• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Nightingalex • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 13




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story


    Trofeeën kamer

    Voor de enige echte topic volspammers: Leora & Eruditie


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Pff ik heb geen idee wat ik moet schrijven x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Heb je ook nagedacht dat ik dan weer solo moet Rpgén :<

    Haha; altijd gezellig om naar een camping te gaan ('x


    Mwoah ik vind het niet echt heel leuk omdat ik echt slecht ben ik vrienden maken en ik dan met mijn zusje opgescheept zit waarmee ik altijd ruzie maak.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Pff ik heb geen idee wat ik moet schrijven x.o'


    Laat hem gewoon wakker worden en... Sorry echt geen idee wat je dan moet doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    Laat hem gewoon wakker worden en... Sorry echt geen idee wat je dan moet doen.


    zou ik hem anders gewoon zelfmoord laten plegen (>hij heeft toch al anorexia) en dan kunnen we weer Campiusen in jouw topic? (flower)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    :|:O
    W-wut?

    Ik denk niet dat ik mijn topic snel open. Waarschijnlijk pas na mijn vakantie ofzo.
    En ik vind dat Campius een beter einde verdient dus als je wilt stoppen dan zou ik liever een goed einde verzinnen ofzo
    Campius forever?(flower)


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    :|:O
    W-wut?

    Ik denk niet dat ik mijn topic snel open. Waarschijnlijk pas na mijn vakantie ofzo.
    En ik vind dat Campius een beter einde verdient dus als je wilt stoppen dan zou ik liever een goed einde verzinnen ofzo
    Campius forever?(flower)


    Goed en slecht.. in het eerste opzicht lijkt het niet op elkaar totdat je het beter gaat bestuderen (';

    Uch :< ik wil gemene Campbell spelen :3.

    :// En trouwens; je kan als je niet zo goed vrienden kan maken omgeving ontkennen ofzo? ^^ zeker de moeite waard als je bv op de veluwe zit.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Met een ruk schoot ik wakker en ik had geen idee waardoor. Vooral omdat toen ik om me heen keek geen kabaal hoorde of iets anders. Enkel Scorpius armen om mij heen. Verbaasd keek ik omhoog waardoor ik zijn kin raakte. ‘Sorry dat ik in slaap viel.’ Murmelde ik terwijl ik snel over mijn gezicht wreef. Juist. Ik zat in de ziekenzaal.
    Plotseling werd de deur opengegooid en kwamen Rose en Robert naar binnen gerend. Beide happend naar adem. Voordat ik het in de gaten had drukte ik me meer in Scorpius armen.
    ‘C-campbell.’ Hoorde ik Robert hijgend zeggen. Met moeite kwam hij overeind. ‘Hoi.’ Ik fronste mijn wenkbrauwen wat tot mijn verbazing iets makkelijker ging dan de afgelopen weken.
    ‘Je vader is er- hij praat met schoolhoofd en vroeg of we jou konden zoeken.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha je moet nog even wachten (volgens mij heb ik dat eerder gezegd xD)

    Ugh ik luister The Fault in Our Stars muziek terwijl ik denk aan Campbell die zelfmoord pleegt. It makes me saaad


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Haha je moet nog even wachten (volgens mij heb ik dat eerder gezegd xD)

    Ugh ik luister The Fault in Our Stars muziek terwijl ik denk aan Campbell die zelfmoord pleegt. It makes me saaad


    Ik snap jou en Sphinx niet; eerst zei zij; je moet zelfmoord plegen met Ginny..
    Dan doe ik dat en dan mag het niet want dan gaat ze zelfmoord plegen met George :<
    En vervolgens wilt ze dat ik alles ga veranderen terwijl zíj wilde dat Ginny dood ging en ik akkoord ging wth... x.o'

    En nu heb ik een einde voor 19 years later zodat we beide niet solo moeten RPGén en dan Uch D: Vrouwen... (shit ik ben er zelf ook een Xd)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    Ik ligt rustig tegen Campbell terwijl hij slaapt. Hij lijkt zo zorgeloos als hij slaapt, het is fijn om dat te zien. Soms denk ik nog even het kleine jongetje van elf te zien wat mij de weg vroeg. Opeens schrikt hij wakker.
    'Sorry dat ik in slaap viel.' Ik schud mijn hoofd en voel me schuldig omdat hij denkt dat ik hier geslapen heb. Ik buig me naar voren om hem te kussen maar Robert en Rose komen de zaal binnengerend. Ze zeggen iets tegen Campbell waaruit ik begrijp dat zijn vader er is. Meteen pak ik met mijn hand de zijne stevig vast.
    'Je kan niet naar hem toe - hij zal woedend zijn,' zeg ik. Ik realiseer me dan Rose en Robert geen idee hebben waar dit over gaat. 'En als je gaat laat ik je niet alleen met hem. Ik blijf bij je.' Rose kijkt me boos aan en kijkt dan naar Campbell.
    'Niet te geloven dat je hem hebt vergeven en je je dan ook nog zo rond laat bazen. En Malfoy, je kan niet mee. Je moet zo naar de les.' Sinds wanneer is zij zo irritant geworden. Ik kijk haar boos aan.
    'Wat maakt die verdomde les mij uit! Je hebt geen idee waar het over gaat! Ik laat Campbell niet alleen als hij naar die man gaat, oké?'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Ik snap jou en Sphinx niet; eerst zei zij; je moet zelfmoord plegen met Ginny..
    Dan doe ik dat en dan mag het niet want dan gaat ze zelfmoord plegen met George :<
    En vervolgens wilt ze dat ik alles ga veranderen terwijl zíj wilde dat Ginny dood ging en ik akkoord ging wth... x.o'

    En nu heb ik een einde voor 19 years later zodat we beide niet solo moeten RPGén en dan Uch D: Vrouwen... (shit ik ben er zelf ook een Xd)


    Ik snap je weer eens niet :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    Ik snap je weer eens niet :'D


    Uch D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Uch D:


    Quizlet lijdt me weer eens af van wat ik moet doen dus adios, ik ga inpakken. (En wordt waarschijnlijk weer afgeleid voor Quizlet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Als mijn hart nog harder kon bonzen dan zou hij uit mijn lichaam gaan. Mijn vader- hier? Ik had al tijden niks meer van hem gehoord en eerlijk gezegd miste ik hem. Ik miste iemand die er voor mij was- een rol die Scorpius niet kon vervullen.
    Ik voelde Scorpius mijn hand stevig vast pakken waar ik van schrok.
    ‘Je kan niet naar hem toe- hij zal woedend zijn.’ ik beet op mijn lip. Waarschijnlijk wel- maar ik was onredelijk tegen hem geweest. Buiten proporties. ‘En als je gaat laat ik je niet alleen met hem. Ik blijf bij je.’ Het verbaasde me dat Scorpius zo mijn gedachtes kon raden. Maar zou mijn vader niet júist bozer worden als Scorpius er bij was? Waarom was hij überhaupt met het schoolhoofd aan het praten?
    ‘Niet te geloven dat je hem hebt vergeven en je je dan ook nog zo rond laat bazen. En Malfoy, je kan niet mee. Je moet zo naar de les.’ Ik durfde niet op te kijken. Normaal deed Rose nooit zo naar Scorpius en aan de grip die Scorpius op mij had kon ik merken dat hij ook boos werd. Ik durfde niks te zeggen wat ik normaal wel zou doen.
    ‘Wat maakt die verdomde les mij uit! Je hebt geen idee waar het over gaat! Ik laat Campbell niet alleen als hij naar die man gaat, oké?’ Voordat deze ruzie uit de hand ging lopen keek ik nog angstvallig naar Robert en Rose. Robert leek neutraal maar Rose leek woedend. Snel richtte ik me op Scorpius en fluisterde zachtjes omdat ik bang was dat Rose en Robert wat mee zouden krijgen. Voornamelijk omdat ik wist dat Robert meer wist over mij vader en mijzelf dan Rose. Robert wist dat ik soms stemmen in mijn hoofd hoorde en waar het over ging. Toen ik bij hem ging logeren was ik in trance geraakt- iets wat vreselijk was aangezien hij daardoor iets wist wat ik niet wilde.
    ‘Scorp. Je weet net zoals ik dat ik het verpest heb bij hem; misschien is dit de enige kans om te zorgen dat hij nog van mij houd. Ik kan deze kans niet voor bij laten schieten, Scorpius.’

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 19:04 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    RAB schreef:
    (...)

    Quizlet lijdt me weer eens af van wat ik moet doen dus adios, ik ga inpakken. (En wordt waarschijnlijk weer afgeleid voor Quizlet.


    Haha okay ('x I wish you all the luck in the world <'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya