• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••


    Dat kleine mannetje in die reclame is zo ontzettend schattig.


    Doe maar zo.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ugh, laat ik hopen dat ik morgen niet weer in een dip kom, omdat ik vandaag, net zoals de vorige keer, een excursie had waarbij iemand mee was, die zekere gevoelens bij mij losmaakt... Soms haat ik dat soort gevoelens echt, gewoon omdat ik niet weet hoe ik ermee om moet gaan.


    Stenenlikker

    Je zegt dat iedereen gelijk staat, maar ik krijg steeds meer het gevoel dat ik helemaal onderaan bungel.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 16:19 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat een verschrikkelijke nacht.


    Eindelijk weer tijd voor mijn serie. :3


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Loop ik bij de bushalte vindt ene of andere jongen het nodig om vanuit zijn auto 'Hey dushi .' te roepen. Hou je bek, ik ben je dushi niet en ik heb een hekel aan het woord dushi.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Godverdomme, ik haat het hier, ik haat het dat je opgesloten bent en niet naar buiten kunt, ik haat het dat bijna iedereen hier is voor agressiestoornissen en ik niet, ik wil hier zo graag weg, maar tegelijk kan ik niet thuis blijven zonder in een vreselijke ruzie te zitten. En toch staat op de tweede juli in de agenda van mijn gsm "vrijlating" geschreven.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Kuthooikoorts. Ik kan nauwelijks ademen...

    Op dit moment zou ik wel willen huilen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn huid is rood en het brandt. Au. (cat)

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 15:13 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Fuck this. Ik haat mijn leven.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    I hate getting hurt. I'd rather have no feelings at all.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 16:27 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wil ik extra gaan werken, mag het niet van m'n moeder vanwege de onweer en omdat ik vanochtend al gewerkt heb. Wat is dat nou weer voor bullshit, het is nu fucking droog en geen onweer meer. --''

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 16:41 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik snap niet waarom mensen altijd achter iemands rug om moeten praten.