• SolidSnake schreef:
    Iedereen kan nu gratis the Sims 2 ultimate edition krijgen: http://help.ea.com/en/article/how-to-get-the-sims-2-ultimate-collection/




    Praat hier over je favoriete Sims ervaringen en deel hier welke spellen je hebt + uitbreidingen. Ook mag je hier je eigen personages, gezinnen en dergelijke delen.



    Mensen die Sims spelen (naam + spel + uitbreidingen):
    Erieka (Blitzcrank) - Sims 3 Alle uitbreidingen en Sims Middeleeuwen + Piraten en Edelen
    Demi (Author) - Sims 3 Jaargetijden, Bovennatuurlijk, Diesel, Luxe accessoires, Wereldavonturen, Ambities, Showtime, Levensweg, Na middernacht, Studentenleven en Buurtleven.
    Femke (JamesPotter) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Lizzie (Overjoyed) - Sims 3 Na Middernacht en Ambities
    Gabriëlle (Raging) - Sims 3, Levensweg en universiteit
    Sylvie (Philocalist) - Sims 1, Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3 alle uitbreidingen - Sims Middeleeuwen + Piraten en Adel
    Roos (xDreamingx) - Sims 3 Beestenboel en Showtime
    Laura (Mendelejev) - Sims 2 alle uitbreidingen en Sims 3
    Saar (Raccoon) - Sims 2 bijna alles
    (Caille) - Sims 1, Sims 2 en Sims 3
    Fabiënne (Tigresse) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 alles behalve een paar, Sims 3 alles behalve Beestenbende en Exotisch eiland
    Thirza (Pelekai) - Sims 3 Levenweg, Beestenbende en Jaargetijden
    Sofie (Constante) - Sims Middeleeuwen
    Meggie-Meg (nerveus) - Sims 1 alle uitbreidingen, Sims 2 met studentenleven, seizoenen, vrije tijd, vakantie en Ikea collectie, Sims 3 zonder uitbreidingen
    Anouk (Tootles) - Sims 1 enkele uitbreidingspakketten, Sims 2 enkele uitbreidingspaketten, Sims 3 bijna alle uitbreidingspakketten
    (Ongewoonlijk) - Sims 1: Deluxe, Hot Date, Op Vakantie, Beestenboel geïnstalleerd en Abracadabra in bezit, Sims 2: Basis, Studententijd, GHM, Huisdieren, Vrije Tijd geïnstalleerd en Ikea in bezit. Ook Standaard, Huisdieren en Onbewoond Eiland voor PS2, Sims 3: Basis, Buurtleven, Beestenbende, Bovennatuurlijk, Riverview, Hidden Springs, Sunlit Tides, Monte Vista
    Glenn (Bennefrost) - De Sims 1 + alle uitbreidingspakketten, De Sims 2 ook alles en van De Sims 3 ook alles, behalve de accessoirepakketten
    Kim (Cumberman) - Sims Middeleeuwen (PC) + Sims Middeleeuwen Piraten en Edelen (PC) - Basisspel van Sims 1 (PC)
    - Sims 2 (Playstation 2) - Sims 2 Pets (Playstation 2) - Sims 2 Op een Onbewoond Eiland (Playstation 2) - Sims 3 plus alle uitbreidingen (PC)
    Inge (Piddle) - Sims 3 + enkele extra werelden
    Miriam (Mishton) - Sims 1, Sims 2, Sims 3, Sims 3 Middeleeuwen, Sims 2 Eilandverhalen

    [ bericht aangepast op 14 aug 2014 - 19:16 ]


    26 - 02 - '16

    BastiIIe schreef:



    I lol'd. :'D

    [ bericht aangepast op 15 mei 2014 - 20:27 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Oeeh, I love Sims! Ik heb Wereldavonturen, Ambities, Levensweg, Beestenboel en Studententijd, en ik ga binnenkort Exotisch Eiland kopen c:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Foraoise > Pabitel
    Ik heb trouwens ook Sims Middeleeuwen en de uitbreiding daarvan Piraten en Adel


    16 - 09 - '17

    Ik zal het er later even bij zetten. Ik zit nu met m'n telefoon alles te doen namelijk.


    26 - 02 - '16

    Raquelle > Author


    That is a perfect copy of reality.

    Aangepast! :3


    26 - 02 - '16

    Miserables -> Videnda.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    ^ Aangepast :3


    26 - 02 - '16

    Ik heb vraagje. Ik heb zojuist Sims 4 (torrent crack) gedownload, ik heb alleen geen idee of hij goed is en of hij werkt. Mijn (misschien domme) vraag: Hoe start ik het nu op? :') Er is nu dus een mapje op mijn computer waar het bestand in staat maar ik heb geen idee hoe je het spel dan opstart.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Sims 4? *-* Kan dat? En meestal is dat het document met een ander icoontje van het spel zelf, ik heb geen idee meer hoe het heet, maar daar moet je gewoon op dubbelklikken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Sims 4? *-* Kan dat? En meestal is dat het document met een ander icoontje van het spel zelf, ik heb geen idee meer hoe het heet, maar daar moet je gewoon op dubbelklikken.

    Ja sims 4! Ik hoop zo dat het werkt. Ik verwacht van niet, omdat hij nog zo nieuw is.
    Hm, bij mijn documenten is het gewoon een mapje. Ik heb ergens op geklikt waardoor er nu een optie is om het te branden met Nero. Doen? ;3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Oooh, dan heb je volgens mij zo een fopding. Dat je je pc fopt, dan doe je zo een gouden nep cd in een nep 'cd ding'.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    Oooh, dan heb je volgens mij zo een fopding. Dat je je pc fopt, dan doe je zo een gouden nep cd in een nep 'cd ding'.


    Aha, dus hij gaat niet werken?


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mirriemir schreef:
    Ik heb vraagje. Ik heb zojuist Sims 4 (torrent crack) gedownload, ik heb alleen geen idee of hij goed is en of hij werkt. Mijn (misschien domme) vraag: Hoe start ik het nu op? :') Er is nu dus een mapje op mijn computer waar het bestand in staat maar ik heb geen idee hoe je het spel dan opstart.

    Ik zou oppassen met torrents die beweren de Sims 4 te zijn. Deze komt namelijk pas in het najaar uit, dus de kans is groot dat je een virus hebt ipv het spel.


    Take me to wonderland

    Bennefrost schreef:
    (...)
    Ik zou oppassen met torrents die beweren de Sims 4 te zijn. Deze komt namelijk pas in het najaar uit, dus de kans is groot dat je een virus hebt ipv het spel.

    Zoiets dacht ik al. Thank you. c:


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.