• Aanvragen kan gewoon.
    Wil je een cover aanvragen, laat dan alsjeblieft wat informatie achter, zoals;
    * Titel
    * Korte Samenvatting
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt
    * Sfeer die het weer moet geven
    * Horizontaal of verticaal ? ×Het liefst maak ik verticale covers (; Daar ben ik ook beter in vind ik zelf.×
    * Eventuele Exta's


    Voorbeelden




    Aanvragen ~ Het kan nogal verschillen wanneer je hem krijgt, de ene keer heb ik genoeg tijd en inspiratie om ze te maken en een andere keer heb ik dat niet, dus het kan soms wel langer dan een week duren, ligt er ook aan op welke plek je in het lijstje staat.

    Nieuwe lijst!:

    1 ×Rider ~ 2
    3 ×Insouciant ~ Mee bezig
    4 ×Tylan ~ Beginnen
    5 ×Karabatic ~ Beginnen
    6 ×Avarosa
    7 ×Flowering
    8 ×Squib
    9 ×Maleficia
    10 ×HelenaRavenclaw
    11 ×Calendis
    12 ×Dae
    13 ×DreamerN
    14 ×DreamerN




    Aanvragen kan gewoon ~ Reminder

    Afgerond

    79. Anaklysmos2.
    80. Lance
    81. WriterIV
    82. Scandal
    83. Patibel
    84. Indis
    85. Indis
    86. Stegers
    87. Leora
    88. Lovelost Lovelost
    89. Geleninja
    90. Ryderlynn
    91. Diaval
    92. Vamos
    93. DreamerN
    94.TheHorcrux
    95. BiebsAngel
    96. SlellarxLove
    97. Tigresse
    98. Redrosex
    99. Diaval
    100. Graecus
    101. Aestivate
    102. Arqueiro
    103. JamesPotterJamesPotter
    104. DreamerN
    105. Okunoshima
    106. Boomclap
    107. Wallace
    108. Newt_Runner
    109. TheHorcrux
    110. Ziggler
    111. Tsuchiya
    112. Rudolph
    113. Donar
    114. Assassin
    115. Beetleblade
    116. Raisei
    117. Rider
    118. Isimat
    119. Insouciant
    120.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 21:56 ]


    Credendo Vides

    Ik heb een vraagje,
    als je een GIF in een afbeelding zet, moet je dan die lagen van de GIF samenvoegen of moet je die gewoon zo laten?
    Ik ben aan het expirimenteren met Gimp maar ik snap het niet zo met de GIF's haha cx


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    Ik heb een vraagje,
    als je een GIF in een afbeelding zet, moet je dan die lagen van de GIF samenvoegen of moet je die gewoon zo laten?
    Ik ben aan het expirimenteren met Gimp maar ik snap het niet zo met de GIF's haha cx


    Elke gif heeft lagen, zie het gewoon als een aantal foto's die je over elkaar af wilt laten spelen.
    Dus elke laag van de GIF heeft diens eigen laag.
    Bijv. je hebt de cover opgedeeld in twee gedeeltes; de bovenkant met gewoon het 'plaatje' en de onderkant met de GIF.
    Dan moet je het plaatje ook net zo vaak kopiëren als het aantal lagen GIF en die dan steeds samenvoegen per twee, zodat ze ook vast komen te zitten op de GIF laag.

    Als je de GIF af wilt spelen ga dan naar Filters > Animatie > afspelen.

    Dit is even een snelle uitleg, misschien dat ik binnenkort nog een echt stappenplan uit weet te werken, ben namelijk best slecht in korte uitleggen x)


    Credendo Vides

    Oke, dankje :]
    Nu snap ik het denk ik ;D


    Little do you know

    JamesPotter -> ExpectoPatronum


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het spijt me dat ik nog niet verder ben gegaan met de aanvragen, maar ik heb alles de laatste tijd een beetje stilgezet...
    Ten eerste omdat ik op dit moment last heb van een gehoorgang ontsteking in mijn oor en ik dan alleen redelijk kan functioneren als de pijnstillers goed aangeslagen zijn.
    Ten tweede omdat ik me ook redelijk fixeer op mijn NaNoWriMo verhaal, plus mijn theorie examen voor mijn rijbewijs.
    Ik zal proberen om de komende dagen weer verder te kunnen, maar ik wou jullie even op de hoogte stellen waarom het allemaal even zo lang duurt.


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Het spijt me dat ik nog niet verder ben gegaan met de aanvragen, maar ik heb alles de laatste tijd een beetje stilgezet...
    Ten eerste omdat ik op dit moment last heb van een gehoorgang ontsteking in mijn oor en ik dan alleen redelijk kan functioneren als de pijnstillers goed aangeslagen zijn.
    Ten tweede omdat ik me ook redelijk fixeer op mijn NaNoWriMo verhaal, plus mijn theorie examen voor mijn rijbewijs.
    Ik zal proberen om de komende dagen weer verder te kunnen, maar ik wou jullie even op de hoogte stellen waarom het allemaal even zo lang duurt.


    Oh, hopelijk voel je je snel weer beter :(
    oorpijn is echt een verschrikkelijk soort pijn om te hebben.
    En voor de rest: het is vakantie voor iedereen! Dus je doet gewoon verder wanneer je er eens zin in hebt^^


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Redrosex schreef:
    Ik wil een aanvraag doen (:

    Titel: The day before tomorrow ||Divergent,
    Korte Samenvatting: Futuristisch New York, een bovennatuurlijke kracht lijkt in de stad te zijn neergedaald. Niemand weet wat ze moeten doen, zouden de facties stand kunnen houden? En wat als er duidelijk wordt dat alles om een persoon draait...?
    Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Zie hieronder.
    Sfeer die het weer moet geven: Engig.
    Horizontaal of verticaal: Verticaal.
    Eventuele extra's: De titel graag in de cover. En alvast bedankt (:


    Hier de cover, ben benieuwd wat jullie ervan vinden (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    Hier de cover, ben benieuwd wat jullie ervan vinden (:



    Ik vind hem heel mooi, maar kan je dat Divergent misschien in het zelfde lettertype doen als de titel en dan wit? Dat lijkt mij mooier.


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    Promisess schreef:
    (...)

    Ik vind hem heel mooi, maar kan je dat Divergent misschien in het zelfde lettertype doen als de titel en dan wit? Dat lijkt mij mooier.

    Dat had ik eerst ook in gedachten, maar vond dat zelf minder mooi.. x)
    Dit geeft wel weer het divergent gevoel doordat het, het echte 'logo' is.

    En ik wacht ook altijd antwoord van de persoon die hem heeft aangevraagd af (;

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 19:34 ]


    Credendo Vides

    Haal mij maar uit de lijst, ik heb de story stop gezet aangezien ik totaaaal geen inspiratie heb xd


    Little do you know

    Oké, de titel staat erop... Al ben ik er niet echt tevreden over, titels plaatsen is niet mijn beste kwaliteit x) Dus hoor graag wat jij ervan vind (:


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)
    Dat had ik eerst ook in gedachten, maar vond dat zelf minder mooi.. x)
    Dit geeft wel weer het divergent gevoel doordat het, het echte 'logo' is.

    En ik wacht ook altijd antwoord van de persoon die hem heeft aangevraagd af (;


    Ja dat is wel waar

    Die is nu op vakantie voor twee weken zonder wifi :(


    "Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."

    DreamerN schreef:
    Oké, de titel staat erop... Al ben ik er niet echt tevreden over, titels plaatsen is niet mijn beste kwaliteit x) Dus hoor graag wat jij ervan vind (:




    Het is goed zo hoor, bedankt voor de moeite!


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Graecus schreef:
    Titel: Underneath the sky
    Beschrijving: Heb ik niet.
    Username erbij: Nee.
    Afbeeldingen:
    deze
    deze of deze
    deze of deze
    deze of deze
    Een beschrijving van de sfeer die de cover moet overbrengen;
    Rustig en avontuurlijk
    Horizontaal of verticaal;
    Maakt niks uit.

    Ik heb hem ook ergens anders aangevraagd.


    Hier je cover, ben benieuwd wat je ervan vind, als het te druk is of zo moet je het zeggen (;


    Credendo Vides

    aestivate schreef:
    * Titel: Nepenthe
    * Korte Samenvatting: Omdat ik nog niet te veel wil vertellen plaats ik gewoon het proloog neer en het beginstukje.


    •*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸•*´¨`*•

    Everytime that I smile it is fake, because I don't want that people see me how I really am. And it works, nobody sees how devastated I am. The whole world things I'm happy and blissful, but that's not the truth, it's only a mask that I'm wearing. The truth is that I have the feeling that I'm gonna explode, that my scars just keep bleeding and my heart will stop beating.

    Nobody understands me except that one person, he is always there for me, and support me in every decision that I make. I know him since I was a little kid, when I was innocent and had no worries. But everything changed, so our friendship did. In the beginning we had ups and downs, a lot of fights, quarrels and disagreements but now we're best friends. Now I can't imagine how my life would be without him. Because he is my Nepenthe.

    ~Cole Matthew Reeve.


    •*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸•*´¨`*•


    My life wasn't always easy, but if I look back to the future I'm happy that these things happened. They made me how I'm now, they made me stronger. For some people is the quote "What doesn't kill you makes you stronger." bullshit, but for me it's the truth. Because due to the dark period in my life, I have met Cole, somebody who's hurt, desperate and devastated. But I'm here for him. I have the feeling that if I'm with him he will be a lot stronger.

    I just hope that I'm not going to be on the same road like I used to be. Everybody says that I better leave Cole alone. Because they are afraid that he makes me sad, that he makes me think about all the things that have made me desperate. But I can't leave him alone, without him I'm nothing, without him I'm just another
    helpless kid that hopes for a better future. Cole helps me without knowing it, he gives me hope and that's why he's my Nepenthe.

    ~Shawn Thomas Parker.

    •*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸•*´¨`*•

    Terwijl de regendruppels op een specifiek ritme tegen het raam aantikten, zag ik in de verte Shawn lopen. Hij zag er verwaarloosd uit, niet zoals anders. Toen hij naderde liet ik vlug het gordijn weer los en keek de andere kant op, zodat Shawn niet zou merken dat ik nog interesse in hem had, zodat hij dacht dat ik hem vergeten had. Maar dat was maar schijn, want ik ging kapot aan het feit dat we geen contact meer hebben. Voorzichtig liet ik mijn vinger weer langs het gordijn glijden en bracht het een beetje opzij. Op dat moment kon ik niet geloven wat ik zag, Shawn lag op de weg, waarschijnlijk wachtend op een auto die hem van zijn leven zou beroven. Zonder maar een seconde te aarzelen rende ik naar beneden. "Cole, wat is er?" vroeg mijn moeder bezorgd. Ik besloot toen maar om haar te negeren en snelde naar buiten. In de verte zag ik een auto, die in volle snelheid onze richting opkwam. "Shawn, sta op!" schreeuwde ik luidkeels. Maar hij bleef liggen, zonder een woord te zeggen. De auto was inmiddels al dicht in de buurt, het was alsof ik aan de grond genageld was. Na een paar seconden rende ik naar hem toe en probeerde hem naar de overkant te brengen. Maar tevergeefs, hij duwde me weg waardoor ik naast hem belandde. Vlug keek ik achter me om te kijken waar de auto was, maar de lichten verblindden mijn ogen.

    En daarna werd alles zwart voor mijn ogen.

    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Van de twee hoofdpersonages gespeeld door Dylan O'brien & Tyler Posey.
    * Sfeer die het weer moet geven: Depressief, maar toch met een sprankje hoop/licht als je snapt wat ik bedoel.
    * Horizontaal of verticaal ? Verticaal
    * Eventuele Exta's: op de achtergrond zoiets dat ik bij sfeer heb genoteerd.

    Bedankt om voorhand ^^
    Ps: Sorry voor de veel te lange post.


    Het was een uitdaging om iets voor elkaar te krijgen, maar ik heb een poging gedaan en ik ben benieuwd wat je ervan vind, als je het niets vind probeer ik het gewoon nog een keer (;


    Credendo Vides