• Het is een meespeelverhaal over leerlingen op een middelbare school. We doen expres weinig informatie, zodat alles zich in het verhaal kan vormen. De leerlingen zitten in hun vierde leerjaar van de Havo. Ze wonen in Purmerend.

    Maximaal twee personages per persoon.


    Lijstje:
    Naam:
    Uiterlijk: (afbeelding)

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.

    Personages:
    Anouk Veltman - Maartje
    Bart-Jan van Egmond - Maartje
    Céline van der Leech - Demi
    Darius Visser - Jeffrey
    Doris Barnes - Margot
    Drew Chase - Eruditie
    Ian van Dijck - Kelly
    Isa de Vries - Marjanne
    Jacelyn von Liszel - Marie
    Jake Blake - CaTbUg
    Jordana "Jordy" Visser - Natas
    Jamie Chase - Eruditie
    Jelle van Dijck - Kelly
    Jiang Chen - Rosanne
    Joél van der Leech - Demi
    Joris Franksen - Marjanne
    Kyra van Bakkum - Lisa
    Lars Jansen - Nightingalex
    Lauren Smit - Nightingalex
    Lucy Green - ArianatorXx
    Maya van Leemhuizen - Alicia
    Mia den Hertogh - Natas
    Phoebe van Longen - Rosanne
    Ramon Scheepsma - Natas
    Taco Boersma - Alicia
    Taylor Veldhuizen - MoonEye
    Thomas van Hof - Anouk
    Qaasim Braam - Alicia
    Tyler Michigan - Lisa

    Speeltopics: 1, 2
    Praattopics: 1 2
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 15:06 ]

    Ramon kwam gelijk aan met Lucy. 'Hé,' groette hij haar. Het was een mooie meid om te zien. Hij kende haar niet zo heel goed, maar wat hem betrof mocht daar wel verandering in komen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Is alles al gepakt voor kamp morgen?' vroeg Jiang.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog helemaal niks heb gepakt,' zuchtte Mia. 'Dat wordt morgen nóg eerder de wekker zetten. Waarschijnlijk zit ik de hele nacht allerlei dingen te bedenken die ik niet moet vergeten.' Ze glimlachte scheef. 'Heb jij alles al wel op orde?'

    [ bericht aangepast op 12 juli 2014 - 22:51 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Nou, mijn moeder zei dat ze het voor me zou doen.' Hij kleurde een beetje rood. 'Zodat ik naar het feestje kon.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Oh, wat lief!' vond Mia. Haar moeder zou dat nooit doen, dat wist ze zeker. Die vond het belangrijk dat Mia op eigen benen stond en hoewel ze zich daar zeker in kon vinden, wenste ze wel dat haar moeder zich soms iets zorgzamer opstelde.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jiang knikte. 'Ja, ik waardeer het erg.' Hij keek om zich heen en bestudeerde even kort de huiskamer. 'Kennen jullie Jace eigenlijk goed?'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Maya wist dat haar moeder haar tas ook wel ingepakt zou hebben. Ze hoefde die morgen alleen met Darius op te halen, want ze was niet van plan om naar huis te gaan.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Mia schudde haar hoofd. Ze kende haar goed genoeg om te vermoeden dat ze nooit goede vriendinnen zouden worden. Het was gewoon een heel ander type en dat vond ze niet erg.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Daar en ik hebben twee jaar geleden bij haar in de klas gezeten,' vertelde Maya. Ze hadsen nooit echt mot met elkaar, maar Maya was blij met de vrienden die ze wel had.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ik ken haar niet echt,' gaf Phoebe toe. 'Ik voel me hier ook een beetje een indringer, of zo.'

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 14:13 ]


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Hoezo?' vroeg Mia. 'Ze heeft zoveel mogelijk mensen uitgenodigd volgens mij.'
    Mia kwam wel vaker op feestjes wanneer de ouders van huis waren. Meestal waren het vriendinnen die haar meesleurden, maar Phoebe leek zich in andere kringen te begeven dan zij, was ze trok meestal vooral met Jiang op.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ramon begroette Lucy:' Hé'. Ze begroette terug: 'Dag Ramon. Ik ben benieuwd voor het feestje ! Het wordt vast super'. Ze kende Ramon niet zo goed. Maar hij leek wel leuk te zijn! Lucy kende hier niet veel mensen maar ze liet zich graag gaan op feestjes met onbekende. Dat was de perfecte plek om vrienden te maken of misschien zelf een vriendje ! Maar ze moest niet te veel drinken enzo ... Want dan kon er echt alles gebeuren.


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    'Ga je mee naar binnen?'
    Tot dusverre had hij nog niemand van zijn vrienden gezien. Lucy knikt een liep achter hem aan door de achterdeur. Hij knikte even naar Jace, maar had niet zoveel zin om naar haar toe te gaan. Tot zijn teleurstelling zag hij dat geen van zijn vrienden er was, behalve Jordy, die in haar eentje op de dansvloer stond te dwingen. Hij ging gauw bij het groepje staan dat ook in het park was geweest, zodat Jordy hem niet zonder pardon zou weg sleuren.
    'Hé,' begroette hij ook de anderen. Hij legde wel snel contacten, maar was toch altijd wel een beetje onzeker als er alleen mensen waren die hij nauwelijks kenden en die elkaar wél kenden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Lucy lachtte naar Jace en zwaaide. Jace lachtte terug. Eigenlijk wou Lucy bij Ramon blijven want niemand die ze kende was hier. Maar Ramon ging al naar een groepje en ze bleef alleen. Lucy besloot maar op één stoel te zitten en te wachten tot er iemand naar haar kwam. Want ze was te verlegen om naar mensen toe te lopen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2014 - 17:24 ]


    ~ I have found that if you love life, life will love you back.

    Darius knikte.
    'Ze is wel aardig, maar niet mijn type.'
    Hij glimlachte even toen er een nieuwe jongen bij kwam staan.
    'Hallo daar, Ramon is het toch?'