• Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    Nieuwe lijst!:

    1 ×Rider ~ 2
    3 ×Insouciant ~ Mee bezig
    4 ×Tylan ~ Beginnen
    5 ×Karabatic ~ Beginnen
    6 ×Avarosa
    7 ×Flowering
    8 ×Squib
    9 ×Maleficia
    10 ×HelenaRavenclaw
    11 ×Calendis
    12 ×Dae
    13 ×DreamerN
    14 ×DreamerN




    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond

    79. Anaklysmos2.
    80. Lance
    81. WriterIV
    82. Scandal
    83. Patibel
    84. Indis
    85. Indis
    86. Stegers
    87. Leora
    88. Lovelost Lovelost
    89. Geleninja
    90. Ryderlynn
    91. Diaval
    92. Vamos
    93. DreamerN
    94.TheHorcrux
    95. BiebsAngel
    96. SlellarxLove
    97. Tigresse
    98. Redrosex
    99. Diaval
    100. Graecus
    101. Aestivate
    102. Arqueiro
    103. JamesPotterJamesPotter
    104. DreamerN
    105. Okunoshima
    106. Boomclap
    107. Wallace
    108. Newt_Runner
    109. TheHorcrux
    110. Ziggler
    111. Tsuchiya
    112. Rudolph
    113. Donar
    114. Assassin
    115. Beetleblade
    116. Raisei
    117. Rider
    118. Isimat
    119. Insouciant
    120.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 21:56 ]


    Credendo Vides

    hoi,
    ik wil graag mijn tweede aanvraag (staat nu op nr 8) intrekken, dus je kan me van het lijstje afhalen.

    Lukt het met de cover of heb je nog vragen?

    * Titel: Nepenthe
    * Korte Samenvatting: Omdat ik nog niet te veel wil vertellen plaats ik gewoon het proloog neer en het beginstukje.


    •*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸•*´¨`*•

    Everytime that I smile it is fake, because I don't want that people see me how I really am. And it works, nobody sees how devastated I am. The whole world things I'm happy and blissful, but that's not the truth, it's only a mask that I'm wearing. The truth is that I have the feeling that I'm gonna explode, that my scars just keep bleeding and my heart will stop beating.

    Nobody understands me except that one person, he is always there for me, and support me in every decision that I make. I know him since I was a little kid, when I was innocent and had no worries. But everything changed, so our friendship did. In the beginning we had ups and downs, a lot of fights, quarrels and disagreements but now we're best friends. Now I can't imagine how my life would be without him. Because he is my Nepenthe.

    ~Cole Matthew Reeve.


    •*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸•*´¨`*•


    My life wasn't always easy, but if I look back to the future I'm happy that these things happened. They made me how I'm now, they made me stronger. For some people is the quote "What doesn't kill you makes you stronger." bullshit, but for me it's the truth. Because due to the dark period in my life, I have met Cole, somebody who's hurt, desperate and devastated. But I'm here for him. I have the feeling that if I'm with him he will be a lot stronger.

    I just hope that I'm not going to be on the same road like I used to be. Everybody says that I better leave Cole alone. Because they are afraid that he makes me sad, that he makes me think about all the things that have made me desperate. But I can't leave him alone, without him I'm nothing, without him I'm just another
    helpless kid that hopes for a better future. Cole helps me without knowing it, he gives me hope and that's why he's my Nepenthe.

    ~Shawn Thomas Parker.

    •*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸•*´¨`*•

    Terwijl de regendruppels op een specifiek ritme tegen het raam aantikten, zag ik in de verte Shawn lopen. Hij zag er verwaarloosd uit, niet zoals anders. Toen hij naderde liet ik vlug het gordijn weer los en keek de andere kant op, zodat Shawn niet zou merken dat ik nog interesse in hem had, zodat hij dacht dat ik hem vergeten had. Maar dat was maar schijn, want ik ging kapot aan het feit dat we geen contact meer hebben. Voorzichtig liet ik mijn vinger weer langs het gordijn glijden en bracht het een beetje opzij. Op dat moment kon ik niet geloven wat ik zag, Shawn lag op de weg, waarschijnlijk wachtend op een auto die hem van zijn leven zou beroven. Zonder maar een seconde te aarzelen rende ik naar beneden. "Cole, wat is er?" vroeg mijn moeder bezorgd. Ik besloot toen maar om haar te negeren en snelde naar buiten. In de verte zag ik een auto, die in volle snelheid onze richting opkwam. "Shawn, sta op!" schreeuwde ik luidkeels. Maar hij bleef liggen, zonder een woord te zeggen. De auto was inmiddels al dicht in de buurt, het was alsof ik aan de grond genageld was. Na een paar seconden rende ik naar hem toe en probeerde hem naar de overkant te brengen. Maar tevergeefs, hij duwde me weg waardoor ik naast hem belandde. Vlug keek ik achter me om te kijken waar de auto was, maar de lichten verblindden mijn ogen.

    En daarna werd alles zwart voor mijn ogen.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Van de twee hoofdpersonages gespeeld door Dylan O'brien & Tyler Posey.
    * Sfeer die het weer moet geven: Depressief, maar toch met een sprankje hoop/licht als je snapt wat ik bedoel.
    * Horizontaal of verticaal ? Verticaal
    * Eventuele Exta's: op de achtergrond zoiets dat ik bij sfeer heb genoteerd.

    Bedankt om voorhand ^^
    Ps: Sorry voor de veel te lange post.


    "Music expresses everything I can't say in words."

    StellarxLove schreef:
    hoi,
    ik wil graag mijn tweede aanvraag (staat nu op nr 8) intrekken, dus je kan me van het lijstje afhalen.

    Lukt het met de cover of heb je nog vragen?


    Ugh, was ik bijna klaar vond mijn laptop het leuk om wegens updates zich zomaar opnieuw op te starten >.<


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Ugh, was ik bijna klaar vond mijn laptop het leuk om wegens updates zich zomaar opnieuw op te starten >.<


    Hé balen, heb ik ook een keer gehad met een hoofdstuk van meer dan 1500 woorden. Poef, alles weg :(

    * Titel: Cardhras
    * Korte Samenvatting: Het is een SA, dus je kan m hier lezen
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    Plaatje 1, als nummer 1 niet scherp genoeg is o.i.d, vervanging 1
    Plaatje 2
    * Sfeer die het weer moet geven: Vrij duister
    * Horizontaal of verticaal? Wat je het beste uitkomt
    * Eventuele Exta's: Het tweede plaatje zou ik graag met de onderkant van het eerste plaatje "geblend" hebben.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 21:25 ]


    Stenenlikker

    Ik trek mijn aanvraag in en mag dus van de wachtlijst.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2014 - 19:31 ]


    Physics is awesome

    Ben ik weer :]

    Titel
    Cyber Soulmates
    Korte Samenvatting
    Het gaat over een meisje die uit pure verveling op 'Omegle.com' gaat en daar vind ze een jongen waarmee ze een enorm gezellig gesprek mee heeft en dan wisselen ze skype gegevens uit en na een lange tijd raken ze verliefd op elkaar maar ze wonen heel ver van elkaar af.
    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt




    En dan een andere foto als achtergrond maar ik zou niet weten wat..

    Sfeer die het weer moet geven
    Romantisch
    Horizontaal of verticaal ?
    Maakt niet uit :]
    Eventuele Exta's

    [ bericht aangepast op 21 juli 2014 - 15:52 ]


    Little do you know

    StellarxLove schreef:
    Hoi, ik wil ook graag een aanvraag doen:
    Titel: De Portugese Droom | Cristiano Ronaldo
    Samenvatting: Het gaat over Ophelia "Lia" Rosemary de Beaumont (Shailene Woodley) die gaat werken als au- pair en personal assistent voor Cristiano Ronaldo, en langzaam maar zeker worden ze verliefd op elkaar. Ophelia probeert het nog tegen te houden, maar daar is het al te laat voor. Ze heeft een goede band met zijn zoontje en de rest van het team. (dat was het wel zo'n beetje) het speelt zich af rond het WK 2014
    Plaatjes: Van Shailene Woodley en Cristiano Ronaldo (maakt voor de rest niet echt uit.) Misschien van zijn zoontje ofzo)
    Sfeer die het moet weergeven : Zomers, een beetje flirtig maar toch vriendschappelijk. (Als het iets anders is maakt dat me niet uit hoor, ik ben blij met weinig xD)
    Het liefst horizontaal, maar verticaal is ook niet erg.
    Extra's kan ik nu niet bedenken, maar als ik nabranders heb stuur ik wel een PB


    Hierbij je cover, voordat mijn laptop het leuk leek om opnieuw op te starten had ik hem dus bijna af, maar ik wist de stappen zo even niet meer, dus hij is iets anders geworden dan dat ik hem eerst had x)
    Ben benieuwd wat je ervan vind.



    Zonder tekst : (Ook met iets minder kleur)


    Credendo Vides

    * Titel : The Black Wolfs
    * Korte Samenvatting : The Black Wolfs. Vijf jongens, of beter gezegd ontvoerders. Al jaren zijn de 20-jarige jongens bezig met hun plannetjes om heel veel geld te verdienen. Ze ontvoeren onschuldige mensen en leven een week met hun. Dan moeten de slachtoffers als slaaf werken. De jongens bekijken hun en weten al snel waar ze goed in zijn. Dan schatten ze hun waarde en verkopen ze hen. Maar wat nu als er liefde ontstaat? Lucy Freet een 17-jarig meisje wordt verliefd op één van de jongens.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Het meisje moet erin maar als de foto van One Direction niet past mag je er een andere kiezen :)



    * Sfeer die het weer moet geven : Maakt niet uit, wat jou inspiratie zegt !
    * Horizontaal of verticaal ? :Verticaal, maar het hoeft niet als dat niet gaat
    * Eventuele Exta's : The Black Wolfs, zijn One Direction dus als je nog foto's zoekt kan je er van One Direction zoeken :P


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hierbij je cover, voordat mijn laptop het leuk leek om opnieuw op te starten had ik hem dus bijna af, maar ik wist de stappen zo even niet meer, dus hij is iets anders geworden dan dat ik hem eerst had x)
    Ben benieuwd wat je ervan vind.



    Zonder tekst : (Ook met iets minder kleur)




    Thanks, ik vind hem heel mooi geworden! :)

    Tigresse schreef:
    Ik vraag niet snel om een cover, maar ik vind het toch belangrijk dat mijn story er netjes uit gaat zien. Ik wil er ook even bij vermelden dat het geen haast heeft. c:

    • Titel: Dodendans.
    • Korte Samenvatting: Ella is een jonge ballerina die een geweldige kans krijgt aangeboden. Haar dansschool heeft haar uitgekozen om deel te nemen aan een dansvoorstelling waar internationale scouts aanwezig zullen zijn. Ella droomt al sinds haar kindertijd ervan om een beroemde danseres te worden en neemt deze kans dan ook met beide handen aan, maar de prestatiedruk en de concurrentie vallen niet in goede aarde. De trainingen zijn zwaar, de andere dansers boren haar de grond in en Ella wordt verschrikkelijk onzeker.
    Er is echter één persoon die haar van de ondergang probeert te redden, en dat is Jonah. Jonah probeert tot haar door te dringen en haar in te laten zien dat ze een geweldige ballerina is, maar is hij niet te laat? [Ik ben niet de beste in het schrijven van samenvattingen, mijn excuses. c;]
    • Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Ik wil deze foto's er niet in, maar ik wil je wel een impressie geven van de hoofdpersonages:
    Faceclaim Evangeline. -> Ik heb geen idee hoe zij heet.
    Voorlopige faceclaim Jonah. -> Zijn naam is Julian Schratter.
    Op dit moment heb ik geen foto's, maar ik zou graag een blonde ballerina in de foto terugzien, als dit mogelijk is. Een foto van een donkerharige jongen zou er eventueel ook nog bij mogen.
    EDIT: Misschien zou je iets met deze foto kunnen doen. Het meisje is weliswaar niet blond, maar enfin.
    • Sfeer die het weer moet geven: Een sierlijke, lichte sfeer. Ik zou graag lichte tinten in de cover willen terugzien, zoals pastelkleuren en dergelijken.
    • Horizontaal of verticaal: Verticaal.
    • Eventuele extra's: De ballerina mag niet vrolijk kijken op de cover. Ik heb mijn inspiratie uit Black Swan, de muziek van Titanic en meisjes met bloemenkransen in hun haren gehaald. [Ik weet niet of dit veel toevoegt, maar misschien kun je er zelf wat mee.]

    Het spijt me echt dat ik geen foto's heb, maar ik vind het heel lastig om aan te geven wat ik precies in mijn cover wil terugzien. Ik laat het werk graag aan een expert over. c:


    Hier je cover, ben alleen niet echt tevreden over de titel, er was wel ruimte waar ik hem wou plaatsen maar dan zou die waarschijnlijk te klein worden...
    Ik hoor graag wat je ervan vind, vind je het niets, dan zal ik een nieuwe poging wagen.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hier je cover, ben alleen niet echt tevreden over de titel, er was wel ruimte waar ik hem wou plaatsen maar dan zou die waarschijnlijk te klein worden...
    Ik hoor graag wat je ervan vind, vind je het niets, dan zal ik een nieuwe poging wagen.



    Ik vind de cover heel mooi, maar ik vind de blonde danseres eigenlijk een beetje... niet passend? De titel vind ik juist wel leuk. ^^
    Het meisje mag ook gewoon, een foto, zijn. Ze hoeft niet heel nodig eruit te zien als een echte ballerina, aangezien de foto's aan de voet van de cover al aangeven dat het iets met ballet te maken heeft. Ik wil zelf ook wel een foto zoeken, als je dat handiger vind.

    Edit: Misschien deze foto?

    [ bericht aangepast op 20 juli 2014 - 20:02 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    (...)

    Ik vind de cover heel mooi, maar ik vind de blonde danseres eigenlijk een beetje... niet passend? De titel vind ik juist wel leuk. ^^
    Het meisje mag ook gewoon, een foto, zijn. Ze hoeft niet heel nodig eruit te zien als een echte ballerina, aangezien de foto's aan de voet van de cover al aangeven dat het iets met ballet te maken heeft. Ik wil zelf ook wel een foto zoeken, als je dat handiger vind.

    Edit: Misschien deze foto?


    Oké, ik heb het geprobeerd met de andere foto, ben benieuwd wat je ervan vind, het is in ieder geval wel wat kleurrijker geworden (':


    Credendo Vides

    ^ Die vind ik leuk. Ik ga die gebruiken, dankjewel! (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Lol, ik ging dat hele forum doorspitten opzoek naar jouw coverstory(want ik vind dat je echt hele mooie dingen maakt), maar hij stond gewoon op de eerste pagina en ik keek erover heen ;')

    * Titel
    Friendzoned met daar onder in het klein: James Potter en Sirius Black
    * Korte Samenvatting

    Sirius weet het zeker. Hij houdt niet van meisjes, maar van jongens. Om preciezer te zijn: hij is stapelgek op zijn beste vriend James, maar die heeft alleen maar oog voor een meisje die hij toch nooit gaat krijgen. Sirius heeft geen kans, vindt hij zelf. Toch worden zijn kansen groter als hij van huis wegloopt en naar de Potters gaat. Die vangen hem zo goed mogelijk op. Lukt het Sirius om voor ze weer naar Hogwarts gaan James' hart te veroveren? Moet hij Remus om hulp vragen? En als ze weer naar Hogwarts gaan, hoe kan hij James bij Lily vandaan houden? Waarom ziet James hem niet staan?

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt Ik wil een plaatje van Ben Barnes(Uit de film Dorian Gray), die Sirius moet voorstellen en een plaatje van Aaron Johnson(Uit de film Nowhere boy) die James moet voorstellen. Eventueel mag het ook een gif zijn.
    * Sfeer die het weer moet geven Hoe moet ik het omschrijven...? Ik snap het niet echt xd
    * Horizontaal of verticaal ? Dat maakt niet uit
    * Eventuele Exta's

    [ bericht aangepast op 9 aug 2014 - 17:46 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!