• 4995 -- In de loop van de jaren is het Azmar Koninkrijk drastisch veranderd, de velen oorlogen hebben hun tol geëist en immens veel mensen zijn zich gaan afvragen of magie daadwerkelijk positief is. Hierdoor is de opkomst van de Rueri begonnen, ze zijn al voor jaren in het geheim kracht aan het winnen over het Koninkrijk.
    Hoewel er nog enkele plaatsen zijn waar magie wordt geaccepteerd, hebben de meeste van de menselijke burgers - na de talloze oorlogen, draken aanvallen, invasies, en meer - de Rueri aanvaard. Ze zien immers in wat magie met de wereld heeft gedaan. Aelley is één van de weinige plaatsen in Azmar waar het nog daadwerkelijk welkom is, alleen is het tot de nok toe gevuld met wezens die onderdak proberen te vinden. Het is niet zeker dat ze daar veilig zijn, gezien zelfs daar regelmatig enkele leden van de Rueri opduiken om hun afkeer tegen magie gebruikers als zowel wezens te laten bemerken. Wanneer ze hen ontdekken, zullen ze meegenomen en opgesloten worden om meer kracht te verkrijgen over de landen.
    Echter, niet iedereen vertrouwt de Rueri. Zelfs sommige binnen hun eigen klasse.



    Dit is het officiële praattopic.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja, ik had nog gevraagd of de Rueri allemaal op dezelfde plek wonen, of dat ze gewoon apart van elkaar wonen :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iets wat me net te binnen schiet, Arabella werkt in een kleine praktijk. Maar ik dacht dat ik ergens las dat de Rueri geen andere baan hebben, klopt dit? Want ik denk niet echt dat Ara anders veel te doen heeft?
    Anders zou ik haar gewoon een voorstander van de Rueri kunnen maken, als dat dan beter is?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Kairos schreef:
    Ja, ik had nog gevraagd of de Rueri allemaal op dezelfde plek wonen, of dat ze gewoon apart van elkaar wonen :')

    Dat mag je zelf weten, ze hebben in elk geval een hoofdkwartier waar ze kunnen verblijven -- mochten ze dit willen. Bovendien zijn er natuurlijk wel bewakers nodig die op de magische wezens letten die al gevangen zitten daar. De Rueri moeten ten alle tijden - zelfs op hun nachtkledij zit het logo - de "werkkleding" dragen. Ze hebben eveneens wapens die de magie kunnen blokkeren, als het op vechten aankomt.

    Iphigenia schreef:
    Iets wat me net te binnen schiet, Arabella werkt in een kleine praktijk. Maar ik dacht dat ik ergens las dat de Rueri geen andere baan hebben, klopt dit? Want ik denk niet echt dat Ara anders veel te doen heeft?
    Anders zou ik haar gewoon een voorstander van de Rueri kunnen maken, als dat dan beter is?

    Dit mag wel, je hoeft niet per se een extra baan te hebben - want ze halen het geld sowieso ergens vandaan, of dit op een goede ofwel slechte wijze moet. Maar verplegers zijn altijd wel handig, want ook hun kunnen gewond raken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hmm, wat als een Rueri kleding draagt waar niet het logo op zit?
    Want het lijkt me dat het voor een Rueri bijvoorbeeld makkelijker is om "undercover" contact te leggen met een magisch wezen als ze niet constant zo'n logo moeten dragen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Hmm, wat als een Rueri kleding draagt waar niet het logo op zit?
    Want het lijkt me dat het voor een Rueri bijvoorbeeld makkelijker is om "undercover" contact te leggen met een magisch wezen als ze niet constant zo'n logo moeten dragen.

    Dan is dat dus een missie die ze van tevoren hebben gepland, en is het mogelijk. Ik bedoel dan ook dat ze, buiten dit soort missies om, kleding met dit logo aanhebben. Easy as that.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh, okay, jammer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Kairos schreef:
    Oh, okay, jammer.

    Hoezo jammer? Ik zeg toch net dat het kan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Hoezo jammer? Ik zeg toch net dat het kan.


    Yes, maar alleen als die missie van te voren gepland is toch?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    He, had je al een logo voor de Rueri? Want ik heb anders wel een ideetje voor je, maar ik weet niet of je daar wel op zit te wachten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Kairos schreef:
    (...)
    Yes, maar alleen als die missie van te voren gepland is toch?

    Dan kan het toch gewoon. Daarbij, als jouw personage naar iemand "hoger" gaat en daar toestemming voor geeft, lijkt het me geen probleem.

    @ Bastille: Juist heel graag, ik had eerder ook al voor ideeën gevraagd maar geen kip reageerde. Fijn dat je me wil helpen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb hier echt ongelofelijk zin in!


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Is het goed als Henry een hoge rang heeft in de Rueri? Zoiets vlak onder de leider of zo? :'D


    help

    Hiraeth schreef:
    (...)
    Dan kan het toch gewoon. Daarbij, als jouw personage naar iemand "hoger" gaat en daar toestemming voor geeft, lijkt het me geen probleem.

    @ Bastille: Juist heel graag, ik had eerder ook al voor ideeën gevraagd maar geen kip reageerde. Fijn dat je me wil helpen.


    Haha geen probleem hoor, ik zie het vaak wel als een uitdaging (: Ken je het verhaal van Icarus? Je zou dat als een legende in de rpg kunnen gooien, maar dan iets aangepast. Dat hij bijvoorbeeld hulp kreeg van een magisch wezen om te vliegen of dat hij wilde vliegen om zich meer in te kunnen laten met andere magische wezens o.i.d. Dan zou het logo van de Rueri een gevleugeld persoon kunnen zijn dat valt, een vleugel of veren (die loslieten waardoor hij viel). Misschien een beetje ver gezocht, maar het is beter dan een 'fancy' R waar ik eerst aan dacht.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    BastiIIe schreef:
    (...)

    Haha geen probleem hoor, ik zie het vaak wel als een uitdaging (: Ken je het verhaal van Icarus? Je zou dat als een legende in de rpg kunnen gooien, maar dan iets aangepast. Dat hij bijvoorbeeld hulp kreeg van een magisch wezen om te vliegen of dat hij wilde vliegen om zich meer in te kunnen laten met andere magische wezens o.i.d. Dan zou het logo van de Rueri een gevleugeld persoon kunnen zijn dat valt, een vleugel of veren (die loslieten waardoor hij viel). Misschien een beetje ver gezocht, maar het is beter dan een 'fancy' R waar ik eerst aan dacht.


    Dat lijkt me wel cool, eerlijk gezegd. :3


    help

    Henry is voor het grootste deel af, denk ik. Ik heb nog relaties nodig. :')


    help