat geloof ik wel, maar de Sims 3 had veel realistischer beeld, daar is het ook gewoon gelukt? Sowieso ben ik van mening dat ze het allemaal weghalen om dat ze veel geld willen verdienen, zo is EA.


    That is a perfect copy of reality.