• Iedereen weet het wel, iedereen heeft het wel gehoord! Het WK voetbal 2014 komt eraan! Op donderdag 12 juni gaat het van start! Hier kan je het schema volgen.
    Hier kunnen we pronostieken houden wie er wanneer wint en met hoeveel. Je kan ook gewoon je mening zeggen en het gezellig maken.



    Wie denken jullie dat gaat winnen?

    12/06/'14
    Bra - Kro 3-1

    13/06/'14
    18:00
    Mex - Kam 1-0
    21:00
    Spa - Ned 1-5
    24:00
    Chl - Aus 3-1

    14/06/'14
    18:00
    Col - Gri 3-0
    21:00
    Uru - Cri 1-3
    24:00
    Eng - Ita 1-2

    15/06/'14
    03:00
    Ivo - Jap 2-1
    15:00
    Zwi - Ecu 2-1
    21:00
    Fra - Hon 3-0
    24:00
    Arg - Bos 2-1

    16/06/'14
    18:00
    Dui - Por 4-0
    21:00
    Irn - Nga 0-0
    24:00
    Gha - USA 1-2

    17/06/'14
    18:00
    Bel - Alg 2-1
    21:00
    Bra - Mex 0-0
    24:00
    Rus - Zko

    18/06/'14
    18:00
    Aus - Ned
    21:00
    Spa - Chl
    24:00
    Kam - Kro

    19/06/'14
    18:00
    Col - Ivo
    21:00
    Uru - Eng
    24:00
    Jap - Gri

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 23:15 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Gefeliciteerd buurtjes! c:


    Happy Birthday my Potter!

    Oh ik denk dat België heeft gewonnen?

    GEFELICITEERD :Y)


    wat was dit ookalweer

    Orchideah schreef:
    (...)

    Mertens. Inderdaad, grappig toen ze knuffelde.


    Dat bewijst maar eens hoeveel ik daar van ken :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    We won bitchesssss hehe ;D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Kaboemm!! Nu voel ik me ADHD'er ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mooi gedaan, Belgen. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Awww, ik ben blij! En ik had dit voorspeld, dus nu voel ik me genius (: Had vanmiddag naar m'n vrienden gestuurd dat het 2-1 ging worden met goals van Fellaini en Mertens en BAM, ik had gelijk :] Wow, ik ben echt opgelucht dat we toch nog hebben kunnen winnen.


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Ben ik de enige die zich aan de supporters ergert?
    Ze doen alsof ze het hele wk hebben gewonnen, terwijl het maar 1 match was. (cat)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Lagertha schreef:
    Ben ik de enige die zich aan de supporters ergert?
    Ze doen alsof ze het hele wk hebben gewonnen, terwijl het maar 1 match was. (cat)


    Bedoel je nu specifiek de Belgische supporters? Ik vind namelijk dat ze dat allemaal, dus van alle landen, wel een beetje in zich hebben.


    Pedras no caminho? Guardo todas, um dia vou construir um castelo.

    Lagertha schreef:
    Ben ik de enige die zich aan de supporters ergert?
    Ze doen alsof ze het hele wk hebben gewonnen, terwijl het maar 1 match was. (cat)


    Dat is wel waar, maar ze genieten gewoon nog even zolang ze kunnen ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Lagertha schreef:
    Ben ik de enige die zich aan de supporters ergert?
    Ze doen alsof ze het hele wk hebben gewonnen, terwijl het maar 1 match was. (cat)


    Ik ben altijd van mening dat je het na iedere gewonnen wedstrijd maar flink moet vieren, want iedere gewonnen wedstrijd kan de laatste gewonnen wedstrijd zijn :Y)

    Maar ik moet wel zeggen dat het mij inderdaad opvalt dat na één gewonnen wedstrijd mensen al zeggen dat we wereldkampioen worden, althans dat heb ik dan van heel wat Nederlanders gehoord. Vier jaar terug werden ze natuurlijk alleen door Spanje tegengehouden en die hebben ze nu verslagen, maar dat is vier jaar terug.


    Happy Birthday my Potter!

    Lagertha schreef:
    Ben ik de enige die zich aan de supporters ergert?
    Ze doen alsof ze het hele wk hebben gewonnen, terwijl het maar 1 match was. (cat)


    Jammer dat je het zo ervaart. We zijn gewoon blij, ik denk niet dat er veel echt verwacht hadden dat België zou winnen vanavond zeker niet nadat ze de afgelopen weken zo hoog van de toren bliezen. En we zijn er allemaal wel van bewust dat dit maar 1 wedstrijd was en niet de finale van het WK.


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    lol België.
    Verkiezingen: Vlaanderen! Wij stemmen voor separatistische partijen!! Walloniërs zijn vuil!
    WK: ohhh, wij zijn toch van België hoor! België is zo mooi!

    Ik ben zelf Belg, en jezus wat zijn wij hypocriete idioten soms :') maar fijn voor het team dat ze gewonnen zijn.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Haha, een beetje offtopic misschien nu; maar ik vind dus in het kastje boven mijn bed een stickerverzamelalbum uit Duitsland van het EK 2012 haha. Er zit ook een poster bij van het elftal toen, en hij is helemaal compleet.
    Daar ben ik nu echt blij mee, kan ik die even lezen :Y)

    On-topic: Ik vind het wel heel knap gedaan van België. Algerije speelde niet echt goed, maar België ook niet echt. Die kopbal was heel mooi, en dat goal van Mertens ook. Maar Mertens is sowieso al geweldig en de enige speler van België die ik bij naam weet, lol


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Grizzly schreef:
    lol België.
    Verkiezingen: Vlaanderen! Wij stemmen voor separatistische partijen!! Walloniërs zijn vuil!
    WK: ohhh, wij zijn toch van België hoor! België is zo mooi!

    Ik ben zelf Belg, en jezus wat zijn wij hypocriete idioten soms :') maar fijn voor het team dat ze gewonnen zijn.


    Niet iedereen heeft die visie van de verkiezingen.. (maar goed dit wijkt dan weer af van dit topic)


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.