• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••


    Hongerrrr. D: Ik hoop dat mijn vader snel terug komt van het werken - dat is veel gezelliger dan als een zoutzak te zitten luisteren naar die rothond die telkens tekeer gaat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja, ga dan nu maar weer onweren en regenen anders vind ik het kut dat ik de hele avond thuis zit.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2014 - 16:58 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    I fucked it up again, didn't I, my dear?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Vanavond regen, hagel en onweer –– past perfect bij m'n mood.


    Je denkt nooit aan iemand anders.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Natuurlijk. Als het zo moet. Aanstellerij.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Shoot me.


    Paracosm schreef:
    Shoot me.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Waarom bekijk ik dit. Ik ben misselijk.


    help

    Waaaaaaroooooom zit ik met veel te veel verhaal-ideeën in m'n hoofd en schrijf ik ze nooit af? Ugh.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Echt waar. Als je zo doet, dan kom ik morgen en overmorgen maar niet op bezoek. Je zou blij moeten zijn dat je dochter er is, wat doe je? Je gebruikt me als slaafje om het huishouden te doen en sleurt me heen en weer naar verschillende winkels voor je o zo getalenteerde, zevenjarige dochtertje. Kut-wijf.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik heb voor het eerst een echte stille crush.
    En ik haat het om te hebben.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Had ik maar wat meer lef, dan had ik je nu vast al aangesproken in plaats van je op afstant te moeten bewonderen.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Laat het alsjeblieft keihard regenen zo, ik wil niet in deze hitte fietsen...


    Your make-up is terrible

    Hoe respectvol. (cat)


    help