• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Nightingalex • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 13




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story


    Trofeeën kamer

    Voor de enige echte topic volspammers: Leora & Eruditie


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Sorry allemaal, deze jongens moeten even in privé praten. En niet kijken allemaal. Misschien komen er wel beelden die je nooit meer uit je geheugen kunt wissen.’ Een vreemde jongen pakte me beet en trok me weg. Als ik de kracht ervoor had dan had ik waarschijnlijk weerstand geboden. Ik wilde echt niet zien hoe hij met Scorpius ging zoenen. Hij trok me mee een lokaal in en voordat ik wist wat er gebeurden werd de deur dichtgetrokken en bleven ik en Scorpius over.
    ‘Sorry. Zino.. Hij vindt dat ik eerlijk tegen jou moet zijn omdat hij denkt..’ zijn stem. Iets waar ik naar verlangde maar mij ook naar het randje duwde om te breken. ‘Hij denkt dat er een kans is dat jij me niet haat.’ Voor een seconde keek ik in zijn ogen en meteen leek mijn hart stil te staan. Mijn keel voelde schraler aan dan normaal terwijl tranen achter mijn ogen staken. Ik wilde niet huilen. Ik wilde niet dat hij zag hoe gebroken ik was doordat hij mij afgewezen had.
    ‘Ik hou van je Campbell. En dat zal ik altijd doen.’ Ik voelde zijn hand de mijne omsluiten wat alles nog moeilijker maakte. Mijn hart leek sneller te willen gaan kloppen maar de verdriet leek mijn hart te grijpen waardoor het slechts stuiptrekkingen leek te maken. Ik schraapte mijn keel terwijl ik met moeite een woord uit probeerde te persen. Zolang had ik niet meer gepraat. Ik kon niet meer praten. Mijn hele keel leek vol te zitten met tranen. Tranen die alleen mochten vertrekken in de holst van de nacht wanneer niemand mij kon zien. ‘Ik s-smeekte je.’ Een enorme pijn raasde door mijn keel door de trillingen die erdoor voortgebracht moest worden. ‘I-iedere dag dat jij vrolijk was..’ ik kon er niet tegen. Niet nu ik zijn hand rond de mijne voelde en zijn geur. Zijn adem. Alles. Hemzelf. Ik drukte mijzelf strak tegen hem aan terwijl ik de tranen niet kon beheersen. Niet als hij voor me staat. ‘I-ik b-blijf steken terwijl j-jij verder kan. Z-zwadderich. J-je droom afdeling..’ ik wist niet meer wat ik moest doen. Ik kan niet zonder hem maar ik wilde niet breken. Ik wilde niet dat hij me zo zag. Ik wilde niet dat hij mijn tranen over zijn gewaad voelde vallen. Abrupt liet ik hem los en liep naar de deur toe die op slot was. Ik beet op mijn lip die schraal aanvoelde. Niet dat dat gek was. Wanneer had ik voor het laatst gedronken of überhaupt gegeten. Toen Rose zojuist eten in mijn mond propte had ik het ook eruit gehaald. Het leek niet meer te kloppen. Niks leek meer te kloppen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    ‘Ik s-smeekte je.’ Ik wil iets zeggen maar weet niet wat goed genoeg is. Het is gewoon mijn eigen stomme schuld. ‘I-iedere dag dat jij vrolijk was..’ Hij maakt zijn zin niet af maar drukt zich wel tegen mij aan, wat ervoor zorgt dat het voor mijn hersenen bijna onmogelijk is goed te functioneren. ‘I-ik b-blijf steken terwijl j-jij verder kan. Z-zwadderich. J-je droom afdeling..’ Hij draait zich om en loopt naar de deur. Hij wil weg van mij.
    'Zwadderich is niet mijn droomafdeling. Ik ging er alleen heen zodat jij weer gewoon in een bed kan slapen. En hoe kan ik ooit vrolijk zijn als jij dat niet bent? Het was de grootste fout die ik ooit gemaakt heb en ik doe er echt alles voor om die te herstellen. Om jou terug te krijgen. Als jij het wil alleen als vriend.' Ik loop naar hem toe en sla mijn armen van achteren om hem heen. Herinneringen stromen terug. Die eerste dag, na onze eerste kus in de uilenvleugel, toen heb ik dit ook zo gedaan. Alleen was ik toen zeker van mijn zaak. 'Ik wil het gewoon nog een keer proberen. Nu zonder alle problemen. Voor mijn part vertellen we gewoon iedereen dat we van elkaar houden, nu wist ook al de hele school het.' Ik plaats een kusje op zijn kaak. Mijn armen sla ik nog steviger om hem heen zodat ik het gevoel kan hebben dat ik hem nooit meer los hoef te laten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    'Zwadderich is niet mijn droomafdeling. Ik ging er alleen heen zodat jij weer gewoon in een bed kan slapen. En hoe kan ik ooit vrolijk zijn als jij dat niet bent? Het was de grootste fout die ik ooit gemaakt heb en ik doe er echt alles voor om die te herstellen. Om jou terug te krijgen. Als jij het wil alleen als vriend.' Ik schrok van de armen die hij om mij heen legde waardoor mijn adem stokte en ik zachtjes mijn ogen dicht kneep. Een traan waagde zich een weg over mijn wang en automatisch beet ik op mijn lip. Ik wilde niet huilen. Ik wilde niet verdrietig zijn. Dat was de reden waarom hij me niet wilde; omdat ik een bak ellende was en ben.
    'Ik wil het gewoon nog een keer proberen. Nu zonder alle problemen. Voor mijn part vertellen we gewoon iedereen dat we van elkaar houden, nu wist ook al de hele school het.'
    Ik voelde zachtjes zijn lippen een kus op mijn kaak drukken wat mijn hart langzaam leek te laten ontsnappen van de greep van angst waardoor het harder ging bonzen. Het leek haast een droom. Als ik de kracht, de energie had om in mijn arm te knijpen had ik dat gedaan. Zo iets kleins lukte al niet. Niet dat ik mijzelf daar zorgen om maakte. Ik was bij Scorpius. Ik was veilig.
    ‘Je bent het enige wat ik wil, Scorpius.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    'Je bent het enige wat ik wil, Scorpius.' Duizend- nee miljoen kilo lijkt van mij af te vallen. Ik trek Campbell nog steviger tegen mij aan en verstop mijn gezicht in zijn haar. Even wil ik nergens anders aan denken.
    'Het spijt me zo erg, Campbell. Ik zal je dit nooit meer aandoen. Geloof me.' Ik pak zijn hand en loop ik iets naar achter zodat we niet meer tegen de deur staan. Ik sla mijn armen weer om hem heen maar dit keer zodat ik zijn gezicht kan zien. Zijn mooie bruine ogen die me aankijken. Voor ik nog iets kan zeggen wordt de deur opengegooid en staan Zino en nog wat anderen in de deuropening. Ik laat Campbell meteen los en kijk ze aan. Zino grijnst.
    'Ik had jullie graag wat extra tijd gegeven, maar ik ben bang dat hier zometeen les wordt gegeven.' Ik kijk naar Campbell en pak zijn hand. Macy staat in de deuropening en loopt boos weg. Ik kan alleen maar lachen. Ik heb Campbell terug, de rest maakt me helemaal niks uit. De bel gaat inderdaad en gelukkig heb ik de volgende les samen met Campbell. Transfiguratie. Ik trek Campbell mee naar het lokaal en ga achter een tafeltje zitten. Voor Campbell naast me kan komen zitten duwt James hem weg en gaat hij naast me zitten. Ik wil verplaatsen maar hij houdt me tegen.
    'Wij moeten praten,' zegt hij bedreigend.


    Spoiler alert: you will save yourself

    wtf ik ben bang voor James x.o' en gaat Scorpi terug naar Huffelpuf of..?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik spam wel vol


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dan hebben mijn vingers een eervolle dood gehad (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha You'll see


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik ben bang ik durf niet te posten x') achja eerst moet de ginger je op je bek nemen dus komt goed :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Het spijt me zo erg, Campbell. Ik zal je dit nooit meer aandoen. Geloof me.’ Zijn armen lieten mij los tot onze hand samen smelten waarna Scorpius me zachtjes mee trok van de deur vandaan. Ik keek in zijn grijze ogen. Wat had ik ze gemist. Ik zag ze weliswaar in mijn gedachtes en als ik de slaap trof wat haast niet voor kwam in de afgelopen weken achtervolgde ze me. Zijn armen sloegen weer om mijn middel en nog steeds kon ik niet geloven dat ik niet sliep tot de deur open ging en er een knappe jongen tevoorschijn kwam. Een brede grijns sierde rond zijn lippen terwijl hij praatte.
    ‘Ik had jullie graag wat extra tijd gegeven, maar ik ben bang dat hier zometeen les wordt gegeven.’ Ik beet op de binnenkant van mijn wang. Ging Scorpius met hém om- of was er iets meer? Hij leek op de jongen die ik slechts uit een vage herinnering herkende alleen dan was de jongen voor mij tien keer knapper. Wat als Scorpius gevoelens voor hem had? Ik hoorde de bel weerklinken door het kasteel. Met moeite liep ik met Scorpius mee terwijl mijn hoofd leek te tollen. Slechts wazen zag ik langs schitsen en plotseling voelde ik een duw waardoor mijn gezicht tegen de muur aan kwam. Mijn adem stokte terwijl ik de gedaantes probeerde te onderscheiden wat vrij moeilijk ging. Met mijn hand tastte ik de weg af naar een stoel en nam plaats terwijl ik mijn ogen dicht deed. Wat was er aan de hand.

    Roosje gaat wel naast Campbell zitten oke? ('x maar die vermeld ik pas in mijn volgende post :p nu wil ik weten wth James gaat doen x.o"


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    Ik kijk naar Campbell. James pakt zijn toverstok en ik zit als verstijfd op mijn stoel.
    'Scorpius, je moet hem met rust laten. Het ging net wat beter met hem en het enige wat jij doe is hem breken. Ik waarschuw je niet meer.' Aan de andere kant van mij gaat Albus zitten. De lerares komt binnengelopen en James zegt de tegenspreuk. Ik sta meteen op en ga ergens voorin zitten naast een Ravenklauwer. Hij kijkt me niet aan en negeert me maar dat vind ik niet erg. Alles is beter dan James. Ik kijk naar Campbell. Dan geeft de Raveklauwer me een duwtje. Ik kijk hem aan.
    'Meneer Malfoy, zou je antwoord willen geven op mijn vraag?' De stem van de lerares lijkt nu pas tot me door te dringen. Ik schud mijn hoofd. Ik weet het antwoord niet. 'Oké, ga dan maar mijn klas uit.' Ik zeg niets meer en loop boos de klas uit. Buiten de klas ga ik ergens zitten.
    'Hey, Scorpius. Moet jij niet in de les zijn bij je vriendje?' Ik kijk omhoog en zie Zino. Hij ziet mijn blik en gaat naast me zitten. Hij slaat troostend een arm om me heen. Het voelt ongemakkelijk maar ik ga niet weg zitten.
    'Ik ben de les uit gestuurd,' mompel ik zacht. Zino grijnst en schudt zijn hoofd. 'Dat heb je weer nooit voor elkaar, kleine.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik vertrouw Zino niet (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha tja


    Spoiler alert: you will save yourself

    ik laat zo de bel gaan zodat Campbell je kan stalken :< ik haat Zino nou al


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wauw Campbell is overprotective. En jij mag al mijn personages niet behalve Scorpius


    Spoiler alert: you will save yourself