• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Nightingalex • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 13




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story


    Trofeeën kamer

    Voor de enige echte topic volspammers: Leora & Eruditie


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ja hem laten flippen is inderdaad wel leuk :) Dan wordt Scorpius een enorme loner


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Nop Campbell blijft mijn nr 1; ondanks dat hij zijn haar nu geblondeerd heeft wat ik afschuwelijk vind x.o'


    Haha daarom staat hij bij mij nu op twee :P
    Ian/Derek staat op 1



    Oudere Derek is ook leuk. Hij is een beetje grumpy cat




    I SEE NO DIFFERENCE


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eruditie schreef:
    ja hem laten flippen is inderdaad wel leuk :) Dan wordt Scorpius een enorme loner


    Nee, Scorpius moet juist blij lijken zodat Campbell kan flippen ('x omdat hij blij is zonder hem enzo :D ohgod dit gaat vreselijk worden ('x maar ze komen in het eind toch bij elkaar? I guess?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja natuurlijk
    Scorpius forever


    Spoiler alert: you will save yourself



    ahaha XD I <3 Grumpy cat maar de acteur vind ik niet echt zo woopwoop :p Nee Camp blijft mijn nr 1 Ik ben trouw ja!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Eruditie schreef:
    Ja natuurlijk
    Scorpius forever


    :< CAMPIUS >:o hoe durf je.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:



    ahaha XD I <3 Grumpy cat maar de acteur vind ik niet echt zo woopwoop :p Nee Camp blijft mijn nr 1 Ik ben trouw ja!


    Jaa die is zo leuk!





    Nee maar oudere Derek is gewoon heel erg grappig en sarcastisch in de show en daarom. Maar jonge Derek is gewoon de nieuwe Campbell :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    :< CAMPIUS >:o hoe durf je.


    Sorry klein foutje


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Alles wat ik wil is dat jij gelukkig bent. En de laatste tijd zie ik je nooit meer echt gelukkig. Hoewel jij het niet toegeeft, weet ik dat het door mij komt. En ik wil niet schuldig eraan zijn dat jij ongelukkig bent. Maar nu ben je ook ongelukkig dus nu heb ik geen idee wat ik moet doen om jou oprecht gelukkig te maken. Ik wil niet egoïstisch zijn, Cam. Ik wil niet op mijn vader lijken. En jou ongelukkig maken is het meest egoïstische wat ik kan doen.’
    Geruisloos bleven de tranen over mijn gezicht rollen. Ik stond op en voelde meteen dat ik wankel op mijn benen stond. ‘Nee. Alsjeblieft, Scorpius. Ik ben echt niet ongelukkig met jou.’ Hij keek mij niet aan wat mij alleen maar banger maakte. Hij kon me niet eens aanstaren. Zo ongelukkig maakte ik hem. Alleen al met mijn aanblik. Ik kneep mijn ogen dicht terwijl er alsnog tranen onder mijn oogleden weggleden. ‘Alsjeblieft, Scorpius. Je weet dat ik niet zonder je kan. Ik beloof dat ik weer word zoals je me kende. Ik beloof het. Ik doe alles Scorpius.’ Ik pakte wanhopig zijn hand terwijl ik hem aanstaarde.

    Oei XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Eruditie schreef:
    (...)

    Jaa die is zo leuk!





    Nee maar oudere Derek is gewoon heel erg grappig en sarcastisch in de show en daarom. Maar jonge Derek is gewoon de nieuwe Campbell :)

    Hij is voor jou de nieuwe Campbell maar Dylan Everett blijft mijn Campbell. I'm a foreverett <'3 omg misschien houd ik dan wel van Derek ik hou van sarcasme :x.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Die hele serie bestaat gewoon uit sarcasme etc.




    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    ‘Alles wat ik wil is dat jij gelukkig bent. En de laatste tijd zie ik je nooit meer echt gelukkig. Hoewel jij het niet toegeeft, weet ik dat het door mij komt. En ik wil niet schuldig eraan zijn dat jij ongelukkig bent. Maar nu ben je ook ongelukkig dus nu heb ik geen idee wat ik moet doen om jou oprecht gelukkig te maken. Ik wil niet egoïstisch zijn, Cam. Ik wil niet op mijn vader lijken. En jou ongelukkig maken is het meest egoïstische wat ik kan doen.’
    Geruisloos bleven de tranen over mijn gezicht rollen. Ik stond op en voelde meteen dat ik wankel op mijn benen stond. ‘Nee. Alsjeblieft, Scorpius. Ik ben echt niet ongelukkig met jou.’ Hij keek mij niet aan wat mij alleen maar banger maakte. Hij kon me niet eens aanstaren. Zo ongelukkig maakte ik hem. Alleen al met mijn aanblik. Ik kneep mijn ogen dicht terwijl er alsnog tranen onder mijn oogleden weggleden. ‘Alsjeblieft, Scorpius. Je weet dat ik niet zonder je kan. Ik beloof dat ik weer word zoals je me kende. Ik beloof het. Ik doe alles Scorpius.’ Ik pakte wanhopig zijn hand terwijl ik hem aanstaarde.

    Oei XD


    Scorpius Malfoy

    ‘Nee. Alsjeblieft, Scorpius. Ik ben echt niet ongelukkig met jou.’ Ik zeg niets omdat ik bang ben dat ik dan ook ga huilen. ‘Alsjeblieft, Scorpius. Je weet dat ik niet zonder je kan. Ik beloof dat ik weer word zoals je me kende. Ik beloof het. Ik doe alles Scorpius.’ Even denk ik na.
    'We hebben les,' zeg ik uiteindelijk en ik pak mijn tas waarna ik naar het lokaal loop. Eenmaal daar aangekomen zoek ik een plaatsje ergens achter in het lokaal op waar ik in mijn eentje ga zitten. James Potter kijkt mij aan met een triomfantelijke blik die het moeilijk maakt om rustig te blijven. Maar dit is het beste voor Campbell, ook al ziet hij dat zelf niet. Terwijl ik mijn best doe om niet in tranen uit te barsten probeer ik ook nog wat mee te krijgen van de leraar die druk aan het praten is over transfiguratie. Niemand lijkt aandacht aan mij te besteden en dat vind ik wel fijn. Zolang ik Campbell maar niet onder ogen hoef te komen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    -

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 18:40 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    2 WEKEN LATER

    Campbell Saunders

    Seconden veranderden in minuten terwijl minuten veranderde in uren. Al zeker twee weken had ik Scorpius niet meer gesproken of aangekeken. Al twee weken is Scorpius vrolijk zonder mij terwijl ik hier verscheurd word van ellende. Al twee weken was ik niet meer in de huffelpuf leerlingen kamer geweest. Zelfs niet om spullen te pakken. Ik kon en durfde het niet. ’s avonds zwierf ik levenloos door de school. Het viel me pas op als het je niet uitmaakt om gevonden te worden dat je niet gevonden word. Emotieloos keek ik in de spiegel die zich in de toiletten bevond. Grote dikken wallen sierde zich onder mijn ogen terwijl mijn ooglid rood stond. Mijn haar was warrig en mijn al magere lichaam was nu uitgevallen. Ik had geen weegschaal nodig om te weten dat ik in zo’n korte tijd finaal was afgevallen.
    Het deerde mij allemaal niet meer. Eten, drinken. Waar was het nog voor nodig? De eerste paar dagen was het zwaarst. Ik probeerde zo normaal mogelijk te blijven maar het lukte me niet. Zwijgend zat ik in de klas, in de grote zaal of op het terrein terwijl ik omgeven was door leerlingen. Alleen niet de gene die ik wilde zien. Waar mijn hart naar smachten. Ik voelde me zo leeg. Zo eenzaam. Vooral ’s avonds wanneer iedereen in zijn of haar slaapzaal lag. Net zoals ik vroeger. Normaal staarde ik naar Scorpius die vredig lag te slapen terwijl ik de slaap niet kon vatten. Nu staarde ik naar de grond of uit het raam omdat ik het niet kon opbrengen naar de slaapzaal te gaan. In mijn spiegelbeeld zag ik mijn lip gaan trillen waardoor ik mijn hand met moeite omhoog hief naar mijn lip terwijl tranen zich in mijn ogen vormde. Met een ruk draaide ik mezelf van de spiegel weg. Ik wist dat ik er niet uit zag maar ook dat deerde me niet meer. Het enige wat me nog deerde was Scorpius. Ik denk als ik zo terug kijk dat, dat de dag is dat alles veranderden. Het was al veranderd toen Scorpius me achter liet, maar toen was ik verdrietig. Tot ik de arrogantste jongen van Zwadderich over Scorpius en mij hoorde praten. Mijn verdriet en leegte werden omgeruild door agressie. Voor slechts een korte tijd. Mijn agressie was zelfs zo erg dat ik hem helemaal in elkaar geslagen had. Zonder een greintje medelijden te tonen. Dat was het punt dat iedereen bang van mij werd. Dat was het punt dat ik van de populairste jongen naar de meest beruchte jongen veranderde.
    Toch bleven Rose, James en Robert aan mij zijde. Rose was ook dan de enige persoon die mij eten voerde. Dat was al een hele klus voor mij aangezien eten niet meer lekker voelde. Als ik het eenmaal met mijn droge keel had ingeslikt had ik iedere keer kots neigingen. Als je dit allemaal met elkaar op rekent is het erge nog dat als ik me onbehoorlijk gedraag of gewoon afwezig in de klas zit, dat leraren naar Scorpius gingen kijken. Alsof hij me zou willen helpen. Hij had duidelijk gemaakt dat hij me niet wilde. Nooit meer. Anders had hij me niet alleen gelaten in de leerlingenkamer.
    Voor de zoveelste keer keek ik op de klok die dag in en dag uit irritant liep te tikken. Al 14 dagen 12 uur en 56 minuten was mijn en Scorpius laatste woordenwisseling. Ik zou nu naar de les moeten gaan maar ik had geen zin. De afgelopen dagen vroeg ik me zelfs af waarom ik hier nog was. Plotseling werd de deur open getrokken en liep James naar binnen. Ik vroeg me niet eens meer af hoe hij me gevonden had. Iedere ochtend kwam iemand me halen om me mee het klaslokaal in te zeulen en iedere ochtend had ik de puf er niet voor om tegen te werken. Zwijgend pakte hij mijn arm en trok me mee naar de transfiguratie les.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2014 - 22:38 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    Het is stil in de slaapzaal zonder de vrolijke stem van Campbell. Ik ben hier nu iedere nacht alleen en iedere nacht kan ik de slaap niet vatten. Ik blijf maar denken aan Campbell die ergens in het kasteel is. Geen idee waar. Campbell vatte mijn woorden veel erger op waardoor hij nu niet eens meer naar me kan kijken. Als ik tegen hem probeer te praten reageert hij niet. De enige manier waarop ik met hem kan communiceren is via Rose of Robert. En nu kan ik hem ook niet meer aankijken. Het is allemaal mijn stomme fout en nu kan ik er niets meer aan doen. De enige vriend die ik nu nog heb is Austin, die nadat hij uit de ziekenzaal kwam, de enige was die aardig tegen me deed. Nou ja, Robert en Rose doen ook wel aardig, maar ik weet dat ze me toch haten door wat ik Campbell aan heb gedaan. Toch is het niet hetzelfde. De dagen op Zweinstein, die vroeger geweldig waren, zijn nu moeilijk om door te komen. Iedere dag dezelfde sleur: wakker worden, eten, lessen volgen, huiswerk maken, eten, slapen. Meer doe ik niet en meer wil ik niet doen. Hoe kan ik gelukkig zijn als ik de enige persoon waar ik ooit van heb gehouden - waar ik nog steeds van hou - zoveel pijn heb gedaan? In mijn zak zit de brief die Lucius Malfoy naar me stuurde. Ik ga die zometeen aan het schoolhoofd geven zodat ik nog een keer gesorteerd kan worden. Er staat in dat ik veranderd ben en een nieuwe kans verdien. Ik ben er vrijwel zeker van dat hij heel wat geld aan het schoolhoofd.
    Niemand besteed aandacht aan me. Nadat Campbell een jongen in elkaar sloeg en hij niet meer populair was, mijden mensen hem en daardoor mij ook. Daarvoor keken ze me aan alsof ik een idioot was - waar ze helemaal gelijk in hadden. Ik loop rustig naar de kamer van het schoolhoofd. Als ik de deur open kijkt hij me meteen aan.
    'Ah, meneer Malfoy. Wat kan ik voor je doen?' vraagt hij en hij maakt ene gebaar naar de stoel tegenover hem. Ik geef het briefje en ga zitten. Hij knikt en pakt de sorteerhoed. Als de sorteerhoed op mijn hoofd staat schrik ik eerst van zijn stem.
    Jij wil dus opnieuw getest worden. Wat is de rede? Ah, ik zie het al. Een jongen. Ja, hem ken ik nog wel. Hij wou heel graag bij jou geplaatst worden. Maar nu niet meer. Daarom paste hij in Huffelpuf. Maar jij, jij was een interessant geval. De eerste in jou familie die níet in Zwadderich zat. Misschien was dat iets persoonlijks, ik weet het niet. Maar je kan hard werken, dat zeker. Ook ben je erg trouw aan de dingen die belangrijk voor jou zijn. Maar in Zwadderich zou je ook passen. Jezelf bewijzen staat hoog op je lijstje en je zou er goed passen. Natuurlijk telt jou eigen mening ook mee, want wat jij wil bepaalt ook waar je past. En dat is in Zwadderich, dus ik denk dat Zwadderich het beste bij je past.
    'Zwadderich!' schreeuwt de sorteerhoed. Het schoolhoofd pakt de hoed van mijn hoofd en zet hem terug. Trots kijk ik vooruit. Nu kan Campbell ook gewoon in de slaapzaal slapen.
    'Als je het toelaat, dan kan ik je kleding met een makkelijke spreuk groen kleuren en is dat geregeld. Vanavond zullen je spullen in de goede slaapzaal liggen en ik zal het even doorgeven.' Ik knik en sta op. Hij voert de spreuk uit en mijn stropdas kleurt groen. Ik loop weg naar de slaapzaal en zie opeens Robert staan.
    'Hallo, wil je tegen Campbell zeggen dat ik overgeplaatst bent naar Zwadderich? Dat hij niet meer 's nachts rond hoeft te dwalen.' Ik blijf staan omdat ik weet dat er nog iets is wat Campbell moet weten. 'En dat hij moet weten dat ik nog steeds van hem hou.' Weer ben ik even stil. Tranen vullen mijn ogen. 'Ach laat ook maar, alsof het hem iets uitmaakt wat ik vind.'

    [ bericht aangepast op 4 juli 2014 - 13:53 ]


    Spoiler alert: you will save yourself