• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.
    •• • ••


    Oberyn schreef:
    (...)
    Gecondoleerd :c



    Dankjewel


    26 - 02 - '16

    Karthus schreef:
    (...)

    Ik had namelijk het idee dat je het over mij had en dat vond ik erg kwetsend. Ik heb het de laatste tijd gewoon ontzettend moeilijk. Ik heb gister te horen gekregen dat m'n oma is overleden en ik heb er de hele nacht van wakker gelegen. Daarom reageerde ik zo prikkelbaar. Ik heb gewoon geen behoefte aan mensen die mij de les lezen op dit moment.


    N'ahw, dearie. :c Sterkte!


    help

    Karthus schreef:
    (...)

    Ik had namelijk het idee dat je het over mij had en dat vond ik erg kwetsend. Ik heb het de laatste tijd gewoon ontzettend moeilijk. Ik heb gister te horen gekregen dat m'n oma is overleden en ik heb er de hele nacht van wakker gelegen. Daarom reageerde ik zo prikkelbaar. Ik heb gewoon geen behoefte aan mensen die mij de les lezen op dit moment.


    Sorry dat ik iets zei wat ik beter niet had kunnen zeggen. ):

    En echt verschrikkelijk om dat te horen over je oma, gecondoleerd daarmee. (huil) Hopelijk gaat het snel weer beter...

    Wiehiehooeeee, mijn reis is gepland! Morgen wordt een succes!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zoals ik het nu zie, wil ik na mijn Havo gewoon lekker Vwo doen en dan naar de universiteit van Utrecht of Leiden, denk ik. Vwo in één jaar zal niet makkelijk worden, maar ik kan het wel en ik wil het ook. Volgend jaar examen. En als het gaat zoals het nu gaat, wordt dat een eitje.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nog effe tandjes bijten. Nog dertig pagina's en mijn 90 pagina's zitten in mijn hoofd.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Conclusie van de dag: De criteria voor mijn Nederlands verslag dat morgen inmoet zijn niet duidelijk. En bedankt leraar (en misschien ook klas die net zoals ik nu heel gauw dat verslag gaat schrijven)


    Stenenlikker

    Ik krijg hier steeds meer slechte gevoelens bij.. Pffft.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik word er gek van dat we honderden kilometers van elkaar af wonen..Ik wil zo graag bij je zijn..This hurts :/


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    I'm so worried..


    26 - 02 - '16

    Wow, gelukkig komt het nieuwe seizoen van Orange is the new black bijna online. D: Damn, wat een einde.


    Your make-up is terrible

    Me looking back: Wow, hoe snel gaat een schooljaar eigenlijk voorbij? Het lijkt net als gisteren dat we met de helft van de klas een vlot hebben gebouwd daar, maar toch lijkt het ook een paar eeuwen geleden...

    En nu ik het ook over tijden geleden heb, tijd geleden sinds ik daadwerkelijk aan mijn story heb geschreven... Maar ja, de inspiratie en motivatie ervoor zijn zero%...

    [ bericht aangepast op 5 juni 2014 - 20:12 ]

    Bah. Bah, bah.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Blij met mijn beslissing. Hopelijk gaat het me nu ook nog lukken, dan zou het helemaal perfect zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik wil niet meeeeeeeer!
    Nog even doorzetten, het is bijna af. Dan mag je nog even rustig op het internet ronddolen tot je naar bed gaat.


    Stenenlikker