• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.






    Naamsveranderingen doorgeven, zeg gelijk in welke categorie alsjeblieft, bedankt.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 13:38 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Whooohoooo! Barnabas is back *O*

    Waarom zou ik toch ooit weer een vriend nemen, als ik zoveel fans heb? *zwiept met haar*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Waarom zou ik toch ooit weer een vriend nemen, als ik zoveel fans heb? *zwiept met haar*
    Meid, als je mij als fan hebt, heb je niks meer nodig. (joehoe)
    Yes, I know that this sounds gay. That was on purpose.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2014 - 22:57 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Meid, als je mij als fan hebt, heb je niks meer nodig. (joehoe)
    Yes, I know that this sounds gay. That was on purpose.

    Zoiets heet fabulous.
    Ik durf bijna niet on topic te gaan, haha.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 1:51 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Heey mensen,

    Ik heb nog nooit een berichtje in dit topic geplaatst, maar aangezien ik al een tijdje een vriend heb en we waarschijnlijk binnenkort voor het eerst seks gaan hebben, heb ik een vraag.

    Mijn vriend en ik willen condooms gaan gebruiken. We hebben al wel wat een en ander ervaring qua voorspel, maar nu ben ik aan het twijfelen. Stel nou dat hij mij eerst gebeft heeft en daarna gaan we over tot echte seks, kan het condoom het dan aan als er bijvoorbeeld een beetje speeksel van hem bij mijn vagina zit of is dat niet goed voor het condoom? Beetje rare vraag hoor, maar ik ben daar niet helemaal zeker over. Kan iemand hier antwoord op geven? :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    nerveus schreef:
    (...)
    Mijn vriend en ik willen condooms gaan gebruiken. We hebben al wel wat een en ander ervaring qua voorspel, maar nu ben ik aan het twijfelen. Stel nou dat hij mij eerst gebeft heeft en daarna gaan we over tot echte seks, kan het condoom het dan aan als er bijvoorbeeld een beetje speeksel van hem bij mijn vagina zit of is dat niet goed voor het condoom? Beetje rare vraag hoor, maar ik ben daar niet helemaal zeker over. Kan iemand hier antwoord op geven? :)
    De condoom kan daar gewoon tegen. ^^

    [ bericht aangepast op 15 nov 2014 - 17:17 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja, voor zover ik weet ook. Enkel condooms op waterbasis hebben wat ernstigere zorgen.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ik zal de vraag maar hier even stellen, van de huisarts een merkloze variant van de Microgynon 20 anti-conceptie pil meegekregen maar ik lees op internet heel veel klachten over. Ik weet nooit zo goed hoe ik die klachten moet opvatten omdat ik altijd het idee heb dat als je tevreden bent je niet zo snel een review zal schrijven. Zijn mensen er mensen die ervaring hebben met de merkloze Microgynon 20 (of de dosering van 20mg).


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Nope, Nu we het over de pil hebben.

    Ikzelf slik ook de pil. IK heb alleen de laatste twee/ drie maanden dat ik de week voor mijn pil afloopt ik erg veel misselijk ben. En dan echt tot net niet kotsen. Ik heb het bijgehouden en het zijn altijd vier dagen in de laatste week voor ik ongesteld word. Nu vroeg ik me af ligt dit aan de pil of voorwerking of kun je dit niet weten. Ik was zelf voor ik aan de pil begon dat ik alleen even wat buikpijn had en verder geen irritante dingen. Nu ben ik al wle van plan eventueel een andere pil tijdelijk proberen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ^Als je ergens last van hebt met de pil: teruggaan naar de dokter en vragen of deze een andere pil voorschrijft. Blijkbaar kun jij niet zo goed tegen deze pil, dus moet je een andere hebben. Ik zou er ook niet te lang mee rondlopen, want het lijkt me erg vervelend om misselijk te zijn. ^^

    @Deilia: als het goed is, is het medicijn alleen door de huisarts voorgeschreven. Het merk wordt (geloof ik) door de verzekering bepaalt, als ik het niet mis heb. Dus als je een ander merk wilt, vrees ik dat je moet gaan betalen of meer moet gaan betalen (meestal is de pil verzekert in je verzekering). Ik kan je alleen niet vertellen hoe mijn ervaringen zijn, want ik heb alleen ervaring met ethynylestradiol, de basispil dus.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb microgynon 30. Slik het nu een maand of acht. Het heeft geen bijwerkingen op me gehad, op één ding na: ik ben in een periode van een paar maanden vijf kilo aangekomen. Ik kan natuurlijk nooit bewijzen dat dit door de pil komt, maar aangezien ik voorheen altijd op hetzelfde gewicht zat, is het natuurlijk wel opvallend. Nu heb ik zelf niet gemerkt dat ik zwaarder ben geworden, op mijn borsten na. Yay, boobies! Ik ben bijna een cupmaat gegroeid. Ik weet dat je naar de huisarts hoort te gaan als je aankomt door de pil, maar ja, I'm not complaining :Y).


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Ik heb microgynon 30. Slik het nu een maand of acht. Het heeft geen bijwerkingen op me gehad, op één ding na: ik ben in een periode van een paar maanden vijf kilo aangekomen. Ik kan natuurlijk nooit bewijzen dat dit door de pil komt, maar aangezien ik voorheen altijd op hetzelfde gewicht zat, is het natuurlijk wel opvallend. Nu heb ik zelf niet gemerkt dat ik zwaarder ben geworden, op mijn borsten na. Yay, boobies! Ik ben bijna een cupmaat gegroeid. Ik weet dat je naar de huisarts hoort te gaan als je aankomt door de pil, maar ja, I'm not complaining :Y).


    Lol juist als je borsten groeien door de pil moet je naar de dokter, want dan is het niet de juiste pil.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Lol juist als je borsten groeien door de pil moet je naar de dokter, want dan is het niet de juiste pil.


    Ik weet het, maar ik heb best vrede met een cupmaatje groter :Y). Verder heeft het ook geen andere bijwerkingen gehad, dus ik vind het wel prima zo. De huisarts heeft me deze pil in eerste instantie voorgeschreven vanwege de positieve effecten die het op mijn huid zou hebben, en mijn acne is er inderdaad wel minder door geworden.


    i put the fun in funeral

    sex tip!! when he puts it in, yell ‘what are u doing in my swamp’


    Mhehehe, ik vond deze wel gepast om hier te posten :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Prancer schreef:
    (...)

    Mhehehe, ik vond deze wel gepast om hier te posten :')
    Hoe is dat een tip? :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Hoe is dat een tip? :'D


    Ik zag 'm voorbijkomen op Tumblr, tis een grap :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.