• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••


    It hurts when you say to a boy: I care about you, you're like my everthing. I don't want to lose you..And he says: oh.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Verkeerde topic. :')

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 14:38 ]


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik zou graag een relatie willen, maar ook weer niet. Mijn gevoelens zijn een rotzooi en ik haat het.


    26 - 02 - '16

    God, shut úp.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Karthus schreef:
    Ik zou graag een relatie willen, maar ook weer niet. Mijn gevoelens zijn een rotzooi en ik haat het.


    Take it easy. Ik denk dat handig is om dat even op een laag pitje te zetten en je op andere dingen te concentreren...

    Meh, concentratie, nu! Dat verslag moet morgen af en ik heb ook nog ander huiswerk te maken.


    Stenenlikker

    Nou, ik ben er helemaal klaar mee, ik ben als sinds negen uur vanochtend bezig. >< Maar ik moet het af krijgen vandaag, ik wil dit boek helemaal doorgewerkt hebben... En dan te bedenken dat ik eigenlijk nog drie andere dingen op de planning had staan voor vandaag...
    Fucking tentamens. :/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ongewoonlijk schreef:
    (...)

    Take it easy. Ik denk dat handig is om dat even op een laag pitje te zetten en je op andere dingen te concentreren...


    Waar bemoei je je mee zeg. Did I ask you something? Nope.

    Sorry dat ik zo kortaf ben, ik heb even teveel meegemaakt.


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    (...)

    Waar bemoei je je mee zeg. Did I ask you something? Nope.

    Sorry dat ik zo kortaf ben, ik heb even teveel meegemaakt.


    Nou –– ze hij probeert je alleen advies te geven, goed advies ook nog eens.

    OT –– Oke, ik houd er mee op voor vandaag.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 15:51 ]


    Paracosm schreef:
    (...)

    Nou –– ze probeert je alleen advies te geven, goed advies ook nog eens.

    OT –– Oke, ik houd er mee op voor vandaag.


    Hij. En bedankt dat jij je er ook nog eens even mee bemoeit. Dat kan ik er godverdomme ook nog wel bij hebben.

    Jesus christ. Ik kan gewoon beter kappen met Q want mensen hebben toch altijd wel wat op me aan te merken.

    Oh ja en als jouw berichtje in het ljh-topic over mensen die de ene relatie achter elkaar hebben, over mij ging. Dan heb ik graag dat je dat nu zegt.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 15:49 ]


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    (...)

    Hij. En bedankt dat jij je er ook nog eens even mee bemoeit. Dat kan ik er godverdomme ook nog wel bij hebben.

    Jesus christ. Ik kan gewoon beter kappen met Q want mensen hebben toch altijd wel wat op me aan te merken.

    Oh ja en als jouw berichtje in het ljh-topic over mensen die de ene relatie achter elkaar hebben, over mij ging. Dan heb ik graag dat je dat nu zegt.


    Ik geef alleen aan dat je gewoon kan reageren op mensen die je alleen maar proberen te helpen.
    Dat bericht over die relaties ging over personen in het algemeen en had een aanleiding uit mijn eigen leven.


    Paracosm schreef:
    (...)

    Ik geef alleen aan dat je gewoon kan reageren op mensen die je alleen maar proberen te helpen.
    Dat bericht over die relaties ging over personen in het algemeen en had een aanleiding uit mijn eigen leven.


    Ik had namelijk het idee dat je het over mij had en dat vond ik erg kwetsend. Ik heb het de laatste tijd gewoon ontzettend moeilijk. Ik heb gister te horen gekregen dat m'n oma is overleden en ik heb er de hele nacht van wakker gelegen. Daarom reageerde ik zo prikkelbaar. Ik heb gewoon geen behoefte aan mensen die mij de les lezen op dit moment.


    26 - 02 - '16

    Stomme Sims. :c


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Karthus schreef:
    (...)

    Ik had namelijk het idee dat je het over mij had en dat vond ik erg kwetsend. Ik heb het de laatste tijd gewoon ontzettend moeilijk. Ik heb gister te horen gekregen dat m'n oma is overleden en ik heb er de hele nacht van wakker gelegen. Daarom reageerde ik zo prikkelbaar. Ik heb gewoon geen behoefte aan mensen die mij de les lezen op dit moment.

    Gecondoleerd :c


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."


    26 - 02 - '16