• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Nightingalex • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 13




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story


    Trofeeën kamer

    Voor de enige echte topic volspammers: Leora & Eruditie


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hemwin schreef:
    Jovantos -> Hemwin

    Btw Naomi, op vorige pagina staat Isa haar post ^-^


    Ooh oops ! over heen gelezen denk ik!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Robert D’Blaing

    ‘Hij kent me door en door. Hij zorgt al voor me sinds mijn tweede jaar. Hij hoort te zien dat ik er niet tegen kan.’ Ik wreef zachtjes over haar schouder.
    ‘Ik weet het ook niet, Isabelle. We kunnen slechts eenmaal gissen en het antwoord zal je waarschijnlijk nooit weten.’ Ik zweeg. Ik voelde me ergens schuldig. Door mij had ze ruzie met haar broer en dan bevorderde de situatie helemaal niet toen ik er bij ging staan. Misschien als ik weg gebleven was hadden hun het al bij gelegd. Isabelle zag er nu zo teer en kwetsbaar uit. Iets wat je zelden zag. Ze kwam altijd over als een hard meisje met een eigen wil maar uiteindelijk had iedereen een zachte kern vanbinnen. Het is maar net de vraag of je het durft te laten zien.
    ‘Zolang je maar weet dat ik je niet alleen in deze bos zal laten.’

    Slecht stukje i know maar ik ben inspiratie loos :3.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    Na een tijdje in mijn bed gelegen te hebben sta ik op. Ik kan niet altijd in dit bed blijven liggen en ooit moet ik Cam weer onder ogen komen. Ook kan ik niet zomaar spijbelen. Ik loop naar de leerlingenkamer en hoor iemand huilen. Ik kijk wie het is. Campbell. even blijf ik gewoon staan en kijk ik toe hoe hij daar zit. Ik weet niet wat ik moet doen, gewoon naar hem toe lopen dan maar?
    'Het spijt me,' is het enige wat ik zeg. Verder doe ik niks. Na een tijdje zucht ik. 'Ik weet niet eens of het me spijt. Misschien hebben we dit wel nodig. Maar je moet wel weten dat ik er nog altijd voor je ben, al is het enkel als vriend en ik weet dat het heel erg stom is aangezien jij veel meer dan een vriend voor mij bent, maar ik kan het niet aan om te zien hoe jij niet gelukkig bent hoewel ik ontzettend mijn best doe en dat dat misschien ook wel mijn fout is. Maar ik hou nog steeds van je.' Ik loop naar hem toe en kus hem even. Als ik hem loslaat moet ik moeite doen om hem niet ook nog te knuffelen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Ik kon geen enkele positieve punt van onze break up bedenken. Het enige dat ik kon bedenken is dat Scorpius nu vrolijk zou kunnen zijn. Blij terwijl ik op het randje van de afgrond stond.
    ‘Het spijt me.’ Hoorde ik plotseling de veels te bekende stem van Scorpius zeggen. Ik keek op terwijl kippenvel zich op mijn vel vormde. Mijn hart leek in mijn keel te bonzen terwijl ik zijn gelaat zag. Ik wilde niet dat hij zag dat ik huilde. Ik wilde niet dat hij zag dat ik gebroken was. Dat ik nooit meer gelukkig zal worden zonder hem.
    ‘Ik weet niet eens of het me spijt. Misschien hebben we dit wel nodig. Maar je moet wel weten dat ik er nog altijd voor je ben, al is het enkel als vriend en ik weet dat het heel erg stom is aangezien jij veel meer dan een vriend voor mij bent, maar ik kan het niet aan om te zien hoe jij niet gelukkig bent hoewel ik ontzettend mijn best doe en dat dat misschien ook wel mijn fout is. Maar ik hou nog steeds van je.’ Ik probeerde zijn woorden te begrijpen maar ik faalde er finaal in. Onrustig bonsde mijn hart terwijl nadenken niet meer lukte. Niks lukte me nog tot ik Scorpius dichterbij zag komen en zijn lippen tegen de mijne aanvoelde. De tijd leek voor een seconde stil te staan tot Scorpius veels te gauw zijn lippen van de mijne afhaalde. Verdwaasd bleef ik seconde lang voor me uit staren tot ik los barste; ‘Alsjeblieft, Scorpius. Laat me alsjeblieft niet alleen. Ik kan niet zonder je. Zonder jou zou ik waarschijnlijk niet in de 5e leerjaar zitten. Ik doe alles voor je. Alsjeblieft Scorpius. Zeg wat ik moet doen. Ik doe alles.’ Wanhopig drukte ik mijn lippen tegen de zijne aan en hoezeer ik me ook op de kus concentreerde leek het niet te lukken.

    Ik snap niet dat jij klaagt over buswifi- heb prima kunnen schrijven ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sorry dat ik nog niet gereageerd heb. Ik ben een beetje obsessed met hem:

    [ bericht aangepast op 1 juli 2014 - 15:39 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wie is dat?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    ‘Alsjeblieft, Scorpius. Laat me alsjeblieft niet alleen. Ik kan niet zonder je. Zonder jou zou ik waarschijnlijk niet in de 5e leerjaar zitten. Ik doe alles voor je. Alsjeblieft Scorpius. Zeg wat ik moet doen. Ik doe alles.’ Hij kust me weer en allen bij elkaar is het bijna onmogelijk te zeggen dat ik tijd nodig heb. Het stomme is dat ik nog niet weet wat ik wil en als ik nu zeg dat ik tijd nodig heb, hij zo meteen al weg is. En ik kan hem niet kwijtraken. Dat heb ik mezelf beloofd.
    'Alles wat ik wil is dat jij gelukkig bent. En de laatste tijd zie ik je nooit meer echt gelukkig. Hoewel jij het niet toegeeft, weet ik dat het door mij komt. En ik wil niet schuldig eraan zijn dan jij ongelukkig bent. Maar nu ben je ook ongelukkig dus nu heb ik geen idee wat ik moet doen om jou oprecht gelukkig te maken.' Ik kijk hem niet aan. 'Ik wil niet egoïstisch zijn, Cam. Ik wil niet op mijn vader lijken. En jou ongelukkig maken is het meest egoïstische wat ik kan doen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Wie is dat?


    Ian Nelson aka Jonge Derek van Teen Wolf


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    (...)

    Ian Nelson aka Jonge Derek van Teen Wolf


    Ken ik niet maar hij is niet zo leuk als Campbell :p dat kan niemand zijn x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Eruditie schreef:
    Scorpius Malfoy

    ‘Alsjeblieft, Scorpius. Laat me alsjeblieft niet alleen. Ik kan niet zonder je. Zonder jou zou ik waarschijnlijk niet in de 5e leerjaar zitten. Ik doe alles voor je. Alsjeblieft Scorpius. Zeg wat ik moet doen. Ik doe alles.’ Hij kust me weer en allen bij elkaar is het bijna onmogelijk te zeggen dat ik tijd nodig heb. Het stomme is dat ik nog niet weet wat ik wil en als ik nu zeg dat ik tijd nodig heb, hij zo meteen al weg is. En ik kan hem niet kwijtraken. Dat heb ik mezelf beloofd.
    'Alles wat ik wil is dat jij gelukkig bent. En de laatste tijd zie ik je nooit meer echt gelukkig. Hoewel jij het niet toegeeft, weet ik dat het door mij komt. En ik wil niet schuldig eraan zijn dan jij ongelukkig bent. Maar nu ben je ook ongelukkig dus nu heb ik geen idee wat ik moet doen om jou oprecht gelukkig te maken.' Ik kijk hem niet aan. 'Ik wil niet egoïstisch zijn, Cam. Ik wil niet op mijn vader lijken. En jou ongelukkig maken is het meest egoïstische wat ik kan doen.'


    Wat gebeurd er; wilt Scorpius nou wel Campbell of gaan we Campbell laten flippen omdat hij Scorpius niet heeft x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya






    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Wat gebeurd er; wilt Scorpius nou wel Campbell of gaan we Campbell laten flippen omdat hij Scorpius niet heeft x.o'


    Kies maar


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Ken ik niet maar hij is niet zo leuk als Campbell :p dat kan niemand zijn x.o'


    Close Call


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:







    Nop Campbell blijft mijn nr 1; ondanks dat hij zijn haar nu geblondeerd heeft wat ik afschuwelijk vind x.o'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Eruditie schreef:
    (...)

    Kies maar


    Wat wil jíj we RPGen namelijk samen ('x Misschien is hem helemaal laten flippen wel geweldig ;3. maar dan moeten we wel een week vooruit spoelen ofzo x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya