• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Nightingalex • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 13




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story


    Trofeeën kamer

    Voor de enige echte topic volspammers: Leora & Eruditie


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nog niet af ^


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Nog niet af ^


    Wel


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Scorpius Malfoy

    De hele wereld lijkt van mij gescheiden te worden. Het geluid verstomd en mijn zicht vertroebeld zodat ik alleen nog maar vaag zie en amper meer iets hoor. Alsof een dik, plastic scherm tussen mij en de wereld zit. Mijn handen beginnen te trillen, wat ik voor Campbell probeer te verbergen.
    Hallo Scorpius, ik weet waar je bent, wie je bent. Ik ken je grootste verlangens maar ook je grootste angsten. Jou keuze is het of je jou grootste angst of jou grootste verlangen waar kan maken. Beelden schieten door mijn hoofd: Campbell en ik die naast elkaar zitten als oude mannen, maar ook Campbell die dood op de grond ligt of mij dingen toeschreeuwt. Alles wat je hoeft te doen is mij helpen. Kom vanavond, als je vriend slaapt naar mij toe, in het verboden bos. Anders zul je hem nooit meer terugzien.
    De wereld wordt weer normaal. Ik merk dat ik hyperventileer en probeer weer normaal te ademen. Ik zweet helemaal en veeg dat weg. Campbell heeft een beetje gegeten. Ik forceer een glimlach.
    'Je heb gegeten! Goed zo! Als je het op hebt krijg je een kusje,' grijns ik.


    wtf is dit nou weer ? D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    Met moeite had ik middels een kwart deel van al het voedsel wat op mijn bord lag op. Dit was te veel; wie at zo en zo zoveel? Niemand. Wilden ze me vet mesten? alsof ik nog niet dik genoeg was; maar ik moest het doen. Ik had geen energie meer om te sporten; te rennen en ik moest het zwerkbalteam halen dit jaar; iets wat momenteel onmogelijk leek. Vooral omdat ik ontzettend moe was- ik was nooit moe. Waarschijnlijk heeft er wat in dat infuus gezeten waardoor ik zo moe werd. Madame Plijster zat me gewoon tegen te werken. Voor straf had ze zoveel op mijn bord laten zetten. Ik keek naar Scorpius die redelijk afwezig leek. Het leek alsof hij ergens mee zat. Had ik wat fout gedaan? Waarschijnlijk wel. Was ik niet egoïstisch om hem weer in dezelfde wereldje te trekken waar hij net uit ontsnapt was? Ik had weliswaar niet gezegd dat hij terug moest komen naar Huffelpuf maar het voelde als mijn schuld. Het was mijn schuld als hij ongelukkig was.
    ‘Scorpius. Ik loop hier alles op te eten maar jij eet niks. Wat is er?’ Ik had weliswaar nauwelijks een kwart van mijn bord op maar dat zou waarschijnlijk toch niet gemerkt zijn bij Scorpius. Als hij ernaar zou vragen zou ik wel zeggen dat ik voor de tweede keer opgeschept had zodat ik het niet leeg hoefde te eten. Mijn maag leek zo en zo zich te willen kantelen.

    Je maakt hem onzeker; Scorpius (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Isabelle Crowley || Klassenoudste || Seeker || Vijfde jaars ||
    ''Ik weet het ook niet, Isabelle. We kunnen slechts eenmaal gissen en het antwoord zal je waarschijnlijk nooit weten.'' Ik zuchtte. Waarom geloofde hij me verdomme niet?! ''Zolang je maar weet dat ik je niet alleen in deze bos zal laten.'' Zwak glimlachte ze. ''Dankje Robert. Je bent serieus de eerste persoon..die... normaal tegen me doet in zulke situaties. Mijn vrienden denken meestal dat ik zwak ben op dit soort momenten.'' De laatste zinnen mompelde ze.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robert D’Ablaing

    Snel rende ik richting de toverdrank les. Fijn; de eerste lesdag van de week en ik kom al te laat. Ik had me verslapen omdat ik tot diep in de nacht bij Isabel buiten was geweest in het Verboden Bos. Ik vond het vreselijk voor haar dat ze onder mijn toe doen ruzie had met haar broer. Ik hoopte dat ze het misschien ’s ochtents hadden opgelost voordat ze naar de les ging. Ik verwachtte namelijk niet dat zij kon slapen. Voorzichtig deed ik de kerker deur open en een aantal paar ogen draaide zich naar mij om. ‘Te laat, D’Ablaing.’ Ik zuchtte onhoorbaar. ‘Sorry meneer, ik was de weg kwijt.’ Ik hoorde een zwadderaar gnuiven. ‘Typisch iets voor gryffindor.’ Ik gunde de zwadderaar een vernietigende blik terwijl de leraar zuchtte en gebaarde dat ik plaats kon nemen. Maar goed dat de leraren me mochten anders had ik dit nooit voor elkaar gekregen. Ik nam plaats naar iemand terwijl ik door de klaslokaal naar het meisje zocht waar ik gisteren haast de hele dag mee had doorgebracht.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Isabelle Crowley || Klassenoudste || Seeker || Vijfde jaars ||
    ‘’Fuck!’’ Ik kijk op mijn horloge en zie dat het eerste uur al begonnen is. Ook leuk, zelfs Nola heeft me niet gewekt. Snel kom ik uit mijn bed, kleed me vliegensvlug om en liep naar de badkamer. Daar kamde ik mijn rood, bruine haren en poets mijn tanden. Gelukkig heb ik toverdranken, in de kerkers.
    De reden dat ik me versliep is dat ik niet heb geslapen vannacht. De ruzie met Rowan zat me nog steeds dwars. Een zucht verliet mijn mond en ik snelde me naar het lokaal. Ik stapte droog binnen. ‘’Te laat, miss Crowley.’’ Gryffindors grinnikten en ik stuurde ze een dodelijke blik. Als mijn blik kon doden, waren ze nu mors dood. ‘’Ja, dat weet ik.’’ gromde ik en ik ging zitten naast Nola. ‘’Waarom?’’ vroeg de leraar. ‘’De aardige jaar en afdelings genoten wekken je niet als je je verslaapt..’’ mompelde ik. Rebecca grijnsde naar me.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robert D 'Ablaing

    Isabelle kwam naar binnen gelopen. ‘Te laat, miss Crowley.’ Mijn afdelingsgenoten lachte maar ik kon de smaak ervan niet te pakken krijgen. Ik keek naar Isabelle die naast Nola plaats nam. ‘De aardige jaar en afdelingsgenoten wekken je niet als je je verslaapt.’ Gaf ze als verklaring. Ik keek weer voor me uit terwijl de leraar ten einde raad leek. ‘Aangezien er al groepjes zijn gemaakt moet je samen met Robert D’Ablaing werken miss Crowley. Die overigens ook té laat kwam.’ Hij gaf me een boze blik en ik zuchtte zachtjes. Die man kon ook echt een wrok koesteren. ‘We maken vandaag slinksap en jullie tijd gaan nu in.’ Hij toverde de gebruiksaanwijzingen op het bord en ik liep naar Isabelle sinds we toch samen moesten werrken..

    Jemig wat een slecht stuk dx


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Isabelle Crowley || Klassenoudste || Seeker || Vijfde jaars ||
    ''Aangezien er al groepjes zijn gemaakt moet je samen met Robert D’Ablaing werken miss Crowley. Die overigens ook té laat kwam.'' Ik trok mijn wenkbrauwen op. ''Alles in deze les boeit me toch niet..'' mompelde ze onverstaanbaar. ''We maken vandaag slinksap en jullie tijd gaan nu in!'' En de instructie kwam op het bord. Robert kwam naar me toe gelopen, en Nola liep snel naar Rebecca toe. Die grinnikte. Als ze het wáágt! Ik keek Robert aan. ''Hey,'' mompelde ik. Snel greep ik mijn boek uit mijn tas en ging naar de goede pagina. Ik beet op mijn lip. De gedachten dat Rowan met me wilt praten vanmiddag komen in me op. En ik wilde dat niet.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Robert D'Ablaing

    Ik nam naast haar plaats terwijl ik mijn ketel op de tafel legde. Ondertussen was Isabelle al druk bezig in haar boek en ik liet haar maar. Ik besloot maar alvast de ingredienten te pakken voordat ik weer terug liep. Ik las nauwkeurig de tekst. Toverdranken was niet mijn beste vak. Ik was beter in gedaanteverwisselingen en Bezweringen. 'Ik moet je wel alvast verklappen dat ik geen held in toverdranken ben. Dus als je een slecht cijfer krijgt dan komt het door mij.' zei ik met een klein glimlachje..


    uch inspiraiteloos .xo


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Alvast speeltopic 8 voor jullie :
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=164560


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Isabelle Crowley || Klassenoudste || Seeker || Vijfde jaars ||
    Robert was de ingrediënten pakken, terwijl ik verder las. Even later kwam hij terug met alles. ''Ik moet je wel alvast verklappen dat ik geen held in toverdranken ben. Dus als je een slecht cijfer krijgt dan komt het door mij.'' zei hij met een kleine glimlach. Ik lachte. ''Dan heb je geluk dat toverdranken mijn beste vak is.'' Ik keek in het boek en zocht het eerste ingrediënt. Ik bond mijn haren in een staart en keek verder. Al snel had ik het eerste ingrediënt en ik goot wat uit het flesje bij het water in, om het vervolgens te gaan roeren. Het vuur stond zachtjes aan en ik keek naar het andere ding dat erin moest. ''Kun je de flubberwurmen aangeven?''


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Pfff D: Isabelle is zo aardig voor een Gryffindor xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Pfff D: Isabelle is zo aardig voor een Gryffindor xD


    Hmm ja, ze is niet dezelfde meer D: KUT ANDERE SLYTHERINS!! En Rowan..en Robert was aardig voor der, terwijl anderen dat niet doen tegen haar x)


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hemwin schreef:
    (...)

    Hmm ja, ze is niet dezelfde meer D: KUT ANDERE SLYTHERINS!! En Rowan..en Robert was aardig voor der, terwijl anderen dat niet doen tegen haar x)


    haha je weet wel dat haar Zwadderich genoten straks gaan moeten zeggen of ze gek geworden is aangezien ze met een Gryffindor samen werkt waar ze geen problemen mee lijkt te hebben he :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya