• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 13:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Shore schreef:
    Is het raar dat ik een beetje bang ben voor de eerste keer seks? Ik ben namelijk bang dat het heel veel pijn doet en dat ik veel ga bloeden achteraf. Is deze angst terecht?

    Ik denk dat iedereen wel een beetje bang is, dus raar is het zeker niet! Bij mij deed het veel pijn, maar ik kamp dan ook met een medisch probleem dus ben misschien niet het allerbeste vergelijkingsmateriaal. Maar inderdaad veel glijmiddel gebruiken en zorgen dat je goed ontspannen bent. Samen erover praten is sowieso heel goed en je moet vooral geen dingen doen die je niet wilt.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bronn schreef:
    (...)
    Ik was drieëntwintig, maar ik heb bewust gewacht totdat ik ging trouwen. (:


    Ik vind het altijd heel mooi als mensen dat doen. ;3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik vind het altijd heel mooi als mensen dat doen. ;3


    Aah. (:
    Tbh word ik bijna altijd uitgelachen, dus meestal houd ik het maar voor me. :')
    Maar ik heb er nooit spijt van gehad.^^

    [ bericht aangepast op 7 mei 2015 - 21:43 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bronn schreef:
    (...)

    Aah. (:
    Tbh word ik bijna altijd uitgelachen, dus meestal houd ik het maar voor me. :')
    Maar ik heb er nooit spijt van gehad.^^


    Whut, waarom? o.o Ik vind het alleen maar heel knap van je. Die mensen kunnen je wel uitlachen, maar zij hebben lang niet zoveel wilskracht. :'D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Whut, waarom? o.o Ik vind het alleen maar heel knap van je. Die mensen kunnen je wel uitlachen, maar zij hebben lang niet zoveel wilskracht. :'D

    Dunno, het is ouderwets hè, vinden zij. :'D
    Maar ja, ieder zijn ding. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Glijmiddel is inderdaad echt geen overbodige luxe. Mijn ex was behoorlijk groot geschapen, dus misschien zal het met een andere jongen niet nodig zijn, maar met hem was zonder echt geen lolletje. Mét glijmiddel heb ik bijna nooit pijn gehad tijdens seks, achteraf wel zo nu en dan.


    i put the fun in funeral

    Ik heb eenzelfde verhaaltje als Nikki wat leeftijd aangaat. Ik was erg jong, maar had een lange relatie en heb er ook achteraf geen spijt van :)


    Life is hard and then we die

    Ik was 16 met mijn eerste keer seks


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik was net achttien


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik was 17 met de eerste keer.
    Het deed mij absoluut geen pijn.
    Ik ben een van de weinige gelukkigen waarbij de eerste keer gewoon heel fijn was denk ik. :')


    Tell me about it, stud.

    Smileypup schreef:
    (...)


    Ik heb veel vrienden verloren omdat ze op facebook even een foto van hun piemel moesten sturen -,-


    Ik vind dat gewoon zo achterlijk :S


    tiptoe through the tulips...

    Shore schreef:
    (...)
    Ik ben achttien en heb mijn eerste keer dus nog niet beleefd, maar ik vind dat wel een goede leeftijd denk ik.
    Maar de ene persoon is er misschien al op z'n zestiende klaar voor, terwijl een ander liever tot na hun twintigste wacht.


    Ik denk echt niet dat er een bepaalde leeftijd is voor de eerste keer. Je moet gewoon iemand tegenkomen waarmee je het wil doen en die je genoeg vertrouwt (dat was tenminste voor mij heel belangrijk) en het verschilt natuurlijk voor iedereen wanneer dat gebeurt. Ik was zelf negentien (was een paar maandjes geleden), de gene waarmee het gebeurde was op zijn eigen eerste keer 20. Sommige mensen zijn nu eenmaal eerder en sommige een beetje later. Ik had zelf het idee dat ik ongeveer de enige op de wereld was die met zijn negentiende nog maagd was, maar dat is helemaal niet zo en achteraf heb ik totaal geen spijt dat het daarvoor niet gebeurd is. Nu ben ik gewoon precies tevreden met hoe het allemaal gelopen is, dus ik zeg wacht lekker tot het goed voelt dan maakt het verder niet zo veel uit!


    we zijn allemaal prachtig; maak er gebruik van!

    Hey, dit topic heb ik al heel lang niet voorbij zien komen. Sofinite -> Andria dus.
    Nu ik hier toch ben, ik moest pas met iemand werken die de hele dag allemaal seksuele dingen ging vragen en het was echt verschrikkelijk. Vind ik eigenlijk ook niet kunnen, dat iemand van 22 dat aan iemand van 17 gewoon vraagt.

    Cafune schreef:
    Vraagje: Wat was/vinden jullie (de) leeftijd voor de eerste keer?


    Voor mij is het nog niet zo lang geleden. Ik was 18, bijna 19 jaar met mijn huidige vriend. ;)


    Ik heb trouwens ook nog een vraagje. Een dag na de seks heb ik soms daar down under wel eens een naar gevoel. Dan lijtk het net of ik moet plassen, maar dat is dan niet zo en dat kan best pijn doen. Kan dit door de seks komt en wat kun je er tegen doen? Het voelt echt heel naar...


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)

    Voor mij is het nog niet zo lang geleden. Ik was 18, bijna 19 jaar met mijn huidige vriend. ;)


    Ik heb trouwens ook nog een vraagje. Een dag na de seks heb ik soms daar down under wel eens een naar gevoel. Dan lijtk het net of ik moet plassen, maar dat is dan niet zo en dat kan best pijn doen. Kan dit door de seks komt en wat kun je er tegen doen? Het voelt echt heel naar...

    Hmm, ik heb dat alleen zo'n uur/twee uur na de seks, maar niet een dag later, dus ik zou het niet weten eigenlijk.


    Every villain is a hero in his own mind.