• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Nightingalex • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 13




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story


    Trofeeën kamer

    Voor de enige echte topic volspammers: Leora & Eruditie


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpiu kom terug anders moet ik in mijn eentje rpgen XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Nog net kon ik een traan over Scorpius gezicht zien rollen wat mij pijn deed. ‘Ik…ik kan er gewoon niet aan denken. Hoe kan ik jou met hem alleen laten als ik weet wat hij doet? En sowieso, hij heeft mijn ouders vermoord. Ik laat hem daar niet zomaar mee wegkomen.’ Ik beet op mijn lip. Ook al leek het niet; dit was enorm moeilijk voor mij. Ik wilde mijn vader niet kwijtraken en Scorpius niet. Ik wist niet eens zeker of Scorpius ouders zijn vermoord door hem. Het enige wat ik wist is dat ik mijn vader pijn heb gedaan.
    ‘Hey Malfoy, kom je nou mee naar de Grote Zaal of moet ik er iemand bij roepen?’ ik wilde Rose een opmerking toewerpen maar waarschijnlijk had Scorpius het in de gaten want hij drukte zijn lippen op de mijne. Een van de dingen die ik erg gemist heb tot onze lippen weer scheidde. ‘ik hou van je, denk daaraan.’ Ik sloeg mijn ogen neer omdat de armen rond mij verdwenen en ik wist dat Scorpius weg zou lopen. Ook al leek alles weer goed te zijn deed het me nog steeds pijn. De enige keren dat we van elkaar gescheiden werden was de zomervakantie. Niet dat hij mijn gedachte verliet. Iedere keer dacht ik aan hem. Het was het enige wat me overeind hielp alle zomers. Ik rukte mij los van de machine en ongewild moest ik nadenken; hoeveel was ik aangekomen? Straks was ik nog steeds dik. Ik beet op mijn lip terwijl mijn ogen over de weegschaal gingen. Ik durfde niet te kijken maar ik hoefde tenminste nu niet te eten en ik kon misschien alles verbranden op weg naar de kamer van de schoolhoofd. Met moeite zette ik de passen vooruit. Ik vervloekte het bed waar ik te lang in gezeten had. Daardoor kon ik slecht lopen en vielen mijn ogen haast dicht. Ik had niet moeten slapen. Zonder slaap kon ik het makkelijk redden. Ik was blij dat de gangen stil waren. Waarschijnlijk was iedereen nu aan het eten of in de les. Met moeite bereikte ik de ingang van de schoolhoofd kamer maar ik had geen idee wat de wachtwoord was. Voorzichtig nam ik plaats op het bankje wat ik deze keer welkom wenstte terwijl ik mijn hand in mijn zij plantte en zachtjes hijgde.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Meh ik ga Scorpi er wel heen sturen


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Meh ik ga Scorpi er wel heen sturen


    <3 ja xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    Teamin is druk aan het praten met wat andere Zwadderaars. Als hij mij ziet grijnst hij en slaat hij me op mijn rug.
    'Kijk iedereen, dit is nou Malfoy. En kijk uit, hij zal je al je geld afhandig maken met kaarten als je niet oplet,' grijnst Teamin. Ik glimlach en haal mijn schouders op. Een gemeen uitziende Zwadderaar kijkt me afkeurend aan. Waarschijnlijk hebben ze hier ook alle roddels over mij en Campbell gehoord en denken ze allemaal dat ik een freak ben ofzo.
    'Ben jij niet een van die twee homo's die zoveel problemen veroorzaken?' Mensen om me heen beginnen te lachen en ik sta op en ren weg. Ik hoor hier niet, dat is duidelijk. Maar waar hoor ik dan wel? Bij Campbell (wauw dat rijmt). Ik besluit dan ook daarheen te gaan. Ik moet hem helpen. Zo snel als ik kan ren ik naar de kamer van het Schoolhoofd en open ik de deur. Pas als drie paar ogen me aanstaren realiseer ik me dat ik hier eigenlijk helemaal niet hoor te zijn.
    'Mooi weer buiten hè?' vraag ik terwijl ik probeer ongezien weg te lopen - poging mislukt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ok gaat scorpius terug naar huffelpuf of moet ik campbell ook laten her-sortereren :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat jij wil.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Wat jij wil.


    Nee zeg D;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Meh.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Linde zeg D: wat ga jij met Scorpius doen! gaat hij terug naar Huffelpuf of!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Ik draaide me om en Scorpius kwam binnen. Mijn hart ging harder bonzen en hij leek een toevluchtsoord in mijn keel te zoeken. Ik had geen woord nog met mijn vader gewisseld of met de directeur. Ik werd enkel en alleen aangewezen om te zitten.
    ‘Mooi weer buiten he?’ Hoorde ik hem zeggen. Ik beet op mijn lip. Eigenlijk vond ik fijn dat hij erbij was. Ik voelde me ondanks mijn omvang heel nietig. Ik wisselde een blik bij mijn vader en tot mijn verbazing toverde hij een stoel naast mij waar Scorpius op plaats kon nemen. Mijn bezweten hand veegde ik aan de stoelleuning terwijl ik nerveus naar de schoolhoofd staarde. Natuurlijk stuurde de schoolhoofd Scorpius niet weg. Hij was veels te kruiperig naar mijn vader. Dat was iedereen haast per slot van rekening. Niemand durfde een wil van mijn vader te weigeren.
    ‘Dus Campbell. Je vader heeft de situatie uitgelegd wat er gebeurd is deze zomervakantie. Heel naar voor je en ik begrijp dat het je school prestaties omlaag heeft gehaald. Gezien de situatie en geen enkel leraar je meer herkent als de vrolijke student als je eerst was mag je ze overdoen. Dit moet wel gebeurd zijn voor de herfstvakantie.’ Hij keek naar mijn vader en die knikte goedkeurend. Ik bleef enkel verstijfd in de stoel zitten. Ik kon het niet herkansen. Ik durfde het eerlijk gezegd niet. Ik durfde niet eens een toets te zien. ‘Ik moet helaas melden dat ik nu ik uw zoon zie nu pas merk hoe veranderd hij is. Madame Plijster heeft de huiselfen verzorgd om eten voor hem te maken zodat hij weer kan aansterken gezien het trauma wat hij ondergaan heeft.’ Ik durfde niet te vragen wat mijn vader gezegd had. Waarschijnlijk niet de waarheid en ergens was ik daar blij om. Anders zou ik helemaal als roddel door de school gaan.

    Zeg gaat Scorpi terug naar huffelpuf D;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik word gedwongen mee te doen met een spelletje.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Ik word gedwongen mee te doen met een spelletje.


    Okeh ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    Een stoel wordt voor mij naast Campbell getoverd. Meteen als ik ga zitten zoek ik met mijn hand naar die van Campbell, die ik stevig vasthou. ‘Dus Campbell. Je vader heeft de situatie uitgelegd wat er gebeurd is deze zomervakantie. Heel naar voor je en ik begrijp dat het je school prestaties omlaag heeft gehaald. Gezien de situatie en geen enkel leraar je meer herkent als de vrolijke student als je eerst was mag je ze overdoen. Dit moet wel gebeurd zijn voor de herfstvakantie.’ Wat is er gebeurt in de vakantie? Het kan niet zijn wat er echt gebeurt is. Anders zou Campbells vader hier niet zijn. ‘Ik moet helaas melden dat ik nu ik uw zoon zie nu pas merk hoe veranderd hij is. Madame Plijster heeft de huiselfen verzorgd om eten voor hem te maken zodat hij weer kan aansterken gezien het trauma wat hij ondergaan heeft.’ Ik ben stil en kijk alleen maar naar Campbell. Uiteindelijk kan ik mijn mond niet meer dichthouden.
    'Welk trauma? Wat is er in de zomervakantie gebeurt?' vraag ik. Ik knijp zachtjes in Campbells hand en wil hem eigenlijk gewoon knuffelen. 'En professor, ik kwam hier eigenlijk om te vragen of ik toch weer terug mag naar Huffelpuf.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Ik kon alleen nog maar staren naar onze handen die ineengevlochten waren. Ook al wist ik dat ik dit alleen had moeten doen vond ik het toch enorm fijn dat Scorpius er was. Toen ik hier in mijn eentje zat dacht ik haast dat ik van mijn stokje zou gaan. ‘Welke trauma? Wat is er in de zomervakantie gebeurd?’ ik keek voorzichtig naar mijn vader. Ik had geen flauw idee wat hij gezegd had en ik durfde mijn mond niet te openen.
    ‘Ik denk dat als Campbell er klaar voor is, het zelf wel tegen je vertelt. Scorpius.’ Zei mijn vader simpel terwijl hij een knikje naar de schoolhoofd gaf. De schoolhoofd zelf was waarschijnlijk allang blij dat hij mijn vader niet tegengewerkt had waardoor hij weer fijn door kon gaan op school.
    ‘En professor, ik kwam hier eigenlijk om te vragen of ik toch weer terug mag naar Huffelpuf.’ Verbaasd keek ik op en staarde voor het eerst in Scorpius grijze ogen. Waarom wilde hij zijn afdeling opgeven- hetgeen wat hij altijd wenste.
    Ik zag de schoolhoofd van mij naar Scorpius kijken tot weer naar mijn vader tot hij knikte.
    ‘Gezien de situaties die zich voordoen tussen de leerlingen lijkt me dat wel beter, ja.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya