• The 19 years later, the new Generation • Harry Potter RPG


    19 jaar later. de tovenaars oorlog is geweest, Voldemord is verslagen en Harry Potter leeft nog. maar wat gebeurd er nu? Welke avonturen en geheimen staan er op ons te wachten? Iedereen denkt dat het afgelopen is. dat alles weer goed is en niets ons meer kwaad wilt doen. maar is dat wel zo? Is alles echt weer het oude?



    •••The 19 years later, the new Generation•••
    when light will come, darkness will return



    Headmaster






    topic 1





    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry!



    Invullijstje student, Je mag ook bestaande rollen nemen (Albus Potter, Rose Weasley, ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste
    - *hoofd monitor



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie (kan je nog aanpassen tijdens de RPG)
    - vakken
    - omschrijf je personage
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)







    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••


    reserveringen (blijven 48 uur staan!) :




    Rollen :
    Gryffindor :
    Murderhouse • jaar 5 - Floris Adelais Donatus
    Leora • jaar 5 - Robert Fransico D’Ablaing
    Piaffe • jaar 6 - Melody Jane McCarter
    CrazyGirlxx • jaar 6 - Brooke Jane Eatside
    [Wall • jaar 6 - Jayden 'Jay' Cross
    Nightingalex • Chanellav ''Chanel'' Liannea Filister

    Ravenclaw :
    Silvanaa • jaar 6 - Amy Winchester
    Wall • jaar 6 Neva Zoë Gutiérrez
    Mills • jaar 6 - Alaska Lizz Hales
    Legolas • jaar 5 - Austin Matthew Jase
    Meraki • jaar 6 - Matthew James Harmon
    Silvanaa • jaar 6 - Finnick Dave Williams


    Hufflepuff :
    LegoIas • jaar 5 - Scorpius Hyperion Malfoy
    Leora • jaar 5 - Campbell Saunders
    Nightingalex • jaar 5 - Desanemi ''Demi'' van Detta
    That0neGirl • jaar 5 - Lisa Tresses



    Slytherin :
    Feaser • jaar 5 - Isabelle Railey Crowley
    BarnOwl • jaar 6 - Serena Azzura Rossini
    MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    Feaser • jaar 6 - Rowan Raymond Crowley
    Silvanaa • jaar 6 - Aiden Mccloud
    Meraki • jaar 5 - Mila Jolene Adams




    Profesoren (als professor mag je ook afdelingspunten geven en aftrekken) :
    Astronomie :
    Toverdranken : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Verzorging van Fabeldieren :
    Waarzeggerij :
    Bezweringen : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl
    Kruidenkunde :
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Geschiedenis van de Toverkunst :
    Dreuzelkunde : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Voorspellend Rekenen :
    Leer der Oude Runen :
    Gedaanteverwisseling : R. William Jacksons - 28 • Obliviate7


    totaal RPG'ers : 13




    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••






    klassenoudste (VOL) :

    Gryffindor :
    meisje : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    jongen : Robert Fransico D’Ablaing - Leora

    Hufflepuff :
    Meisje : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    jongen : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw :
    Meisje : Amy Winchester - Silvanaa
    Jongen : Matthew James Harmon - Meraki

    Slytherin :
    Meisje : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    Jongen : Aiden Mccloud - Silvanaa



    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Aiden Mccloud - Silvanaa
    Beater 1 : Aurora 'Snow' Swan - MiIls
    Beater 2 : Mila Jolene Adams - Meraki
    Seeker : Isabelle Railey Crowley - Feaser
    aanvoerder : Aiden Mccloud - Silvanaa

    Hufflepuff
    Chaser 1 : Campbell Saunders - Leora
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : Desanemi ''Demi'' van Detta - Feaser
    Beater 2 :
    Seeker : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas
    aanvoerder : Scorpius Hyperion Malfoy - LegoIas

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Alaska Lizz Hales - Mills
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Austin Matthew Jase - Legolas
    Beater 1 : Finnick Dave Williams - Silvanaa
    Beater 2 :
    Seeker : Neva Zoë Gutiérrez - Wall
    aanvoerder : Neva Zoë Gutiérrez - Wall

    Griffoendor
    Chaser 1 : Melody Jane McCarter - Piaffe
    Chaser 2 : Jayden 'Jay' Cross - Wall
    Chaser 3 :
    Keeper : Brooke Jane Eatside - CrazyGirlxx
    Beater 1 : Floris Adelais Donatus - Murderhouse
    Beater 2 :
    Seeker : Robert Fransico D’Ablaing - Leora
    aanvoerder : Melody Jane McCarter - Piaffe


    afdelingshoofd :
    Gryffindor : Filia Alessa Desiderius - 42 jaar • Murderhouse
    Ravenclaw : Mevr. (Sophie) Onderdeur - 28 jaar • That0neGirl
    Hufflepuff : Maggie Mea Dorwin - 30 jaar • Feaser
    Slytherin : Claude Moore - 29 jaar • BarnOwl



    Headmaster :

    hoofdmonitor meisje: MiIls • jaar 6 - Aurora 'Snow' Swan
    hoofdmonitor jongen: Silvanaa • jaar 7 - Finnick Dave Williams



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••AFDELINGS PUNTEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••







    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes*houw het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de person zelf
    *wil je mee helpen met het opbouwen van deze RPG? stuur me maar een PB'tje (:
    *je Nederlands of spelling hoeft niet goed te zijn, als je er maar plezier in hebt!
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een koekje
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar ^_^






    Praattopic
    Rollentopic
    story


    Trofeeën kamer

    Voor de enige echte topic volspammers: Leora & Eruditie


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Auch volgens mij heb ik het record weinig concentratie verbroken. Ik kan me nu ECHT niet concentreren en ben nu alweer afgeleid door Quizlet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Auch volgens mij heb ik het record weinig concentratie verbroken. Ik kan me nu ECHT niet concentreren en ben nu alweer afgeleid door Quizlet.


    Och! Nee; ik Quizlet soms wel eens wanneer ik bíj vrienden ben waardoor ik in mijn mobiel verborgen ben en dan zijn hun dafuck ('x en ik (flower)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Haha nee ik durf dat niet omdat ik bang ben dat ze mijn mobiel pakken en gaan lezen en ik me dan kapot schaam.
    Mensen die ik ken mogen nooit lezen wat ik schrijf, wat iedereen heel irritant vind maar ja. In de bus zit ik ook wel eens te schrijven en ben ik stil en zit een vriendin van me tegenover me en klaagt ze altijd dat ik saai ben in de bus.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Haha nee ik durf dat niet omdat ik bang ben dat ze mijn mobiel pakken en gaan lezen en ik me dan kapot schaam.
    Mensen die ik ken mogen nooit lezen wat ik schrijf, wat iedereen heel irritant vind maar ja. In de bus zit ik ook wel eens te schrijven en ben ik stil en zit een vriendin van me tegenover me en klaagt ze altijd dat ik saai ben in de bus.


    Herkenbaar! :D haha. Nee ik waag het soms en dan ga ik heel sneaky doen maar ik schrijf dan mijn tekst in een notitie op mijn mobiel waardoor ik het altijd snel kan wegdrukken als ze willen kijken :p Ohja en niemand komt aan mijn mobiel; zo ben ik dan ook wel weer :p dan moeten ze me eerst vermoorden!

    Ik krijg ook altijd te horen van; Is het intressant? en soms verdenken ze me ervan dat ik een 'jongen' leuk vind maar dan moet ik ze weer wijs aankijken van; NO :p Mijn hart is al verkocht aan Dylan Everett. omg dat zou zielig zijn als ik dat zou zeggen; maar misschien kan ik het eens doen x.o'

    Trouwens een vriend van me vroeg wat mijn favoriete personages zijn van HP; ik zei vervolgens; Tom Riddle/Voldemort- Snape- Draco Malfoy en toen zei hij dat ik duister was D:. ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Herkenbaar! :D haha. Nee ik waag het soms en dan ga ik heel sneaky doen maar ik schrijf dan mijn tekst in een notitie op mijn mobiel waardoor ik het altijd snel kan wegdrukken als ze willen kijken :p Ohja en niemand komt aan mijn mobiel; zo ben ik dan ook wel weer :p dan moeten ze me eerst vermoorden!

    Ik krijg ook altijd te horen van; Is het intressant? en soms verdenken ze me ervan dat ik een 'jongen' leuk vind maar dan moet ik ze weer wijs aankijken van; NO :p Mijn hart is al verkocht aan Dylan Everett. omg dat zou zielig zijn als ik dat zou zeggen; maar misschien kan ik het eens doen x.o'

    Trouwens een vriend van me vroeg wat mijn favoriete personages zijn van HP; ik zei vervolgens; Tom Riddle/Voldemort- Snape- Draco Malfoy en toen zei hij dat ik duister was D:. ('x


    Haha ja dat heb ik ook. Mijn vader gaat dan irritant doen en zeggen dat ik zeker een vriendje heb en dan dwingt hij me te laten zien waar ik mee bezig was en dan open ik snel Whatsapp.
    Die vraag is gemeen! Ik vergeet mensen altijd en het verschilt per dag. Vandaag heb ik een Regulus Zwarts-fase. Mensen kijken me altijd raar aan als ik zeg Scorpius want die komt niet echt voor in het boek :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    (...)

    Haha ja dat heb ik ook. Mijn vader gaat dan irritant doen en zeggen dat ik zeker een vriendje heb en dan dwingt hij me te laten zien waar ik mee bezig was en dan open ik snel Whatsapp.
    Die vraag is gemeen! Ik vergeet mensen altijd en het verschilt per dag. Vandaag heb ik een Regulus Zwarts-fase. Mensen kijken me altijd raar aan als ik zeg Scorpius want die komt niet echt voor in het boek :'D


    haha :p mensen haten mij omdat ik Hagrid haat ('x sorry maar ik mag hem gewoon niet :p net zoals Loena leeflang (A) volgens mij haat jij me nu ook XD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Ik snap jou en Sphinx niet; eer zei zij; je moet zelfmoord plegen met Ginny..
    Dan doe ik dat en dan mag het niet want dan gaat ze zelfmoord plegen met George :<
    En vervolgens wilt ze dat ik alles ga veranderen terwijl zíj wilde dat Ginny dood ging en ik akkoord ging wth... x.o'

    En nu heb ik een einde voor 19 years later zodat we beide niet solo moeten RPGén en dan Uch D: Vrouwen... (shit ik ben er zelf ook een Xd)


    Spion SphinxX meld zich, wat ben ik erg ghehehe

    Jij wou zelf dat ze zelfmoord pleegde wat ik zei dat het riskant was omdat george er dan achter aan zou gaan ='D


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Spion SphinxX meld zich, wat ben ik erg ghehehe

    Jij wou zelf dat ze zelfmoord pleegde wat ik zei dat het riskant was omdat george er dan achter aan zou gaan ='D


    Ja maar eerder in de RPG zei je; laat ginny zelfmoord plegen! en toen zei ik nee D: en nu wilde ik het doen :p...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora, je hebt toch nog niet gereageerd met Campbell (of heb ik er overheen gelezen?)

    Mijn spellingschecker ziet Leora als een woord dat bestaat.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    Als mijn hart nog harder kon bonzen dan zou hij uit mijn lichaam gaan. Mijn vader- hier? Ik had al tijden niks meer van hem gehoord en eerlijk gezegd miste ik hem. Ik miste iemand die er voor mij was- een rol die Scorpius niet kon vervullen.
    Ik voelde Scorpius mijn hand stevig vast pakken waar ik van schrok.
    ‘Je kan niet naar hem toe- hij zal woedend zijn.’ ik beet op mijn lip. Waarschijnlijk wel- maar ik was onredelijk tegen hem geweest. Buiten proporties. ‘En als je gaat laat ik je niet alleen met hem. Ik blijf bij je.’ Het verbaasde me dat Scorpius zo mijn gedachtes kon raden. Maar zou mijn vader niet júist bozer worden als Scorpius er bij was? Waarom was hij überhaupt met het schoolhoofd aan het praten?
    ‘Niet te geloven dat je hem hebt vergeven en je je dan ook nog zo rond laat bazen. En Malfoy, je kan niet mee. Je moet zo naar de les.’ Ik durfde niet op te kijken. Normaal deed Rose nooit zo naar Scorpius en aan de grip die Scorpius op mij had kon ik merken dat hij ook boos werd. Ik durfde niks te zeggen wat ik normaal wel zou doen.
    ‘Wat maakt die verdomde les mij uit! Je hebt geen idee waar het over gaat! Ik laat Campbell niet alleen als hij naar die man gaat, oké?’ Voordat deze ruzie uit de hand ging lopen keek ik nog angstvallig naar Robert en Rose. Robert leek neutraal maar Rose leek woedend. Snel richtte ik me op Scorpius en fluisterde zachtjes omdat ik bang was dat Rose en Robert wat mee zouden krijgen. Voornamelijk omdat ik wist dat Robert meer wist over mij vader en mijzelf dan Rose. Robert wist dat ik soms stemmen in mijn hoofd hoorde en waar het over ging. Toen ik bij hem ging logeren was ik in trance geraakt- iets wat vreselijk was aangezien hij daardoor iets wist wat ik niet wilde.
    ‘Scorp. Je weet net zoals ik dat ik het verpest heb bij hem; misschien is dit de enige kans om te zorgen dat hij nog van mij houd. Ik kan deze kans niet voor bij laten schieten, Scorpius.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    RAB schreef:
    Leora, je hebt toch nog niet gereageerd met Campbell (of heb ik er overheen gelezen?)

    Mijn spellingschecker ziet Leora als een woord dat bestaat.


    D: leora is wel een bestaande naam :p Mijn moeder wilde me eerst zo noemen (A) me moeder is nogal bijbels aangelegd... -.-' maar uiteindelijk werd het Naomi :D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh serieus dat wist ik niet.
    Maar ehm heb je nou al met Cam gereageerd of niet? Sorry ik ben ongeduldig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    RAB schreef:
    Oh serieus dat wist ik niet.
    Maar ehm heb je nou al met Cam gereageerd of niet? Sorry ik ben ongeduldig.


    allang :P ik post hem alweer voor de derde keer goed?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Campbell Saunders

    Als mijn hart nog harder kon bonzen dan zou hij uit mijn lichaam gaan. Mijn vader- hier? Ik had al tijden niks meer van hem gehoord en eerlijk gezegd miste ik hem. Ik miste iemand die er voor mij was- een rol die Scorpius niet kon vervullen.
    Ik voelde Scorpius mijn hand stevig vast pakken waar ik van schrok.
    ‘Je kan niet naar hem toe- hij zal woedend zijn.’ ik beet op mijn lip. Waarschijnlijk wel- maar ik was onredelijk tegen hem geweest. Buiten proporties. ‘En als je gaat laat ik je niet alleen met hem. Ik blijf bij je.’ Het verbaasde me dat Scorpius zo mijn gedachtes kon raden. Maar zou mijn vader niet júist bozer worden als Scorpius er bij was? Waarom was hij überhaupt met het schoolhoofd aan het praten?
    ‘Niet te geloven dat je hem hebt vergeven en je je dan ook nog zo rond laat bazen. En Malfoy, je kan niet mee. Je moet zo naar de les.’ Ik durfde niet op te kijken. Normaal deed Rose nooit zo naar Scorpius en aan de grip die Scorpius op mij had kon ik merken dat hij ook boos werd. Ik durfde niks te zeggen wat ik normaal wel zou doen.
    ‘Wat maakt die verdomde les mij uit! Je hebt geen idee waar het over gaat! Ik laat Campbell niet alleen als hij naar die man gaat, oké?’ Voordat deze ruzie uit de hand ging lopen keek ik nog angstvallig naar Robert en Rose. Robert leek neutraal maar Rose leek woedend. Snel richtte ik me op Scorpius en fluisterde zachtjes omdat ik bang was dat Rose en Robert wat mee zouden krijgen. Voornamelijk omdat ik wist dat Robert meer wist over mij vader en mijzelf dan Rose. Robert wist dat ik soms stemmen in mijn hoofd hoorde en waar het over ging. Toen ik bij hem ging logeren was ik in trance geraakt- iets wat vreselijk was aangezien hij daardoor iets wist wat ik niet wilde.
    ‘Scorp. Je weet net zoals ik dat ik het verpest heb bij hem; misschien is dit de enige kans om te zorgen dat hij nog van mij houd. Ik kan deze kans niet voor bij laten schieten, Scorpius.’

    3de keer xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    ‘Scorp. Je weet net zoals ik dat ik het verpest heb bij hem; misschien is dit de enige kans om te zorgen dat hij nog van mij houd. Ik kan deze kans niet voor bij laten schieten, Scorpius.’ Er rolt een traan langs mijn wang naar beneden, die ik snel wegveeg, hopend dat Rose die niet gezien heeft.
    'Ik.. Ik kan er gewoon niet aan denken. Hoe kan ik jou met hem alleenlaten als ik weet wat hij doet? En sowieso, hij heeft mijn ouders vermoord. Ik laat hem daar niet zomaar mee wegkomen,' fluister ik, mijn stem iets te boos.
    'Hey Malfoy, kom je nou mee naar de Grote Zaal of moet ik er iemand bij roepen?' vraagt Rose chagrijnig. Ik kijk naar Campbell en druk mijn lippen op de zijne, waardoor het voor een moment goed is, maar zo snel als ik mijn lippen van de zijne haal is het weer verdwenen.
    'Ik hou van je, denk daaraan,' zeg ik en ik loop met Rose mee. Toch kan ik alleen maar aan Campbell denken als ik plaatsneem naast Zino aan de Zwadderich tafel. Zino ziet mijn blik.
    'Hey, wat is er? Heeft het te maken met-' 'Ja, natuurlijk heeft het met hem te maken, wat anders,' zeg ik chagrijnig. Zino kijkt verbaasd en eet verder.
    'Als je erover wilt praten dan-' 'Ik wil er niet over praten want het is zijn schuld niet. Eigenlijk is het jou schuld.' Ik weet niet waar dat vandaan komt maar ik ben boos op Zino. Ik sta op en ga naast Teamin zitten.


    Spoiler alert: you will save yourself